استخر بادی گرد سه لایه کودک

intex 57425NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دار محصولی شیک و کودک پسند با طراحی سه لایه ای از شرکت اینتکس که برای سنین کودکان تولید شده است. این استخر سه لایه یا سه طبقه ای ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از طرح های کارتونی برای زیبایی بیشتر آن استفاده استفاده شده است. این کالا در واقع از جمله استخر های بادی سبک بوده که مناسب استفاده در هر مکانی بخصوص فضای باز خواهد بود. علاوه بر این از این محصول می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد.

استخر بادی کودک کد محصول : intex 57425NP استخر بادی گرد سه لایه کودک نمونه جدیدی از استخر های بادی کودک و نوجوان است که با طراهی ظاهری بسیار زیبا و ساختار محکم ساخته شده است . استخر های بادی محصولاتی ارزان قیمت هستند که می توانید با خرید آن ها ، بستر های شاد و مفرحی را برای آب تنی کودکان خود فراهم کنید .

استخر های بادی را می توانید به صورت مکرر استفاده کنید چرا که این استخر ها تنها برای استفاده موقتی نیستند ، بنابراین شما می توانید با مراقبت درست از استخر بادی خود به خوبی استفاده کنید . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل استخر بادی گرد سه لایه کودک شما را با ویژگی های آن آشنا کنیم . ساختار و طراحی استخر های بادی در تنوع بسیار بالایی ساخته شده اند که عامل تفاوت در آن ها نیز نوع ساختار و طراحی بدنه است .

یکی از ساختار هایی که بسیاری از تولید کنندگان مانند شرکت اینتکس از آن برای تولید استخر های بادی خود استفاده می کنند ، ساختار سه لایه است ، این ساختار سه لایه در واقع همان سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم است که تشکیل دیواره های استخر را داده است ، این نوع طراحی بیشتر در استخر های بادی گرد دیده می شود ، یکی از مقاوم ترین نوع طراحی می باشد بنابراین دیواره ها به خوبی می توانند وزن آب را تحمل کنند . هر یک از حلقه ها دارای مخازن باد شونده جداگانه از یکدیگر می باشد .

قسمت کف این استخر بادی به صورت غیر بادی طراحی شده است که تماما رنگ سبز دارد ، اما دیواره های کناری دارای طرح عروسکی حیوانات می باشد . جنس استخر بادی اینتکس یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده استخر بادی در دنیا می باشد که بیشتر استخر های بادی خود را مانند استخر بادی گرد سه لایه کودک از pvc ساخته است ، از ویژگی های خوب پی وی سی می توان به قدرت کشسانی بالای آن اشاره کرد ، وجود این نوع ویژگی باعث می شود تا استخر بتواند به خوبی وزن را تحمل کند . همچنین این جنس ضد آب است بنابراین پوسیده نمی شود .

با این وجود می توان پی وی سی را جایگزین بسیار خوبی برای دیگر مواد اولیه شیمیایی دانست مانند پلاستیک دانست . راه اندازی صحیح استخر بادی راه اندازی استخر های بادی اگر چه ساده است اما نکاتی را بایستی رعایت کنید ، به عنوان مثال بهتر است استخر بادی خود را بر روی زیرانداز قرار دهید چرا که ممکن است در صورت باقی ماندن سنگی در زیر استخر ، کف آن را آسیب بزند ، همچنین بهتر است میزان باد بدنه استخر به اندازه باشد ، زیاد باد شدن بدنه می تواند منجر به آسیب دیدن و ترکیدن استخر پس از پر شدن استخر شود .

شما می توانید برای راه اندازی سریع تر از پمپ های باد دستی استفاده کنید . میزان آب استخر نباید بسیار زیاد باشد ، بهترین ظرفیت استخر 335 لیتر است که می توان گفت 90 % استخر است . این میزان در واقع تا بالای حلقه دوم را پر خواهد کرد . تعمیرات استخر بادی استخر های بادی و بسیاری محصولات بادی دیگر قابلیت تعمیر دارند ، شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که مخصوص استخر بادی هستند برای تعمیرات استخر و پنچر گیری بدنه آن استفاده کنید .

شما می توانید این بسته را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . به طور معمول تعدادی از برچسب های تعمیراتی در کنار محصولات وجود دارد که از آن ها نیز می توانید استفاده کنید . شما می توانید حتی برای تعمیرات استخر بادی ، محصول آسیب دیده خود را برای فروشگاه ارسال نمایید .

 نوع گرد
 قطر 147 سانتي متر
 ارتفاع 33 سانتي متر
 ظرفیت 335 لیتر
 وزن 1.5 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...