استخر بادی گرد سه لایه زرد کودک

PC-77654

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد سه لایه زرد کودک با قطر 122 یکی از ساده ترین و ارزان ترین استخر های بادی تولید شده برای تفریحات آبی کودکان بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC وینیل تک رنگ می باشد. بدنه ای که در برابر دمای آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. استخری با ساختار بدنه سه لایه که همانند بسیاری از همنوعان خود از سه دریچه باد مجزا برای راه اندازی بهره مند می باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این نوع استخر ها کم حجم و سبک بودن آنها می باشد. قابلیتی که موجب می شود تا امکان استفاده و حمل در هر مکانی را برای مصرف کننده فراهم سازد. گفتنی است که این محصول می تواند به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نام محصول : استخر بادی گرد سه لایه زرد کودک کد محصول : PC-77654 استخر های بادی از سری استخر های پرتابل و قابل حمل شرکتی هستند که می توانید با راه اندازی آن در حیاط خانه و ... بستر های آبی دوست داشتنی را برای خود و کودکان ایجاد کنید . استخر های بادی در تنوع رنگی و ابعادی زیادی طراحی شده اند به گونه ای که می توان بر اساس سن استخر های بادی را خریداری کرد .

استخر بادی گرد سه لایه زرد کودک از سری استخر های بادی طراحی شده برای کودکان است که دارای قطر 122 سانتی متری است ، اما شما می توانید استخر های بادی را مخصوص بزرگسالان و با ابعاد بزرگ خریداری کنید . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل ، ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی گرد سه لایه زرد کودک را مورد بررسی قرار دهیم . همانطور که از نام استخر بادی گرد سه لایه زرد کودک مشخص است این استخر بادی به صورت گرد و با طراحی سه لایه ساخته شده است ، استخر های گرد یکی از پر فروش ترین استخر های بادی فروشگاه تهران اینتکس می باشد که اغلب به دلیل افزایش کیفیت و استحکام بدنه از طراحی سه لایه برای ساخت آن استفاده می شود .

طراحی سه لایه همان سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم است که به بهترین شکل به یکدیگر پرس شده و تشکیل دیواره های استخر را داده است ، کف استخر نیز از یک لایه غیر بادی ساخته شده که می تواند مقدار زیادی آب را در داخل خود نگه دارد . با توجه به قطر 122 سانتی متری و ارتفاع 25 سانتی متری استخر ، ظرفیت محصول به صورت استاندارد 302 لیتر در نظر گرفته شده است . با توجه به اینکه هر لایه بادی استخر به صورت مجزا و مخزن باد شونده جداگانه دارد ، بر روی هر لایه دریچه باد تعبیه شده است که می توانید از آن طریق استخر بادی خود را راه اندازی کنید .

برای باد کردن استخر شما می توانید از پمپ های باد دستی یا برقی ، ترجیحا دستی استفاده کنید . نوک پمپ باد می بایست به صورت سوزنی باشد تا بتواند از طریق دریچه دوآل استخر را باد کند . در هنگام راه اندازی در نظر داشته باشید که تمامی لایه ها باید باد شده و میزان باد آن نیز استاندارد باشد . باد زیاد و یا کم می تواند به استخر آسیب وارد کند و یا عملکرد آن را با مشکل مواجه کند .

از این استخر بادی می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد ، بنابراین در فصول سرد سال که امکان استفاده از استخر آب در فضای باز حیاط وجود ندارد می توانید استخر بادی را در خانه راه اندازی کرده و به جای آب داخل آن را با توپ های رنگی پر کنید تا کودک بتواند بازی های سرگرم کننده دیگری انجام دهد . با توجه به ارتفاعی که این استخر بادی دارد ، استفاده از آن برای کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد ، چرا که کودکان سنین پایین تر به دلیل عدم تعادل نتوانند از استخر استفاده کنند .

این استخر دارای دریچه تخلیه آب نیز ، اما به راحتی می توانید آب آن را با شلنگ و یا سطح خالی کنید زیرا ظرفیت 302 لیتری آن بسیار بالا نیست . برای ساخت استخر بادی گرد سه لایه زرد کودک از پی وی سی استفاده شده است ، وینیل نیز در واقع همان پی وی سی می باشد و تفاوتی ندارد ، این جنس کیفیت بسیار بالایی دارد و در برابر رطوبت و اشعه های خورشیدی مقاوم است ، از این رو بزرگ ترین تولید کنندگان استخر های بادی چون اینتکس و بست وی نیز از پی وی سی برای ساخت استخر استفاده کرده اند .

