استخر بادی گرد سه لایه با طرح ستاره اینتکس

intex 56440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر های بادی پر تیراژترین و متنوع ترین محصول در میان محصولات بادی هستند که استفاده و کاربرد های بسیاری دارند، تخت های بادی بادی، تشک های بادی و یا سایر محصولات بادی از نظر ظاهری محدودیت های فراوانی دارند اما استخر های بادی می توانند به صورت های متنوعی تولید شوند از استخر های سنتی و گرد گرفته تا استخر های چند لایه لوبیایی، بیضی شکل، مربعی و یا مستطیلی همه انواع استخر های بادی هستند که می تواندد برای استفاده شما یا فرزندتان مناسب باشند. از این رو انتخاب یک استخر ایده آل از نظر ظاهری کمی دشوار به نظر می رسد و شما را در میان دریای از گزینه ها قرار میدهد. در این قسمت قصد داریم یک استخر با شکل و شمایلی سنتی و با طرح روی بدنه مدرن و زیبایی را نقد و بررسی کنیم تا در مورد خرید آن منطقی تر تصمیم بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید. 

طراحی و ساخت

عمده استخر های بادی از جنس و کیفیت مشابهی با یکدیگر برخوردارند. این استخر نیز از این قائده مستثنی نیست و با استخر های هم رده در قیمت کاملا مشابه است. بخش عمده دیواره کناری استخر را لایه ای ضخیم از از PVC استاندارد و درجه یک اینتکس تشکیل داده است، سایر قسمت های بدنه نیز از همین ماده ولی به شیوه های متنوعی سلاخته شده اند. به عنوان مثال قسمت داخلی دیواره از جنس مشابه قسمت بیرون و قسمت کف استخر از یک لایه بیشتر در مقایسه با دیواره اصلی ساخته شده اند، در نظر داشته باشید که این استخر از از کف بادشو برخوردار نبوده که یک مزیت و یک نقص برای آن به همراه دارد، مزیت از این جهت که عمق استخر افزایش یافته اما عیب از این نظر که کف به نسبت سفت تری در مقایسه با سایر استخر های کف بادشو دارد. بدنه در حالت کلی طرح ساده و زیبایی دارد و در ساخت آن از رنگبندی متنوعی استفاده شده است. پس زمینه دیواره ها در بخش بیرونی و داخلی سفید رنگ بوده و ستاره هایی با ابعاد و اندازه های متنوع در تمامی قسمت های آن نقش بسته است. قسمت کف استخر نیز آبی رنگ می باشد، در ضمن بدنه این استخر از سه محفظه باد جداگانه ساخته شده است و می توان ارتفاع یا عمق آن را به میزان دلخواه تا حداکثر عمق استخر افزایش داد.

ابعاد و وزن

ابعاد یک استخر می تواند رده سنی آن را به صورت کامل نمایش دهد، برای مثال یک استخر با طول بیشتر هرچند ظاهر کودکانه ای داشته باشد اما بزرگتر ها نیز می توانند از آن استفاده کنند اما یک استخر بادی کوچک با ظاهری بسیار شیک نمی تواند برای استفاده یک شخص بزرگسال مناسب باشد. این استخر سایز کاملا متوسطی دارد. و افراد بزگ سال در آن تا حد قابل قبولی احساس رضایت خواهند کرد اما گزینه های بهتری هم برای بزرگسالان وجود دارد، اما این استخر برای استفاده کودکان کاملا ایده آل و فوق العاده بوده و فضای بسیار بزرگی را برای بازی چند کودک به صورت همزمان فراهم میکند. قطر استخر 168 سانتی متر و عمق آن نیز 40 سانتی متر می باشد و برای سنین 3 تا 6 سال مناسب است. 

کاربرد ها

کاربرد های بسیاری را می توان از یک استخر بادی انتظار داشت، همانطور که از نام  آن مشخص است مهم ترین وظیفه آن این است که یک استخر آب ساده باشد، اما یک استخر باد می تواند در مواقعی محل بازی کودک شما باشد، بدون شک با پر کردن استخر از توپ شما یک استخر توپ نیز خواهید داشت استخر توپی ک همیشه همراه شماست و استفاده از آن را برای کودکتان ساده تر می کند، اما استفاده های دیگر این استخر به شرایط متنوع در مسافرت یا .. اشاره دارد، فرض کنید در مسافرت و در سواحل دریا نیاز به امنیت بیشتری برای فرزندتان داشته باشید با این روش آسایش شما نیز فراهم خواهد شد، تمامی موارد فوق با توجه با اینکه وزن این استخر تنها و تنها 2.2 کیلو گرم می باشد به سادگی میسر بوده و در کمترین زمان ممکن می توانید با باد کردن استخر به آن دست یابید، در ادامه به تشریح نجوه راه اندازی استخر خواهید پرداخت.

روش نصب استخر بادی

برای نصب استخر بادی تنها کافیست یک محل مناسب را برای قرار گیری و استخر را از بسته بندی خارج کنید، در مرحله بعد نوبت به پهن کردن و باد کردن محفظه های باد استخر می باشد، بهتر است این محفظه ها را از قسمت زیرین به قسمت بالایی باد کنید چرا که تعادل و باد کردن آن ساده تر می باشد، به علاوه برای تنظیم ارتفاه باد هر محفظه را کم یا زیاد کنید، در انتها لازم است تا توضیحاتی در رابطه با پمپ باد دستی یا دستی را برای شما بازگو کنید، در پمپ های باد دستی تنها یک محفظه برای خروج هوا قرار دارد و یک تبدیل دو سر نیز که هر کدام برای یک محصول خاص  در نظر گرفته شده اند در بسته بندی قرار دارد که با توجه به بزگی می توانید از آن استفاده کنید، در پمپ های دستی سایز بزرگ که در بسته بندی قایق ها قرار داده شده است، امکان خالی کردن باد توسط خود پمپ تیز به عنوان مکنده وجود دارد، اما تمامی پمپ های برقی یک درچه ورودی و یک درچه خروجی هوا دارند که برای باد کردن استخر یا سایر محصولات لازم است که تبدیل های موجود در بسته بندی را به محفظه خارجی باد متصل کنید و برای تخلیه باد یا همان عمل مکش از محفظه ورودی هوا که در قسمت بالایی تعبیه شده استفاده کنید. در صورت هر گونه سوال در این موارد می توانید پیش از خرید یا پس از خرید از همکاران ما در دفترتهران اینتکس راهنمایی کسب کنید.  

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 481 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپ -
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی گرد سه لایه با طرح ستاره اینتکس استخر بادی کودک سه طبقه با طرح ستاره ای محصولی با طراحی شیک و زیبا برای سنین کودکان بالای 3 سال بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. بدنه ای با کیفیت مناسب و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دما و فشار آب بوده که می تواند در فضای باز با خیالی آسوده استفاده نمود. این کالا طراحی بدنه سه طبقه ای داشته که در صورت دلخواه می توان باد هر کدام را نزده و ارتفاع و همچنین عمق آن را کاهش داد. از دیگر ویژگی های این کالا داشتن کف ساده دو لایه از نوع PVC می باشد. گفتنی است که از این استخر نه تنها می توان به عنوان استخر آب بلکه می توان به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...