استخر بادی کودک 5 ضلعی کودک اینتایم

intime K-2020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مدل 5 ضلعی اینتکس اورجینال محصولی بسیار سبک و شیک برای کودکان و خردسالان از شرکت اینتایم که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. رویه این کالا از طرح های کودک پسندانه ای طراحی شده که به زیبایی این استخر می افزاید. محصولی که نه تنها به عنوان استخر بلکه می توان به عنوان وسیله بادی تفریحی در حمام برای فرزندان خود استفاده کنید. از دیگر ویژگی بسیار خوباین استخر سبک بودن و استفاده در سفر های نیز می باشد.

استخر های بادی کودک برای مصارف گوناگون و برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک استخر می تواند ابزار سرگرمی بسیار خوب و دوست داشتنی برای بازی و تفریحات چند کودک باشد. اینتایم به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان استخر های بادی در جهان تا کنون محصولات بسیار خوب و مقرون به صرفه ای را با طراحی نوین و مهندسی شده روانه بازار کرده است. یکی از جدید ترین محصولات این شرکت که با کد 2020 شناخته می شود دارای حالت 5 ضلعی بوده و رنگ بندی بسیار زیبایی نیز دارد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این محصول به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

همانطور که از نام ایناستخر بادی کودک مشخص است بدنه آن به صورت یک تکه و 5 شلعی می باشد. برای به وجود آمدن چنین ساختاری اینتایم کف استخر را 5 ضلعی طراحی کرده و با استفاده از پرس های حرارتی قسمت بادشو بالایی را به قسمت کف استخر متصل کرده است. کف استخر به صورت معمولی بوده و باد نمی شود، رنگ این قسمت نیز زرد می باشد. دیواره های استخر از رنگ آبی براقی ساخته شده اند که با طرح های هندسی دایره و ستاره های هم رنگ کف استخر باعث به وجود آمدن طرح بسیار زیبایی شده است، این نوع تضاد در بسیار محصولات استفاده می شود که منجر به استقبال فراوان از آن کالا شده است. 

جنس و کیفیت بدن

محصولات بادی از بسیاری جهات محصولات ضعیفی به حساب می آیند و در استفاده از آنها باید دقت کافی را داشته باشید. قسمت بیرونی و دیواره های بطور کامل از ماده PVC ساخته شده است. این ماده مقاومت لازم را برای بازی چند کودک به صورت همزمان دارد اما در صورت وارد شدن فشار به بدنه آن و برخورد اشیاء تیز ممکن است بدنه آن صدمه ببیند که در این صورت می توان به سادگی و با استفاده از بسته تعمیرات مشکلات وارده را بر طرف کرده و استخر را آماده استفاده کنید. کف استخر دو لایه بوده و در شرایط مختلف مقاومت بسیار خوبی دارد. 

ابعاد و وزن

همواره محصولات بادی ابعاد بسیار کوچکی برای حمل و جابجایی دارند که باعث می شود آنها را در دسته محصولات پرتابل قرار دهیم. این استخر همچنین در زمان باد شدن ابعاد مناسبی برای بازی و تفریحات دو کودک زیر سه سال دارد، طول آن برابر با 100 و عرض آن نیز 80 سانتی متر، با این ابعاد و ارتفاع 21 سانتی متری، استخر بادی 5 ضلعی کودک ظرفیت 95 لیتر آب را دارد و وزن آن نیز در زمانی که باد آن خالی باشد و در بسته بندی قرار گرفته باشد کمتر از 700 گرم است که باعث می شود با یکی از قابل حمل ترین استخر های بادی بازار مواجه باشید.حجم بسته بندی این استخر بادی بسیار کوچک بوده و می توان آن را درون کوله پشتی قرار داده و جابجا کرد. این استخر از جعبه یک تبلت 10 اینچی نیز کوچکتر است. 

روش نصب

راه اندازی این استخر بادی بسیار ساده است و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید آن را راه اندازی و آماده استفاده کنید. برای راه اندازی ابتدا یک محیط کاملا مسطح با سطح شیب نهایت سه درجه ای را بیابید. در ادامه استخر را از بسته بندی ویا ساک حمل آن خارج کرده و بر روی محل پهن کنید. این محل باید عاری از هرگونه شئ تیز باشد. در ادامه با استفاده از پمپ باد سوزنی و یا کوچک محفظه باد کناری استخر را باد کنید. این مرحله نهایت یک تا دو دقیقه زمان می برد. پس از انجام این کار و اطمینان از بسته بودن دریچه تخلیه باد، و در انتها پر کردن استخر از آب، آماده استفاده کودکانتان می شود.

نوعخانگی
ظرفیت 95 لیتر
طول 100 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 21 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتایم
وزن بسته بندی: 600 گرم
قابلیت حمل در هر مکان
مناسب سنین کودک و خردسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...