استخر بادی گرد سه حلقه کودک سایز کوچک

bestway 51027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد سه حلقه کودک سایز کوچک از جمله محصولات بادی کودک تولیدی توسط برند بست وی می باشد . این محصول در سه رنگ قرمز ، سبز و آبی موجود می باشد . شکل ظاهری این محصول همانند سه حلقه بر روی هم است که می توان به لبه های این استخر بادی نیز تکیه داد اما وزن زیادی را نمی تواند برای تکیه دادن تحمل کند . رده ی سنی این محصول بالای 2 سال می باشد . جنس محصول از وینیل می باشد که با ضخامت 0.19 میلی متری کیفیت قابل قبولی را نیز برای محصولات کودک دارد . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که به هنگام بروز مشکل میتوانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کنید و از ادامه ی روز خود در استخر لذت ببرید . به علت وزن کم و قابلیت حمل راحت این محصول می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفر و یا استفاده در خانه باشد . شما بازدیدکنندگان می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و از کیفیت کالا اطمینان خاطر داشته باشید .

استخر بادی کودک طرح گرد سه حلقه سایز کوچک محصولی زیبا با رنگ بندی متنوع می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . جنس این محصول از وینیل بوده که به راحتی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . وزن آن نیز بسیار اندک بوده ولی با توجه به ابعاد و کیفیت مناسب قابل استفاده برای افراد بالای 2 سال می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

برای تهیه محصول مورد نیاز کودکان می بایست در وهله اول  به زیبایی و نوع طراحی آن توجه نشان داد . زیرا کودکان شایسته زیبا ترین و شاد ترین محصولات هستند و می بایست آن ها را در محیطی شاد و متناسب با روحیه لطیف آن ها قرار داد . این استخر بادی با قرار گرفتن سه حلقه بر روی یکدیگر تشکیل شده که زیبایی محصول را دوچندان افزایش داده است . رنگ این محصول نیز متفاوت بوده و در رنگ بندی های شاد و جذاب به بازار عرضه شده است . این محصول به گونه ای طراحی شده که علاوه بر منزل می توان آن را در خارج از منزل نیز مورد استفاده قرار داد . علاوه بر این شما می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نموده و محیطی شاد و مفرح را برای کودک خود به ارمغان آورید . همچنین این محصول به گونه ای طراحی شده که با استفاده از انواع پمپ های بادی قابل راه اندازی می باشد .

جنس بدنه

مهم ترین نکته ای که می توان به آن اشاره نمود ، جنس محصولات مورد نظر ما می باشد . زیرا محصولی با بدنه مقاوم به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد . بدنه این استخر بادی از وینیل طرح چرم تهیه شده که بسیار مقاوم بوده و در حین استفاده  تغییر شکل نداده و در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی نخواهد شد . قسمت زیرین آن نیز از وینیل دولایه درنظر گرفته شده که تاثیر چشمگیری بر افزایش استحکام آن داشته و در حین جا به جایی دچار ساییدگی نخواهد شد . به همین منظور می تواید با خیالی آسوده آن را در خارج از منزل نیز مورد استفاده قرار دهید .

ابعاد و وزن

حجم مناسب و در عین حال دارا بودن فضای کافی برای استفاده از موارد حائز اهمیت می باشد که می توان به آن اشاره نمود . این استخر بادی با دارا بودن قطر 183 سانتی متر و ارتفاع 33 سانتی متر دارای فضا و عمق مناسب می باشد که کودکان بالای 2 سال می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند . ظرفیت آب آن نیز 480 لیتر بوده که برای استخری با این ابعاد بیار قابل قبول به نظر می رسد . این محصول دارای وزن اندکی در حدو 1.5 کیلوگرم است که با توجه به این ویژگی می توانید آن را به راحتی حمل نموده و در محل مورد نظر خود از آن استفاده نموده و لذت ببرید .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به موارد ذکر شده این محصول دارای مقاومت و کیفیت قابل قبولی بوده که به راحتی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . ولی نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر آن تاثیر بسزایی دارد . برای مراقبت از این محصول می بایست از نزدیک نمود اشیاء نوک تیز به آن خود داری نمایید . در هنگام خریداری ، به همراه آن برچسب تعمیرات نیز دریافت خواهید کرد که در صورت بروز مشکل و بریدگی می توانید با استفاده از آن به تعمیرات این محصول بپردازید و یا با مراجعه به نمایندگی های اینتکس تعمیرات آن را به متخصصان شرکت اینتکس سپرده و آن را مانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی گرد سه حلقه کودک محصولی دوست داشتنی و جذاب بوده که با دارا بودن فضای کافی چند نفر به صورت همزمان می توانند از آن استفاده نموده و لذت ببرند . این محصول بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل می باشد . همچنین دارای رنگبندی زیبا و متنوع بوده که می توانید متناسب با سلیقه کودک خود آن را انتخاب نموده و خریداری نمایید . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این استخر بادی را به صورت حضوری و اینترنتی و با قیمتی مناسب تهیه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...