استخر بادی گرد سه رنگ بست وی

bestway 51104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودکان گرد سه رنگ بست وی یکی از محصولات جدید این شرکت بوده که دارای سه لایه با سه رنگ مختلف و شاد می باشد که این رنگ بندی زیبا این محصول را خاص کرده است. رنگ بندی این محصول به گونه ای است که لایه زیرین آن دارای رنگ صورتی ، لایه میانی آن زرد رنگ و لایه بالایی آن دارای رنگ سبز می باشد. این محصول به دلیل داشتن وزن 1 کیلو گرم به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و جزو استخر های پرتابل قرار دارد. از این محصول می توانید حتی در مکان های سر پوشیده مثل منزل و یا در حیاط و ... نیز استفاده کرد. ظرفیت آب این محصول 62 لیتر بوده که در کمتر از چند دقیقه می توانید آن را پر کنید. این محصول برای کودکان بالای 2 سال مناسب می باشد. هم اکنون این محصول زیبا را می توانید از نمایندگی اینتکس خریداری فرمایید.

استخر بادی گرد سه رنگ بست وی

استخر بادی کودک گرد سه رنگ بست وی یک محصول بسیار زیبا با رنگ بندی جذاب و چشم گیر بوده که توسط برند نامدار و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است. این محصول در مدت زمان کوتاهی طرفداران و خریداران زیادی را جذب خود کرده و فروش چشم گیری را دارا بوده. اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از خرید به مطالعه این مقاله پرداخته تا از سفارشی که می خواهید انجام دهید، مطمئن باشید. ما در این مقاله قصد داریم تا با کمک و تجربه متخصص هایمان به بررسی این محصول پرداخته و نکات مثبت و منفی این محصول را برای شما بازگو کرده تا در خریدتان، بدون هیچ چشم داشتی اندک کمکی کرده باشیم. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات و استخر های مربعی و یا مستطیلی شکل بادی، جا و مکان کمتری را بگیرد. این محصول به صورت سه حلقه بادی تعبیه شده به هم طراحی شده، تا در وهله اول عمق کمی را داشته و کودکتان به راحتی از آن استفاده کند، و در وهله دوم انعطاف و تحمل ضربه این محصول را بیشتر بکند، بصورتی که زمانی به این محصول فشار می آید، محصول حالت انعطاف پذیری را به خود گرفته و ضربه فشار به سه قسمت حلقه ای پخش می شود. رنگ هایی که در این محصول به کار رفته به ترتیب به این شرح می باشد: دارای سطح و کف آبی رنگ، قرمز، زرد و سبز بوده است. همچنین شما می توانید این محصول را در ایام مسافرت نیز جمع کرده و برای فرزندتان حمل بکنید تا کودک شما حتی در ایام مسافرت نیز از داشتن استخر خصوصی محروم نباشد.

جنس بدنه

جنس بدنه از مهم ترین قسمت های یک محصول بوده و بدون شک هیچ شخصی و مشتری علاقه به موضوع ندارد تا محصول یکه خریداری می کند دارای جنس و کیفیت سطح پایینی باشد. بدین منظور شرکت بست وی سعی کرده تا محصولی را که تولید می کند در کنار زیبایی چشم نواز، دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی باشد. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی باشد.

ابعاد و وزن

اشخاصی که قصد خرید این محصول را دارند تاکید می شود تا قبل از خرید به ابعاد و سایز این محصول دقت کرده تا بعد از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ و یا کوچک بودن محصول نشوند. به همین منظور ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: قطر: 102 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر، ظرفیت آب: 62 لیتر و در نهایت وزن این محصول 1 کیلو گرم بوده و همانطور که وزن سبک این محصول مشخص است شما به راحتی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه های این محصول کرده و در عرض دو الی چهار دقیقه محصول خود را باد و راه اندازی کنید تا فرزندتان از داشتن یک استخر خصوصی دلپذیر لذت ببرد. در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر شود تا حتما بعد از به اتمام رسیدن تفریح فرزندتان، این محصول را جمع آوری کنید تا محصول مورد نظر دچار صدمه و یا آسیب احتمالی نشود. اگر تحت هر شرایطی این محصول دچار آسیب دیدگی و یا صدمه ای قرار گرفت هیچ نگران نباشید زیرا شما در قدم اول می توانید این محصول را با برچسب های تعمیرات که در درون جعبه این محصول موجود می باشد، محصولتان را تعمیر کنید و همچنین می توانید این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید و همچنان فرزند خویش را به یک تفریح آبی خصوصی لذت بخش دعوت نمایید.

جمع بندی

استخر بادی گرد سه رنگ بست وی یک محصول بسیار ایده آل و زیبا بوده که مناسب کودکان یک تا سه سال توسط شرکت بست وی طراحی و ساخته شده است. این استخر به شکل گرد طراحی شده تا نسبت به محصولات مربعی و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را به خود اختصاص بدهد. در این محصول محصول از رنگ هایی نظیر آبی، قرمز، زرد و سبز استفاده شده تا زیبایی و جذابیت این محصول را دو چندان بکند. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالای در برابر آسیب و صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...