استخر بادی کودک 6 ضلعی کودک با طرح پو

intex 57494 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک 6 ضلعی با طرح پو از زیباترین استخر های بادی تولید شده از شرکت اینتکس برای سنین کودکان و بالای 3 سال بوده که طراحی کودک پسندانه و زیبایی بهره می برد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC دولایه با روکش طرح چرم بوده که قابلیت مقاومت در برابر هر نوع دمای آب را خواهد داشت. محصولی که نه تنها می توان از آن به عنوان استخر آب استفاده کرد بلکه می توان به عنوان استخر توپ بادی اورجینال نیز برای فرزندان خود به کار برد. این کالا نیز به دلیل داشتن وزنی سبک می توان به راحتی در هر مکان دلخواهی حمل کرده و راه اندازی نمود.

استخر بادی 6 ضلعی کودک با طرح پو یکی از بهترین و محبوب ترین استخرهای بادی کودک می باشد که دارای جذابیت بسیار بالایی برای کودکان است . این محصول دارای بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی 6 ضلعی کودک با طرح پو همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

استخر های بادی کودک دارای ساختارهای استانداردی نیز می باشند تا به خوبی بتوانند بهترین شرایط را برای کودک فراهم آورند . این استخر بادی دارای ساختاری 6 ضلعی می باشد که از ابعاد ایده آلی برای آب تنی کردن بیش از یک کودک نیز برخوردار است . بر روی بدنه بیرونی این استخر بادی طرح هایی از شخصت کارتونی پو نیز درج شده است که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است و به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . همچنین درزهای موجود بر روی بدنه این استخر به خوبی پرس و آب بندی شده اند تا خیال شما را در هنگام استفاده راحت کنند . لازم به ذکر است که به همراه این محصول در صورت درخواست شما عزیزان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل در جهت تعمییر محصول می توانید از آن استفاده نمایید و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری کنید .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از اولین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخرهای بادی به آن توجه می شود زیرا تاثیر بسزایی در طول عمر آن محصول دارد . جنس بدنه این استخر بادی از وع پی وی سی طرح چرم می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه دارد . پی وی سی از جمله جنس های رایج قابل استفاده در محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده رایج مقاومت بالا در کنار انعطاف پذیری ایده آل است . همچنین به منظور بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است که به خوبی میتواند فشار آب موجود در استخر را مهار کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب استخر بادی :

ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 178 سانتی متر ، ارتفاع : 61 سانتی متر ) می باشد که با توجه به رده سنی کودکی که دارد از ابعاد استانداردی برخوردار است . لازم به ذکر است که وزن این استخر بادی بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد و نشان از سبک بودن آن دارد ، همچنین با توجه به بسته بندی کوچکی که دارد به راحتی قابل جا به جایی و استفاده در مسافرت ها نیز است . لازم به ذکر است که ظرفیت آب این محصول برابر با 541 لیتر می باشد و نشان از ساخت استاندارد این محصول برای رده سنی کودک دارد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این استخر بادی به سادگی آب خوردن می باشد ، برای راه اندازی آن کافیست ، خروجی باد پمپ باد را به ورودی محفظه باد استخر متصل نمایید تا جریان باد به داخل استخر انتقال پیدا کند . سپس پس از باد شدن کامل استخر بادی کافیست درون استخر را با آب پر نمایید . لازم به ذکر است که ظرفیت داخلی این محصول بالغ بر 541 لیتر می باشد که این ظرفیت ، مقدار نود درصدی استخر نیز می باشد و از لبریز کردن استخر بادی باید خودداری نمایید . برای مراقبت هرچه بهتر از این محصول باید از برخورد هرگونه اجسام تیز به محصول خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز به دفاع می باشند . همچنین از پر باد کردن استخر تا حد امکان خودداری نمایید زیرا موجب برهم خورد تعادل استخر و کاهش طول عمر آن می شود . شایان ذکر است که خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات ارئه شده توسط برند اینتکس وجود دارد و از این رو خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

استخر بادی 6 ضلعی کودک با طرح پو اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع 6 ضلعی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 178 سانتي متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 ظرفیت 541 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای طراحی زیبا
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...