استخر بادی کودک 6 ضلعی دیزنی با پمپ باد

intex 57490

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مدل 6 ضلعی دیزنی با پمپ باد یکی از برترین و محبوب ترین استخر های بادی تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند . جنس بدنه این استخر بادی کودک از  پی وی سی چرمی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و به همین خاطر خیال شما را به طور کلی بابت طول عمر این محصول راحت می کند . بخش لبه این استخر بادی کودک به رنگ سبز می باشد که در بخش های کناری آن از طرح های کارتونی استفاده شده است و دارای محبوبیت بالایی نیز می باشد . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 3 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . استخر بادی 6 ضلعی دیزنی با پمپ باد با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

استخر بادی کودک 6 ضلعی دیزنی با پمپ باد از سری استخرهای بادی کودک می باشد که در بخش های قبلی با نوع بدون پمپ آن آشنا شدید . این استخر بادی کودک در سال های اخیر و توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این مطلب بپردازیم و شما را در خرید استخر بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی 6 ضلعی دیزنی با پمپ باد همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این استخر بادی کودک به صورت 6 ضلعی می باشد که در بخش ارتفاعی خود دارای بدنه ای با ساختار دو لایه است و برای هر یک از بخش های آن محفظه بادی  در نظر گرفته شده است تا توسط ان و به راحتی بتوانید اقدام به باد کردن و یا تخلیه باد نمایید . همچنین بخش های داخلی این استخر بادی کودک به صورت مشبک طراحی شده است که بهترین حالت را برای بدن کودک فراهم می آورد تا به هنگام استفاده از این استخر بادی در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به وی دست ندهد . همچنین در بخش بیرونی این محصول از طرح انیمیشنی استفاده شده است که جلوه ویژه ای را به محصول داده است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . در بخش کف این استخر بادی از دریچه تخلیه آب استفاده شده است که کته ای حیاتی برای استخر های بادی به شمار می آبد و کار شما را بسیار راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این استخر بادی کودک از پی وی سی چرم می باشد که یکی از رایج ترین جنس های استفاده شده در تولید محصولات بادی است و این استفاده متداول در ساخت محصولات بادی به دلیل کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . همچنین در بخش کف این استخر بادی کودک از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که مقاومت این محصول را در برابر فشار و ضربه دو چندان کرده است و با خیالی راحت نسبت به طول عمر  این محصول می توانید اقدام به خرید و استفاده از آن نمایید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت استخر بادی :

ابعاد استخر بادی 6 ضلعی دیزنی با پمپ باد به اندازه های ( طول : سانتی متر ، عرض : سانتی متر و ارتفاع : سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر استخر های بادی کودک فضای ایده آلی را برای استفاده شما فراهم می آورد . همچنین یکی دیگر از نکات مهمی که در هنگام خرید استخر های بادی باید به آن توجه نمایید ، ظرفیت آب آن ها می باشد که نقش بسزایی را در تصمیم گیری های شما می تواند ایفا نماید . ظرفیت آب استخر بادی 6 ضلعی دیزنی با پمپ باد 541 لیتر می باشد که نشان از کیفیت ساخت و ظرفیت بالای آن دارد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 3 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان نیز به حساب بیاید .

جمع بندی :

این استخر بادی کودک یکی از پر طرفدارترین استخر های بادی می باشد که توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . طراحی این استخر بادی به صورت 6 ضلعی و  ساختار لایه ای آن به صورت دو لایه می باشد که برای هر یک از بخش های آن محفظه باد جداگانه ای نیز در نظر گرفته شده است . جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد که از ضخامت بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند فشار وارده بر روی خود را تحمل نماید . استخر بادی 6 ضلعی دیزنی با پمپ باد با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوع 6 ضلعی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 178 سانتي متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 ظرفیت 541 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای طراحی شیک و کودک پسند
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...