استخر بادی گرد سبز کودک با قطر 122

bestway 51025G

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد در رنگ سبز محصولی برای سنین کودکان و خردسالان از سوی شرکت بست وی که از طراحی ساده و سبک بهره می برد. استخری که بدنه ای سه لایه داشته و ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم می باشد.

بدنه ای با کیفیت قابل قبول که می تواند هر گونه فشار و دمای مختلف آب را تحمل کند. این محصول از سبک ترین نوع استخر های بادی بوده که می توان از آن علاوه بر استخر تفریحی آبی به عنوان استخر توپ و همچنین وان بادی در حمام برای استحمام فرزندان خود استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این کالا راه اندازی سریع آن توسط هر گونه پمپ باد دستی می باشد.

استخر بادی گرد سبز کودک با قطر 122 کد محصول : bestway 51025G استخر بادی گرد سبز کودک با قطر 122 از سری استخر های بادی گرد ساده رنگی اما با دوام و بسیار مناسب برای کودکان می باشد که می تواند بستر های آبی بسیار ایمن و پرتابل را برای کودکان در حیاط خانه فراهم کند . استخر بادی فوق با توجه به جنس بسیار عالی و همچنین طراحی سه لایه خود می تواند سال های سال ، استخری ایده آل جهت آب تنی و آب بازی کودکان بالای 3 سال باشد .

در این بخش قصد داریم تا به صورت کامل در رابطه با ویژگی ها ، مزایا و خصوصیات استخر بادی گرد سبز کودک با قطر 122 توضیحاتی را در قالب نقد و بررسی برای شما عزیزان ارائه دهیم . همانطور که اشاره شد این چادر بازی دارای طراحی سه لایه یا سه طبقه می باشد ، شرکت بست وی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی و استخر بادی می باشد که از طراحی سه لایه برای ساخت استخر های بادی گرد و ... استفاده کرده است ،

این نوع طراحی در واقع از روی هم قرار گرفتن سه حلقه بادی تشکیل می شود ، طراحی سه لایه باعث افزایش دوام دیواره ها می شود ، این در حالی است که ساختار تک لایه بیشتر در معرض فشار و پارگی قرار دارد ، بنابراین در بیشتر استخر های بادی برند های معتبر چون اینتکس و بست وی میبینیم که طراحی آن ها چند لایه است .

بست وی برای ساخت استخر بادی گرد سبز کودک با قطر 122 از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده کرده است ، پی وی سی ها که با نام های دیگری چون وینیل و پلاستیک ضد آب و ضد حساسیت شناخته می شوند از بهترین گزینه ها برای تولید استخر بادی می باشند ، زیرا در برابر رطوبت مقاوم هستند و هیچگونه حساسیت پوستی برای کودک ایجاد نمی کند ، علت آن نیز عدم استفاده از مواد شیمیایی اولیه برای تولید پی وی سی می باشد ، از این رو کودک با خیال راحا می تواند از استخر بادی استفاده کند . پی وی سی همچنین در برابر اشعه های مخرب خورشیدی نیز مقاوم است ، به همین دلیل استفاده از استخر در محیط های باز بلامانع می باشد .

البته شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تا چه زمانی می توان از استخر بادی به صورت مداوم استفاده کرد ؟ با توجه به جنس بسیار مرغوب pvc استفاده طولانی مدت از استخر بلامانع است ، اما اگر از استخر استفاده نمی کنید بهتر است آن را جمع کنید و یا بر روی آن درپوش قرار دهید . برای نگهداری هر چه بهتر از استخر در برای طولانی مدت ، بدون جمع کردن استخر می توانید بدنه خارجی استخر که آب با آن برخورد ندارد را کمی با روغن مایع چرب نمایید ، البته در صورتی که از استخر استفاده می کنید نیازی به اینکار نخواهد بود .

استفاده از درپوش و یا استفاده از استخر در محل هایی که سایبان وجود دارد بسیار بهتر است . با توجه به مزایای بسیار خوب پی وی سی می توان به تنها عیب آن یعنی نازک بوده و آسیب پذیر بودن در برابر اجسام تیز و برنده اشاره کرد . با توجه به بادی بودن استخر بادی و بدنه نازک آن ، برخورد اجسام و اشیاء تیز می تواند منجر به پارگی و سوراخ شدن استخر بادی شود ، از این رو توصیه می شود تا در نگهداری استخر کوشا باشید . طول عمر استخر بادی گرد سبز کودک با قطر 122 بسیار بالاست ، اما به شرطی که از آن مراقبت نمایید .

