استخر بادی گرد طرح اسباب بازی

intex 57446

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد کودک در طرح اسباب بازی ها از دسته استخر های سه لایه ای یا سه طبقه ای بوده که از طراحی شیک و کودک پسندی بهره می برد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب بهره می برد. این استخر بادی می تواند به عنوان استخر توپ نیز در هر مکانی استفاده شود. علاوه بر این داشتن وزن سبک نیز از ویژگی های خوب اسن استخر مقرون به صرفه خواهد بود.

استخر بادی گرد طرح اسباب بازی کد محصول : intex 57446 استخر بادی گرد طرح اسباب بازی از سری استخر های بادی با طراحی کودکانه می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . با خرید استخر بادی می توانید بستر های آبی را در حیاط خانه خود برای بازی های شاد و مفرح آبی در آب و هوای گرم تابستان فراهم کنید .

استفاده از استخر های بادی تنها محدود به استخر آب نمی باشد بلکه در فصول سرد سال یا به دلخواه کودکان می توانید از آن به عنوان استخر توپ استفاده کنید ، برای اینکار تنها کافیست استخر را با توپ های بادی رنگی کوچک پر کنید . در این بخش با نقد و بررسی استخر بادی گرد طرح اسباب بازی همراه ما باشید . ساخت استخر بادی و طراحی بدنه شرکت سازنده این استخر بادی اینتکس می باشد ، این شرکت آمریکایی با تجربه کاری بسیار بالایی که دارد استخر های بادی خود را با دوام بالا طراحی کرده است .

همانطور که طراحی آن قابل مشاهده است ، بدنه استخر بادی گرد طرح اسباب بازی از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم ساخته شده است ، این نوع ساختار شاید یکی از ابتدایی ترین ساختار های استخر بادی باشد ، اما می توان آن را یکی از مقاوم ترین نوع طراحی دانست چرا که استخر های بادی گرد به خوبی می تواند در برابر وزن آب مقاوم باشد ، همچنین در صورت بروز آسیب در هر لایه دیگر لایه ها به مشکل نخواهد خورد .

قسمت کف استخر غیر بادی است اما ساختار دولایه و ضخیم تر دارد . جنس استخر بادی اینتکس بیش از 99% استخر های بادی خود را از pvc تولید می کند چرا که پی وی سی در برابر رطوبت مقاوم است ، این ویژگی باعث شده است تا طول عمر استخر های بادی افزایش یابد . از پی وی سی حتی برای دیگر محصولات بادی مانند وان بادی، جکوزی بادی ، استخر های بادی بزرگسال و ... نیز استفاده شود . همچنین این جنس از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است و از این جهت نیز برتر از هر جنس دیگری می باشد .

قسمت کف آن نیز از همین جنس است اما ساختار بادی ندارد . نحوه راه اندازی استخر بادی شما می توانید برای راه اندازی استخر های بادی خود از پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده کنید ، همچنین شما می توانید با استفاده از باد دهان نیز استخر بادی را باد کنید ، اما اینکار کمی سخت و دشوار خواهد بود به همین جهت توصیه می شود تا با استفاده از پمپ های باد دستی اقدام به راه اندازی استخر کنید . هر یک از حلقه ها دارای دریچه هوای جدا می باشد که شما بایستی به ترتیب آن ها را باد کرده و سپس دریچه را محکم ببنید . این دریچه ها دو مرحله ای بوده و از این جهت در صورت باز بودن درب ، باد آن خالی نمی شود .

پس از پر کردن استخر بایستی آب آن را کمتر از ارتفاع استخر در نظر بگیرید ، به طور معمول استخر را تا بالای حلقه دوم پر کنید . در واقع باید حدود 90% درصد استخر را از آب پر کنید تا دیواره ها توان استحکام را داشته باشند ، همچنین در صورت پر کردن لب به لب ، مطمعنا پس از وارد شدن به داخل استخر ، آب سرازیر خواهد شد .

تعمیرات استخر بادی استخر های بادی اگر چه کیفیت بالایی دارند و جنس بدنه آن ها در مقابل فشار ، رطوبت ، نور خورشید و دما مقاوم است ، اما لایه های نازک آن در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است ، از این رو باید به درستی از استخر استفاده کنید و از آن محافظت کنید . اما گاهی ممکن است به صورت سهوی کودکان به استخر آسیب برسانند ، بنابراین نیاز است تا محصول را تعمیر کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید . برای اینکار برچسب های تعمیراتی که با عنوان بسته تعمیرات عرضه شده اند می توانید کمک بگیرید . این بسته ها شامل برچسب و چسب مخصوص می باشد که در دفترچه راهنما نحوه استفاده از آن به صورت کامل آورده شده است .

نوع گرد
 قطر 168 سانتي متر
 ارتفاع 40 سانتي متر
 ظرفیت 481 لیتر
 وزن 2 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنین کودکان
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...