استخر بادی گرد سه لایه بست وی

bestway 93403

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد سه لایه بست وی از جمله استخرهای تولیدی شرکت بست وی می باشد که با ظاهری زیبا و جذاب می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای کودکان شما باشد . این محصول از جنس وینیل می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار آب و همچنین تحمل وزن هست . استخر بادی گرد سه لایه با قطر 122 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر قابلیت جاگیری آب تا 140 لیتر را دارد و می تواند لحظه های فرح بخشی را برای کودک شما به ارمغان بیاورد . طرح های زیبا ی داخل و بدنه ی این محصول بر جذابیت و زیبایی این محصول افزوده که می تواند نظر کودک شما را به خوبی هر چه تمام تر جلب کند . رده ی سنی برای استفاده از این محصول 2 سال می باشد . از دیگر مزیت های این استخر بادی میتوان به سبک بودن و کم حجم بودن آن اشاره کرد که به راحتی می توان آن را در مسافرت ها و یا مسافت های طولانی جا به جا کرده و لذت سفر را برای کودک افزایش داد .این محصول همچنین بیشتر به عنوان استخر کودک خانگی هم شناخته می شود . به همراه این استخر بادی برچسب تعمییر هم وجود دارد که در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید قسمت مورد نظر را تعمیر و ازدیدن ادامه ی بازی کودکان خود لذت ببرید .

استخر بادی گرد سه لایه بست وی

استخر بادی کودک گرد سه لایه محصولی جذاب و با کیفیت می باشد که در همان ابتدای ورود به بازار مورد توجه بسیاری از طرفداران استخر های بادی کودک قرار گرفته است . بر روی این استخربادی طرح های زیبا و جذاب ماشین مسابقه ای قرار گرفته است که به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خوبی به خود جلب کند . جنس رویه این محصول از پی وی سی می باشد که مورد استفاده ی رایج در میان محصولات بادی است و علت استفاده از آن انعطاف و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد . این محصول نیز در برابر تست های انجام شده بر رویش به خوبی مقاومت خود را نشان داده است و خیال خریداران را از این بابت راحت کرده است .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این استخر بادی کودک طبق استاندارد های جهانی می باشد که نشان از کیفیت بالا و همچنین مهندسی ساز بودن آن است . در طراحی این استخر بادی کودک از تکنیک سه لایه استفاده شده است . همچنین رویه ی این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که با تعبیه شدن طراحی هایی از ماشین های کودکانه جذابیت آن را برای کودکان دو چندان کرده است . لبه های استخر بادی تقریبا کمی با ارتفاع گرفته شده است که کودک بتواند در صورت خسته شدن درون آب به آن تکیه داده و به استراحت درون آب بپردازد .

جنس استخر بادی کودک :

جنس این محصول از پی وی سی طرح دار می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است . همچنین در قسمت نشیمنگاه این استخر از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا مقاومت و تحمل وزن این محصول را بیش از پیش بالا ببرد . این محصول می تواند آب را تا دماهای نسبتا بالا تحمل کرده و بدون مشکل به عملکرد خود ادامه دهد اما از ریختن آب جوش درون آن جدا خودداری فرمایید زیرا این محصول مناسب برای استفاده در آب های جوش نمی باشد اما به خوبی در مقابل آب گرم مقاومت از خود نشان می دهد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر بادی متناسب با استانداردهای جهانی برای استخر های بادی کودک می باشد . این محصول دارای ابعاد ( قطر : 122 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد که برای استفاده ی کودکان مناسب می باشد و فضای خوبی را برای آن ها فراهم می کند تا روز خوبی را سپری کنند . وزن آن 600 گرم می باشد که از این لحاظ این استخر بادی بی نظیر می باشد و می تواند گزینه ی مناسبی برای سفر های شما عزیزان و یا استفاده در منزل و یا اتاق هایی با فضای کوچک به شمار بیاید . ظرفیت آب این محصول 140 لیتر می باشد که در دسته بندی استخر های بادی کودک از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است . 

راه اندازی و نگهداری :

راه اندازی استخر بادی کودک به سادگی و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد دستی و یا اتوماتیک نیز امکان پذیر می باشد که خیال شما را در سفر راحت کرده و بدون دغدغه می توانید از سفر خود لذت ببرید ، کافیست نازل استخر بادی را به دهانه ی پمپ باد وصل کرده و شرع به باد کردن آن کنید ، فقط به این نکته توجه داشته باشید که محصولات بادی باید به اندازه ی استاندارد باد شده و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن آن خودداری کنید زیرا طول عمر محصولات بادی را کاهش می دهد و در مرحله ی بعدی از برخورد اجسام تیز به این محصول جدا خودداری فرمایید زیرا این محصولات در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند . 

جمع بندی :

استخر بادی گرد سه لایه بست وی محصولی با کیفیت و زیبا می باشد که جنس استفاده شده در این محصول پی وی سی دولایه می باشد و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد . این محصول با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و محصول را درب منزل و یا به صورت حضور تحویل بگیرید .

نوعخانگی
ظرفیت 140 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 700 گرم
جنس بدنه وینیل طرح دار
جنس بخش کناری وینیل 
جنس کف وینیل دولایه
پمپخیر
نوع پمپ -----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین 2 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...