استخر بادی کودک گرد بست وی

51124 bestway

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد بست وی یک محصول بسیار زیبا و شیک است که مناسب سنین 2 سال به بالا می باشد. این محصول را شرکت نامدار بست وی طراحی و تولید کرده و قطعا یکی از زیبا ترین محصولات استخر بادی کودک می باشد. طراحی این محصول به صورت گرد بوده که نسبت به استخر های مربعی و مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را می گیرد. این استخر دارای دو حلقه بادی تعبیه شده و چسبیده به هم می باشد که در وهله اول عمق کمتری را نسبت به بقیه استخر های کودک بگیرد، و در وهله دوم انعطاف پیذی این محصول بالا برود و در زمانی که فرزند شما در حین بازی کردن است، صدمه وارده کودک شما به دو قسمت پخش می شود و در چنین صورت مقاومت و عمر این محصول بالا می رود. عکسی که در این استخر و محصولات همراه آن نظیر حلقه و توپ بادی می باشد، عکس زیر دریا بوده با موجوداتی نظیر سفره ماهی، هشت پا، خرچنگ و لاکپشت که زیبایی این محصول را دو چندان کرده تا فرزند شما خود را زیر دریا تصور کند و هیجان تفریح آبی که انجام می دهد بیشتر شود. جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد. همچنین وزن این محصول 9.8 کیلوگرم بوده و به آسانی قابل حمل و جابه جایی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

استخر بادی کودک گرد بست وی

استخر بادی کودک گرد بست وی یک  از محصولات بسیار شیک و جذاب شرکت اینتکس بوده که برای کودکان بالای دو سال طراحی و ساخته شده است. این محصول در زمان ورود به بازار مشتریان بشدت بالایی را جذب خود کرده و یکی از شکیل ترین محصولات بادی کودک می باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از خرید، این مقاله را یکبار مطالعه کرده تا با مزایا و معایب این محصول آشنا شده و نسبت به مطالعه خود، ارزش خرید این محصول را بسنجید تا با هزینه ای که می پردازید، بهترین محصول را خریداری کنید. پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا هر محصولی دارای طراحی منحصر بفرد و خاص خودش بوده که در این بین هر محصولی دارای طراحی زیبا و شکیل تری باشد و نظر مشتریان را جلب کند فروش را بیشتری را کرده است. حتما افرادی که در فروشگاه ها و یا بازار ها می رود، در اولین نگاه چشمشان به محصولاتی می خورد که دارای طراحی و شکلی جذاب باشد تا محصولاتی با طراحی ساده. به همین دلیل طراحی این محصول به صورت گرد بوده که نسبت به استخر های مستطیلی شکل جای کمتری را می گیرد. همچنین این محصول از تعبیه شدن و یا چسبیده شدن دو حلقه بادی تشکیل شده تا در وهله اول عمق کمی را بگیرد و در وهله دوم فشاری که در حین بازی کردن کودکان به این استخر وارد می شود، به دو بخش تقسیم شود. عکس این محصول زیر دریا بوده و موجوداتی نظیر هشت پا، خرچنگ، لاکپشت و سفره ماهی بوده تا تصور و حس واقعی بودن در زیر دریا در هنگام تفریح آبی به فرزندتان داده شود و لذت این سرگرمی را دو چندان کند.

جنس بدنه

حتما برای شما پیش آمده که محصول بسیار زیبایی را خریداری کرده اید و پس از گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی آن محصول فرسوده شده باشد و یا کارکرد اصلی خودش را نداشته باشد برای همین سعی می کنید تا محصولی که خریداری می کنید دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالای باشد. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی فرزند شما در حین بازی کردن دارا می باشد. همچنین این محصول در برابر سرما و گرما نیز مقاوم است.

ابعاد و وزن

ابعاد و ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: استخر بادی: 1.22mx22cm_حلقه بادی: 46cmx46cmx20cm_ توپ بادی: 27cm_ ظرفیت آب: 137L_ و در نهایت وزن محصول 9.8 کیلو گرم می باشد و همانطور که از وزن این محصول مشخص است شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما ابتدا به یک پمپ دستی و یا برقی نیاز دارید تا آن را درون محفظه این تپ،حلقه و استخر بادی بگذارید تا آن را در عرض چند دقیقه باد کنید و فرزندتان از استفاده این محصول لذت ببرید. همچینی برای جمع کردن این محصول می توانید از طریق همان محفظه اقدام به خالی کردن باد و سپس جمع آوری آن بکنید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که برای آسیب نزدن به این محصول در صورت به اتمام رسیدن بازی و تفریح آبی سریعا این محصول را جمع آوری کرده تا دچار صدمه و یا مشکلی نشود. همچنین وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا به این محصول صدمه ای وارد نکند. اگر در هر صورتی برای این محصول مشکلی پیش آمد و یا این استخر بادی صدمه ای دید، هیچ نگران نباشید زیرا در وهله اول می توانید این محصول را با چسب تعمیرات، که در جعبه این محصول موجود است، آن را تعمیر کرده، و در آخر می توانید این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمرات تخصصی ما، آن را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

استخر بادی کودک گرد بست وی یک محصولی زیبا و شیک برای سنین دو سال به بالا بوده که توسط شرکت محبوب بست وی طراحی تولید شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده که نسبت به استخر های مستطیلی شکل جا و کمان کمتری را می گیرد، همچنین تصویر زیر دریا با موجودات آبی در این محصول مشاهده می شود که زیبایی این محصول را دو چندان کرده است. جنس بدنه این محصول از PVC بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالای در برابر صدمات احتمالی که کودکان شما در حین بازی کردن به این محصول میزند، از خود نشان می دهند. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم کانون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت درب منزل دریافت نماید.

نوعخانگي
ظرفيت 137 ليتر
قطر 112 سانتي متر
ارتفاع 20 سانتي متر
وزن 9.8 کیلوگرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 دارای کف ساده رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما،
حلقه بادی، توپ بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...