استخر بادی گرد دولایه ستاره ای

intex 59460

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد دولایه کودک با طرح ستاره ای یکی دیگر از استخر های بادی مخصوص سنین بالای 3 سال بوده که از طراحی بسیار کودک پسندانه ای بهره می برد. محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم با رنگ های مختلف که قادر است تا مقدار 160 لیتر آب را در درون خود جای دهد. این استخر بادی به همراه خود یک توپ و حلقه بادی با طرح بدنه خود استخر داشته که برای سرگرمی بیشتر کودکان در کنار این کالا قرار داده شده است.

استخر بادی کودک با طراحی ستاره ای شکل که نوع دیگری از استخر های بادی گرد ستاره ای محسوب شده و به نسبت ابعاد 122 در 25 سانتی متری خود مناسب استفاده کودکان بالای 3 خواهد بود. این کالا نیز همانند بسیاری از استخر های بادی از جنس PVC با روکش ضد آب ساخته شده و بسیار شیک و کودک پسند می باشد. این محصول بر رو خود یک حلقه و توپ بادی با طرح بدنه استخر داشته که برای سرگرمی بیشتر فرزندانتان طراحی شده است.

شرکت اینتکس تولید کننده ی محصولات بادی بوده و محصولات این شرکت دارای کیفیت و کارایی بالایی می باشند و توانایی رقابت با سایر برند ها را داشته و حتی می توان گفت بهترین تولید کننده ی محصولات بادی می باشد . استخر بادی گرد دولایه طرح ستاره نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره ی این محصول خواهیم پرداخت . 

 

طراحی و ارگونومی ساخت

این استخر بادی به طور هوشمندانه ای طراحی شده است و در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . این استخر به صورت گرد بوده و از دو لایه ی مجزا تشکیل شده است . . لبه های استخر نیز به رنگ سفید و زرد بوده و همین ترکیب رنگ زیبایی خاصی را به استخر بخشیده است . همچنین کف این محصول نیز به رنگ آبی میباشد که به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است . بر روی بذنه ی این استخر بادی نیز طرح های ستاره مشاهده می کنید که این ظرح ها بر روی حلقه و توپ بادی این محصول نیز وجود دارد. بدنه ی این استخر نیز ضدحساسیت بوده و برای بدن شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد . 

جنس بدنه

بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی بوده و دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . در داخل این محصول دیواره هایی تعبیه شده است تا در مقابل فشار ، مقاومت بالایی نشان دهد و دچار مشکل نشود . قسمت کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است تا در برابر فشار آسیبی به استخر وارد نشود . همچنین قسمت کناری استخر نیز از پی وی سی بوده و مناسب برای استخر کودک می باشد . همچنین دیواره های این استخر به صورت کاملا مستحکم می باشند و حتی می توان از آنها به عنوان تکیه گاه نیز استفاده نمود و مشکلی برای استخر پیش نخواهد آمد .

ابعاد و ظرفیت آب

این استخر بادی دارای 122 سانتی متر قطر و 25 سانتی متر ارتفاع می باشد که برای یک استخر کودک بسیار مناسب می باشد . ظرفیت آب این استخر نیز 150 لیتر می باشد که اندازه ی مناسبی برای یک استخر کودک می باشد و می توان به راحتی و در زمان کم آن را پر کرده و از آن استفاده نمود . بر روی این استخر بادی قسمت اضافی مشاهده نخواهید کرد و می توانید از آن حتی در مکان های کوچک استفاده کنید . به سبب اندازه ی مناسب این استخر می توان از آن در بالکن ها ، حیاط و یا حمام نیز استفاده نمود .

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود ، بر روی سطحی صاف قرار داد و اقدام به اتصال پمپ باد به آن نمود . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن آن از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . البته باید توجه داشته باشید که در صورت باد زدن بیش از حد استخر ممکن است به لایه های داخلی این محصول آسیب وارد کند و موجب بروز مشکل برای استخر شود . همچنین برای مراقبت نیز میبایست محصول را از اشیاء تیز دور نگهداری کرد زیرا در صورت برخورد می تواند به محصول آسیب برساند  .  البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را ترمیم کرده و از آن استفاده نمود .

جمع بندی

استخر بادی گرد اینتکس محصولی با کیفیت بوده و از سری محصولات پرطرفدار این شرکت می باشد که دارای بدنه ای دولایه و همچکنین مستحکم می باشد . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به همراه داشتن توپ و حلقه ی بادی همراه این محصول اشاره کرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران  ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

 

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 150 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ 
 نوع پمپ ----
 ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای ساختار دو طبقه ای
دارای توپ و حلقه بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...