استخر بادی گرد سایه بان دار intex 57408

intex 57408

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایه بان دار در طرح درخت یکی از جدیدترین استخر های بادی طرح دار شرکت اینتکس برای کودکان و همچنین خردسالان بوده که از جنس PVC با روکش طرح چرم ساخته شده است. بدنه ای که از طراحی هایی کودک پسندانه و با رنگی روشن صورت گرفته تا موجب اثر گذاری بهتر در روحیه فرزندان شما شود.

این استخر بادی دارای سایه بانی بادی به صورت سرخود بوده که با باد نمودن بدنه به شکل خودکار راه اندازی می شود. این محصول به دلیل داشتن ابعادی مناسب و وزنی سبک می توان در هر مکانی آن را حمل کرده و راه اندازی نمود. از دیگر ویژگی های این استخر می توان به داشتن چند عروسک کوچک در طرح های حیوانی اشاره کرده که قابلیت چسبیدن و جدا شدن از بدنه اصلی را دارند.

استخر بادی کودک گرد سایه بان دار کد محصول : intex 57408 استخر های بادی از سری محصولات طراحی شده با بدنه بادی می باشد که قادراست مقداری آب را در درون خود نگه دارد تا کودکان و حتی بزرگسالان به تفریحات آبی بپردازند . استخر بادی گرد سایه بان دار یکی از نمونه استخر های بادی کودک می باشد که با طراحی بسیار عالی ساخته شده است و جذابیت بسیار زیادی از دیگر استخر های بادی ساده دارد .

استخر های بادی قیمت ارزان تری دارند و به سهولت می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید . در ادامه این مطلب با نقد و بررسی جامع تر ، ویژگی های استخر بادی گرد سایه بان دار را مورد بررسی قرار خواهیم داد . طراحی و تولید استخر شرکت های زیادی در زمینه تولید و فروش استخر بادی فعالیت دارند که در راس آن ها نام شرکت اینتکس قرار دارد ، این شرکت را می توان به عنوان اولین شرکت فعال در این زمینه دانست ، بنابراین تجربه آن نیز بیشتر از سایر شرکت ها می باشد . استخر بادی گرد سایه بان دار فوق نیز ساخته شده توسط اینتکس می باشد که طراحی آن را طراحان باتجربه و خلاق انجام داده اند .

این استخر بادی کودک بسیار شبیه به درخت نخل ساخته شده است که ، نوع طراحی آن باعث شده است تا از درخت بتوان به عنوان سایبان استخر استفاده کرد . دیواره های کناری استخر که بادی می باشد به صورت گرد طراحی شده و از عرض زیادی برخوردار می باشد ، از این رو کودکان می توانند در لبه های بادی استخر بنشینند و پاهای خود را به داخل آب بیاندازند . در مرکز استخر ، کوسنی بادی قرار گرفته است که مودکان می توانند وسایل خود را بر روی آن قرار دهند . این استخر بادی ایمنی بالایی دارد بدین ترتیب کودکان سنین پایین تر می توانند از استخر استفاده کنند . در کنار استخر چندین عروسک بادی از حشرات مانند پروانه و کفشدوزک وجود دارد که کودکان می توانند از آن ها استفاده کنند . جنس استخر بادی اینتکس برای ساخت استخر بادی گرد سایه بان دار از پی وی سی استفاده کرده است ، پی وی سی در واقع وینیل می باشد ، این جنس در برابر رطوبت مقاوم است از این رو اگر از آن به صورت مداوم نیز استفاده کنید ، هیچگونه پوسیدگی در بدنه رخ نخواهد داشت و یا بدنه ضعیف نخواهد شد . یکی از مهم ترین دلایلی که اینتکس از پی وی سی برای ساخت اغلب محصولات بادی خود استفاده می کند ، سازگاری استخر با محیط زیست و سلامت پوست انسان می باشد .

از این رو پوست حساس کودکان ، هیچگونه حساسیت را نخواهد داشت . تمامی قسمت های استخر بادی فوق اعم از تنه درخت ، لبه های بادی استخر ، برگ درخت و کف آن از pvc ساخته شده است . راه اندازی استخر بادی این استخر بادی به صورت یک تکه ساخته شده است و دارای یک محفظه بادی می باشد ، برخی از استخر های بادی که دارای سایه بان بادی هستند معمولا به صورت مجزا باد می شوند اما این استخر دارای یک دریچه باد می باشد . در کنار محصول پمپ باد دستی وجود دارد که استفاده از آن می تواند روند راه اندازی استخر شما را ساده تر کند . شما می توانید پمپ های باد دستی را در محیط های بیرون نیز استفاده کنید ، اما پمپ های باد برقی نیازمند برق هستند و قدرت بالای آن ها می تواند به بدنه استخر آسیب برساند .

وجود سایه بان در استخر به شما اجازه می دهد تا از استخر ها در محیط های سر باز استفاده کنید ، اما نکته مهم این است که باید از زیرانداز استفاده کنید و استخر را در زمین های هموار و تمیز راه اندازی کنید . استفاده از زیرانداز برای زمین های سنگی و آسفالت بسیار توصیه می شود . تعمیرات و جمع بندی نیاز است تا از استخر های بادی به خوبی مراقبت شود چرا که استخر های بادی در برابر اجسام نوک تیز و برنده آسیب پذیر است زیرا از لایه های نازکی ساخته شده است ، بنابراین با مراقبت بهتر می توانید طول عمر استخر بادی خود را افزایش دهید . حال ممکن است استخر های بادی شما دچار آسیب شود ، در این صورت هیچ جای نگرانی وجود ندارد چرا که شما می توایند با بسته تعمیرات استخر بادی ، اقدام به پنچرگیری بدنه استخر کنید .

نوع گرد
 قطر 155 سانتي متر
 ارتفاع 112 سانتي متر
 ظرفیت 150 لیتر
 وزن 2.8 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای عروسک های بادی
 دارای سایه بان سرخود
 ابعاد بسته بندی: 11 * 38 * 41 سانتی متر
 اقلام همراهبرچسب تعیمرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...