استخر های بادی هم به مانند دیگر محصولات بادی قابلیت تعمیر دارند ، پس جای نگرانی نیست زیرا استخر های بادی یک بار مصرف نیستند . بسته های تعمیراتی مخصوصی توسط شرکت های بزرگ چون بست وی و اینتکس به بازار ارائه شده اند که با استفاده از آن ها می توانید استخر خود را پنچر گیری کنید ، البته در کنار این استخر تعدادی از این برچسب ها موجود است که در صورت لزوم می توانید از آن استفاده نمایید . وزن و حجم بسته بندی استخر به شما اجازه می دهد تا به راحتی آن را نگهداری کنید و یا جابجا نمایید . برای راه اندازی استخر بادی می توانید از پمپ های باد استفاده نمایید

استخر بادی گرد سبز کودک با قطر 122 یکی از ساده ترین و جذاب ترین استخر های بادی کودکان می باشد که با توجه به همین سادگی در طراحی و هم چنین بهره مندی از ساختاری شیک و در عین حال کاربردی باعث شده تا به راحتی بتوانید دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید. در واقع وجود طراحی ساده این محصول در کنار بهره مندی از رنگ شاد و جذابی که دارد باعث شده تا این محصول به یکی از محبوب ترین محصولات و استخر های بادی در میان خانواده ها تبدیل شود. در همین رابطه در این مطلب سعی بر این داریم تا در خصوص این استخر به صورت کامل در این مقاله با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید....

شیوه طراحی و ساختار محصول

اولین و شاید مهم ترین بخش این مطلب همین صحبت در خصوص شیوه طراحی این استخر بادی می باشد که خیلی از افرادبا در نظر گرفتن و مشاهده تصاویر این محصول سعی می کنند تا اقدام به خرید و تهیه این استخر بادی کنند. در واقع شما باید به این مسئله توجه داشته باشید که خیلی از افراد وقتی قصد خرید یک استخر بادی دارند در وهله اول به نوع شکل گیری آن محصول توجه می کنند تا با توجه به نیازی که دارند بتوانند به راحتی دست به خرید یک استخر بادی بزنند. در همین رابطه نیز این محصول یکی از شیک ترین و جذاب ترین محصولاتی است که به تازگی روانه بازار شده و توانسته تا نیاز افراد مختلف را در جهت در اختیار قرار دادن یک استخر بادی کودک فراهم نماید.

در همین راستا در حالت کلی باید به این مسئله اشاره داشته باشیم که این استخر بادی دارای یک طراحی گرد و یکنواخت می باشد. این طراحی گرد باعث شده تا این استخر یک ساختار عامه پسند را از خود به جای بگذارد که از خصوصیات مهم این محصول به شمار خواهد رفت. در رابطه با نوع شکل گیری بدنه اصلی این استخر باید به یک سری نکات اشاره کنیم. شما می توانید در تصاویر این محصول مشاهده کنید که این بدنه اصلی از روی هم قرار گرفتن سه عدد حلقه گرد تشکیل شده است که این حلقه ها با ابعاد و اندازه های مساوی هم طراحی شده وباعث شده تا به بهترین شکل ممکن این استخر بادی شکل گیرد.

مسئله دیگر فاصله میان این حلقه هاست که این فاصله نیز پس از باد شدن کامل این محصول به گونه ای است که شما فاصله چندانی را مشاهده نخواهید کرد و همین امر هم از نکات قابل توجه این استخر بادی به شمار خواهد رفت. در کنار این موارد بدنه اصلی این استخر هیچ گونه طرح و یا نقشی ندارد و همین مسئله سبب می شود تا شما بتوانید به راحتی هر چه تمام تر یک استخر بادی ساده را از نظر طراحی در اختیار داشته باشید. در رابطه با رنگ این محصول نیز باید به این مسئله اشاره داشته باشیم که این محصول به صورت یکدست سبز رنگ طراحی و تولید شده و این رنگ سبز باعث شده تا سر تا سر این محصول به صورت یکدست پوشش داده شود. هم چنین کف این استخر هم یکی دیگر از مواردی است که باید به آن اشاره داشته باشیم که این ناحیه هم به صورت ساده طراحی و تولید گردیده است.

جنس و کیفیت استخر بادی

مسئله مهم دیگر پس از گذر از بحث طراحی و نوع شکل گیری این محصول به جنس و کیفیت این استخر بادی تعلق می گیرد. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر بادی با بهره گیری از جنس PVC با روکش طرح چرم طراحی و تولید شده و این عامل سبب شده تا افراد بتوانند با خیالی راحت دست به خرید و انتخاب این محصول بزنند. هم چنین بخش های کناری این استخر بادی هم از همین نوع جنس شکل گرفته است. تنها نکته ای که می توان در خصوص جنس این محصول به آن اشاره کرد ناحیه کف این محصول است که از همین جنس PVC ولی با ساختاری دو لایه طراحی شده و یکی از خصوصیات خوب این محصول به شمار خواهد رفت.

جمع بندی

تقریبا شما با مطالعه این بخش به بهترین شکل ممکن با خصوصیات طراحی و همین طور تولید این محصول آشنا شدید. هم چنین دیگر خصوصیات این محصول نیز درون جدول توضیحات این استخر قرار گرفته است که با مطالعه آن هم قطعا می توانید به بهترین شکل ممکن دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید. حال با توجه به این موارد این مزیت برای شما وجود خواهد داشت که به سادگی این استخر را از طریق سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری کرده و از در اختیار داشتن یک محصول و استخر بادی کودک ساده و جذاب لذت ببرید.

نوعخانگی
ظرفیت 160 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25  سانتی متر
وزن 680 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها  ساخت شرکت بست وی
  دارای ساختار سه طبقه ای
  مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...