استخر بادی گرد سه لایه با تکیه گاه بادی

intex 57190

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد سه لایه با تکیه گاه بادی

استخر بادی کودک با صندلی مدل 57190 گرد سه لایه اینتکس محصولی از سال 2015 اینتکس با طراحی شیک و جذاب برای کودکان و نوجوانان. استخری که ساخته شده از جنس PVC ساخته شده و از دو روکش طرح چرم مات و بی رنگ در آن استفاده شده است. همچنین قسمت کف این کالا نیز به صورت PVC ساده می باشد. این استخر ابعادی معادل (طول: 224 سانتی متر، عرض: 216 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) داشته و طبق این ابعاد قادر است تا مقدار 640 لیتر آب را درون خود جای دهد. از سایر ویژگی های این کالا می توان به داشتن صندلی و تکیه گاه بادی سرخود اشاره نمود.

استخر بادی کودکان گرد اینتکس با تکیه گاه و صندلی بادی تعبیه شده داخل آن که از جدیدترین محصول آبی 2015 شرکت اینتکس بوده و از طراحی بسیار زیبا و فانتزی بهره می برد. این محصول از جنس پلاستیک PVC با روکش طرح چرم ضد آب بوده که به صورت بی رنگ و شفاف می باشد. ارگونومی ساخت این استخر به صورت لایه ای بوده که هر لایه به صورت مجزا از دریچه باد جداگانه بهره می برد. این کالا از ابعاد (طول: 224 سانتی متر، عرض: 216 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بهره برده و قادر است تا مقدار 640 لیتر آب را درون خود جای دهد. در واقع از مزیت هایی که این استخر جدید 2015 اینتکس دارد داشتن صندلی، تکیه گاه و دو جای لیوان می باشد.

استخر های بادی که برای بزرگسالان معمولا با اشکال متفاوتی به نسبت سایر محصولات، طراحی و به بازار عرضه می شوند. استخر بادی 57190 نیز از این قائده مستثنی نیست و ویژگی های منحصر به فرد بسیاری را درون ظاهر ساده و بی امکانات خود گنجانده است که در بخش طراحی و بررسی این محصول به آنها خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که این استخر بادی از سری کالا هایی می باشد که در سال 2014 طراحی و در سال 2015 به بازار عرضه شده است. در ادامه و با نقد و بررسی این محصولات همراه ما در تهران اینتکس باشید.

 

طراحی ارگونومی ساخت

ظاهر این استخر در حالت کلی بیضی شکل می باشد تنها قسمت پشتی جهت راحتی بیشتر صاف می باشد. بخش کناری یعنی دیواره های استخر ظاهری سه لایه داشته و از سه محفظه باد جداگانه نیز ساخته شده است. این قسمت به صورت کامل در بخش درونی و بیرونی از PVC شفاف ساخته شده و از بیرون می توان درون استخر را مشاهده کرد. قسمت بالایی دیواره ها به همراه بالای نشیمنگاه نیز سفید مات می باشد. بر روی این لبه دو بخش جا لیوانی قرار گرفته که در چنین شرایطی کاملا کاربردی می باشد. قسمت پشتی استخر که پیش از این در مورد صاف بودن آن توضیحاتی را بیان کردیم از سایر بخش ها ارتفاع بیشتری داشته که باعث می شود، این قسمت به عنوان تکیه گاهی جهت راحتی بیشتر در این قسمت قرار داده شده است که با توجه به ارتفاع بلند تر این قسمت به سبب وجود نشیمنگاه عملکرد بسیار خوبی دارد.

ابعاد و ظرفیت

طول و عرض این استخر بادی برابر است با 224 در 216 سانتی متر، به همین دلیل به واسطه نشیمنگاه می توانید به سادگی نشسته و یا حتی در آب دراز بکشید. ارتفاع این استخر بادی نیز 76 سانتی متر بوده و می تواند حدود 640 لیتر آب را درون خود جای دهد. متاسفانه کف باد شو در بخش کف این استخر وجود نداشته و تنها بخش نشیمنگاه قابلیت باد شدن را دارد. وزن این محصول 8 کیلو گرم بوده و به سادگی می توانید آن را حمل کنید. لازم به ذکر است که بسته بندی کلی کالا بسیار کوچک بوده و در کوله پشتی نیز جای می گیرد.

جنس بدنه

بدنه این محصول به صورت کامل و در تمامی بخش ها از PVC شفاف و مات ساخته شده است، PVC شفاف قسمت های طولی و دیواره ها و PVC مات، کف و قسمت های عرضی را در بر گرفته اند.  ترکیب استفاده از این محصول نیز کاملا ساده بوده و در آن تجملات خاصی استفاده نشده است تا بتوان از این استخر در محل های متفاوت با ظاهری شیک و زیبا استفاده نمود. لازم به ذکر است که ضخامت و جنس بدنه این کالا کمی بیش تر و بهتر از محصولات ارزان قیمت بازار بوده و طول عمر بالاتری در مقایسه با بسیاری از محصولات موجود در تهران اینتکس دارد. 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این استخر پس از اطمینان حاصل کردن از عدم وجود شئ تیز می بایست این مراحل را انجام دهید. ابتدا استخر را از بسته بندی خود خارج کنید و در محل نصب پهن کنید، سپس محفظه های باد آن را یک به یک از قسمت زیرین تا قسمت بالایی به واسطه پمپ دستی همراه پر کنید، ، دقت داشته باشید که دریچه های مربوطه به هر قسمت را با دقت و سرعت ببندید تا موجب خالی شدن باد آن نشود. انجام این مراحل با استفاده از پمپ دستی کمتر از 8 دقیقه زمان می برد. برای مراقبت از این محصول می بایست آن را از اشیاء تیز ور نگهداری نمود زیرا موجب سوراخ شدن آن خواهند شد .

جمع بندی

استخر بادی اینتکس محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا ، با ظرفیت ایده آل می باشد . بدنه ی مستحکم و چند لایه نیز از ویژگی های آن محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما درشرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .

نوعبیضی
ظرقیت آب640 لیتر
طول224 سانتی متر
عرض216 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس رویهPVC بی رنگ
ظاهر رویهساده لایه ای
کف بادشو
پمپ
 نوع پمپ----
رده سنیکودک و نوجوان
سایر ویژگی هاطراحی بیضی شکل با صندلی و تکیه گاه سرخود
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 7 کیلوگرم
دارای دو جای لیوان و بطری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات, پمپ دستی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...