استخر بادی گرد اینتکس با طرح اژدها

intex 57106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
290,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد با طرح اژدها یکی از جدید ترین استخر های بادی شرکت اینتکس با طرح زیبا و کودک پسندانه بوده که مناسب سنین 1 تا 3 سال طراحی شده است. استخری که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و در برابر دمای مختلف آب مقاوم خواد بود. این استخر علاوه بر استخر آب تفریحی قابل استفاده به عنوان وان بادی و همچنین استخر توپ بادی نیز خواهد بود. این محصول به دلیل داشتن وزن سبک می تواند به راحتی در هر مکانی بخصوص مسافرت ها حمل شده و به راحتی توسط کوچکترین پمپ های باد نیز راه اندازی شود. 

استخر بادی کودک طرح دایناسور با کف بادی اینتکس intex 57106 استخری بسیار دوست داشتنی برای رده های سنی خردسالان می باشد که شرکت اینتکس آن را تولید کرده است . فروشگاه اینتکس رده سنی استخر بادی کودک طرح دایناسور با کف بادی اینتکس را کودکان سنین 1 تا 3 سال در نظر گرفته است و شما می توانید این محصولات را به عنوان استخر ، وان یا استخر توپ برای کودکان خریداری کنید تا از آن برای بازی های خود استفاده کنند . استخر های بادی هر یک ویژگی های خاص خود را دارند و اگر بخواهیم در رابطه با ویژگی های استخر بادی کودک طرح دایناسور با کف بادی اینتکس مواردی را معرفی کنیم ، می توان به کف بادی آن اشاره کرد . این طراحی باعث می شود تا کودک در یک شرایط بهتر و با ایمنی بیشتر از استخر بادی استفاده کند . طراحی استخر بادی کودک طرح دایناسور با کف بادی اینتکس به صورت سه لایه است و دیواره های آن از سه لایه قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است که کیفیت و دوام استخر بادی را چندین برابر کرده است . طرح روی بدنه استخر نیز طراحی دایناسوری بوده که بسیار جذاب و دوست داشتنی است . این محصول تنها قطر 61 سانتی متری داشته و قابل استفاده در حمام و یا در فضاهای باز می باشد . 


استخر بادی گرد اینتکس با طرح اژدها

استخر بادی گرد اینتکس با طرح اژدها محصولی زیبا و شکیل می باشد که به تازگی و توسط برند محبوب اینتکس روانه ی بازارهای جهانی شده است و بسیار زیاد با استقبال طرفداران استخر های بادی کودک مواجه شده است  . این استخر بادی از جنس پی وی سی با رویه طرح دار و چرم می باشد که به خوبی می تواند مورد توجه کودک قرار بگیرد و اسباب شادی و بازی را برای وی  فراهم آورد . رویه استخر بادی  کاملا نرم می  باشد و بهترین حالت را برای کودک فراهم می کند که یکی از خصوصیات بارز این استخر  بادی  به حساب می آید . رده ی سنی استفاده از این محصول 1 تا 3 سال می باشد که می تواند فضای خوبی را برای استفاده ی  کودک فراهم آورده و  یا حتی مورد استفاده ی  دو یا چند کودک به صورت همزمان قرار بگیرد .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی استخر بادی گرد اینتکس با طرح اژدها از استانداردهای جهانی در تولید استخر های بادی سنین کودک نیز بهره برده است و خیال شما را از این بابت راحت می کند . رنگ زمینه ی استخر  بادی  سفید می باشد که از طرح های کودکانه ی حیوانات بر روی آن استفاده شده است و زیبایی خاصی را به این محصول داده است . همچنین ساختار استفاده شده در این محصول سه لایه می باشد که بر کیفیت این محصول افزوده است و مقاومت آن را دو چندان کرده است . ارتفاع دیواره های  این استخر به گونه ای  می  باشد که از خارج شدن کودک به هنگام بازی از استخر جلوگیری می کند و امنیت کامل  را برای وی فراهم می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی این استخر  بادی از پی وی سی طرح دار می باشد که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است و به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب کند . همچنین ضخامت این استخر بادی به گونه ای می  باشد که در تست های انجام شده بر رویش مقاومت و کیفیت بالایی را از خود نشان داده است و خیال خریداران را از خود راحت کرده است و می توان از آن در شرایط آب و هوایی مختلف نیز استفاده کرد . پی وی سی از  جنس های رایج استفاده شده در محصولات بادی می  باشد که کیفیت و مقاومت آن در برابر فشار و ضربه مثال زدنی است و دلیل استفاده از این جنس  در ساخت محصولات بادی همین موضوع می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت استخر  :

ابعاد این استخر بادی مطابق با استانداردهای جهانی می  باشد و فضای بسیار مناسبی را برای استفاده ی کودک فراهم می آورد . ابعاد این محصول  به مشخصات (  قطر : 66 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد 0.5 کیلوگرم می باشد که می تواند آن را به بهترین گزینه برای استفاده در  سفرها و همچنین تفریحات شما عزیزان به حساب بیاورد . یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های استخر های بادی کودک ظرفیت آب آن ها می باشد که این محصول دارای ظرفیت آب 33 لیتر می باشد که نشان از عمق مناسب آن دارد و  می توانید از آن نیز به عنوان استخر توپ و یا وان حمام کودک نیز استفاده کنید و با خرید این محصول و یک تیز چند نشان بزنید . 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به سادگی  و توسط پمپ های باد دستی  نیز امکان پذیر است . کافیست دریچه ی باد پمپ باد را به محفضه ی باد محصول متصل کرده و باد را به درون محصول هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . فقط از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن محصول خودداری نمایید زیرا این عمل  طول عمر  محصول را کاهش می  دهد و نمی توانید کارایی که از محصول انتظار داشتید را مشاهده کنید . همچنین از جامپینگ بیش از حد بر روی این محصول خودداری نمایید زیرا طول عمر محصولات بادی را کاهش می دهد . 

جمع بندی :

استخر بادی گرد اینتکس با طرح اژدها دارای کیفیت فوق العاده و از جنس پی وی سی طرح دار می باشد که با توجه به وزنی سبکی که دارد می تواند گزینه ی مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . استخر بادی گرد اینتکس با طرح اژدها با برترین کیفیت و بهترین قیمت درفروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می  توانید آن را خریداری  کرده و محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری  تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 33 لیتر
قطر 61 سانتی متر
ارتفاع 22 سانتی متر
وزن 500 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هابدنه سه لایه بادی
دارای کف بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...