تمامی قسمت های بادی و غیر بادی این استخر به مانند کف آن نیز از پی وی سی ساخته شده است . استخر بادی گرد سه لایه زرد کودک دارای رنگبندی های دیگری نیز می باشد که می توانید از فروشگاه اینتکس ثبت سفارش کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 302 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
سازنده بست وی
جنس بدنه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی گرد سه لایه زرد کودک از استخر های زیبای فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که در چندین رنگ مختلف تولید شده است ، برای همین شما می توانید آن را در رنگبندی دلخواه کودکتان خریداری کرده تا آن ها با علاقه بیشتری از استخر بادی استفاده کنند . این استخر بادی یکی از مقاوم ترین استخر های بادی گرد است که طراحی آن به صورت سه لایه در نظر گرفته شده است و این طراحی باعث مقاومت هر چه بهتر استخر بادی شده و می تواند دوام و کارایی آن را بیشتر کند تا محصول بتواند برای سال های سال کیفیت خود را حفظ کرده و برای استفاده کردن مجدد آماده باشد . برای اینکه بیشتر با استخر بادی گرد سه لایه زرد کودک ، آشنا شوید ، تصمیم داریم که نقد و بررسی کاملی از محصول را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم . 

در ابتدا قصد داریم تا در رابطه با نحوه ساخت استخر بادی توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم . برای ساخت این استخر بادی همانطور که در بخش توضیحات گفته شد ، از پی وی سی استفاده شده است . این لایه ها به بهترین شکل ممکن به یکدیگر توسط دستگاه های فوق پیشرفته پرس داده شده اند ، از آن جا که این مواد آب شده و کامل به یکدیگر می چسبد ، هیچ درزی میان لایه های مختلف استخر بادی مانند بدنه بادی با کف استخر و یا سه حلقه قرار گرفته بر روی یکدیگر وجود نخواهد داشت . برای همین شما با پر کردن استخر بادی متوجه هیچ درزی نشده و آب اصلا تخلیه نخواهد شد . توجه داشته باشید که استخر های بادی که توسط شرکت های معروف و معتبر ساخته می شوند ، مورد تست و ارزیابی قرار می گیرند و شما می توانید با اطمینان خاطر این محصولات بادی را خریداری کنید . 

در ضمن توجه داشته باشید که شما می توانید استخر های بادی خود را با ضمانت فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . فروشگاه اینتکس ، استخر بادی گرد سه لایه زرد کودک را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند و شما پس از خرید در صورت مواجه شدن با آسیب های احتمالی در بدنه استخر بادی می توانید به رایگان آن را تعمیر کرده و استفاده کنید . تعمیرات استخر بادی از سوی فروشگاه اینتکس کاملا تخصصی بوده و با اطمینان خاطر می توانید دوباره از استخر بادی خود استفاده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید .

این استخر های بادی ممکن است در ابعاد مختلفی ساخته شده باشند ، برای همین در هنگام خرید استخر بادی ، به ابعاد محصول در حالت راه اندازی شده و رده سنی محصولات بادی توجه داشته باشید تا هیچ مشکلی برای استفاده از استخر بادی وجود نداشته باشد . گاها ممکن است که برخی از مشتریان بدون توجه به ابعاد و رده سنی استخر های بادی ، پس از خرید با مشکل بزرگ بودن و یا کوچک بودن و یا مناسب نبودن استخر برای فرزند خود مواجه خواهند شد . در کنار این محصول برچسب تعمیرات قرار داده شده است تا در صورت لزوم بتوانید برای تعمیرات استخر بادی گرد سه لایه زرد کودک از آن استفاده کنید .

استخر های بادی حرفه ای به هیچ عنوان برای کودکان مشکلی را ایجاد نمی کنند و با ایمنی بالایی که دارند از آسیب رسیدن به کودکان حتما جلوگیری خواهد شد . این استخر بادی گرد می تواند به عنوان یک استخر توپ نیز مورد استفاده قرار بگیرد ، با این وجود که برای پر کردن استخر بادی باید از توپ های رنگی استفاده کنید . در این حالت شما می توانید استخر بادی را در داخل خانه و حتی بر روی فرش راه اندازی کنید تا کودکان از آن استفاده کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...