استخر بادی گرد جیلانگ با قطر 175

jilong 10271

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد جیلانگ با قطر 175 سانتی متر از سری استخر های بادی گرد این شرکت برای تفریحات آبی کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC طرح چرم دو لایه می باشد. این استخر بدنه ای با کیفیت داشته و در برابر دمای مختلف مقاومت بسیار مناسبی خواهد داشت. این استخر حتی می تواند بزرگسالان را نیز در خود جای دهد به همین دلیل گزینه ای مناسب برای تفریحات والدین با فرزندان خود خواهد بود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن وزن مناسب و جمع شدن در حجم و ابعاد کوچکتر اشاره کرد. همچنین کیفیت خوبی بدنه موجب می شود تا با خیالی آسوده در فضای باز از این استخر بادی استفاده نمایید.

استخر بادی گرد جیلانگ با قطر 175 کد محصول : jilong 10271 استخر بادی گرد جیلانگ با قطر 175 از سری استخر های بادی تقریبا بزرگ و میان سایز در رده سنی کودکان می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان خریداری کنید و بستر های آبی شاد و پرتابلی را برای کودکان خود در خانه و محیط های بیرون ایجاد کنید .

استخر های بادی وسایل بسیار پر کاربرد و محبوبی هستند که دارای بدنه بادی بوده و می توانند مقداری آب را در داخل خود نگه دارند تا کودکان به بازی های شاد آبی بپردازند . این استخر بادی دارای ابعاد نسبتا بزرگ است که بیشتر برای کودکان بالای 6 سال مناسب است . حتی بزرگسالان نیز می توانند به صورت نشسته از استخر فوق استفاده کنند . در این متن قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل تر ویژگی های دیگر استخر بادی گرد جیلانگ با قطر 175 را به شما عزیزان معرفی کنیم .

طراحی و ساختار استخر این استخر بادی دارای دیواره های بادی بوده که قسمت کف آن از یک لایه غیر بادی پوشیده شده است تا آب را در داخل خود نگه دارد . همانطور که تصاویر محصول را مشاهده می کنید دیواره استخر از دو حلقه بادی تشکیل شده است ، قسمت بالای آن و قیمت زیرین به صورت حلقه بادی طراحی شده است که میان آن را قسمت های بادی شبکه ای تشکیل داده است ، اینگونه طراحی به خوبی می تواند در برابر فشار آب مقاوم باشد ، همچنین قسمت حلقه بادی بالای استخر به مانند استخر های ایزی ست می تواند شناور مانده و استخر را به صورت سرپا نگه دارد .

این استخر با قطری که دارد و همچنین ارتفاع 35 سانتی متری خود می تواند 450 لیتر آب را در داخل خود نگه دارد ، می توان گفت این حجم 90% استخر است . دیواره بیرونی این استخر به رنگ آبی کاربنی و داخل آن به رنگ آبی آسمانی می باشد . جنس استخر بادی این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است . این جنس را می توان یکی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی دانست ، شرکت جیلونگ نیز به مانند شرکت های مطرحی چون بست وی و اینتکس از این جنس برای ساخت محصولات بادی خود استفاده کرده است .

از این رو می توان گفت که اکثر استخر های بادی اورجینال از pvc ساخته می شوند . پی وی سی ها در برابر فشار و وزن آب مقاومت خوبی دارند و از آن مهم تر حساسیت های پوستی ایجاد نمی کند . راه اندازی استخر بادی برای راه اندازی نیاز است تا بهترین محل را جهت راه اندازی یافته و محصول را در آن محل نصب کنید ، به عنوان مثال زمین هایی که سطح چمن دارند یا خاک آن نرم است گزینه خوبی هستند ، اما زمین های سنگی و یا آسفالت گزینه خوبی برای راه اندازی نیستند .

برخی از استخر ها دارای زیرانداز هستند اما در صورت نبود زیرانداز شما می توانید از انواع تاتمی های ابری و یا پارچه ها برای نرم تر شدن کف استخر استفاده کنید تا استخر آسیب نرسد . برای راه اندازی راحت تر می توانید از پمپ باد استفاده کنید . بهتر است استخر را زیاد از آب پر نکنید و تقریبا 10 سانتی متر کمتر از لبه استخر ، آن را پر کنید .

این مقدار در واقع همان 450 لیتر استاندارد در نظر گرفته شده توسط شرکت جیلانگ می باشد . تعمیرات استخر بادی استخر های بادی محصولاتی کاملا تعمیر شدنی هستند چرا که شرکت های سازنده به دلیل وجود آسیب پذیر بودن اینگونه از محصولات ، بسته های تعمیراتی را با طراحی کردند که می توانید با استفاده از برچسب ها و چسب مخصوص قسمت آسیب دیده را پنچرگیری کنید . پس از تعمیر شما می توانید به مانند روز اول از استخر بادی استفاده کنید . لازم به ذکر است که آسیب دیدگی های وسیع در استخر غیرقابل تعمیر خواهد بود ، پس سعی کنید تا از استخر خود به خوبی مراقبت کنید .

 نوعخانگی، سفری
ظرفیت 450 لیتر
قطر 175 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
وزن 2.3 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه
پمپ                 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار بدنه طرح دار
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین کودکان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...