استخر بادی گرد طرح دار بست وی

bestway 51004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
580,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودکان طرح گرد طرح دار از سری محصولات کمپانی بزرگ بست وی وی می باشد بدنه این استخر از سه لایه یک اندازه بر روی هم ساخته شده است که این لایه ها به صورت یک تکه هستند و از جنس وینیل شفاف ساخته شده اند و بر روی آن نیز اشکال مختلفی مثل ماهی با رنگ های مختلف ساخته شده است که باعث می شود ظاهر این استخر برای کودکان از جذابیت ویزه ای بهرهمند شود. کف استخر نیز از نوع ساده و با رنگ آبی بوده و دارای عمق 30 سانتی متری می باشد. به علاوه قطر 152 سانتی متر سانتی متری آن مناسب بوده و برای دو تا سه کودک فضای کافی را به همراه دارد.

استخر بادی گرد طرح دار بست وی کد محصول : bestway 51004 استخر بادی کودک طرح دار بست وی یکی از زیبا ترین استخر های بادی طراحی شده شرکت بست وی می باشد که با عنوان استخر بادی کودک ساخته شده است ، اما به واسطه ابعاد بزرگی که دارد ، بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند . این در حالی است که چندین کودک نیز می توانند در کنار هم به آب بازی و آب تنی بپردازند . با خرید استخر بادی می توانید در فصول گرم سال آن را با آب پر کرده و بازی های شاد و خنک آبی را برای آن ها ایجاد کنید ، همچنین در فصول سرد سال یا به دلخواه کودک از استخر بادی خود به عنوان استخر توپ استفاده کنید .

در این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی استخر بادی گرد طرح دار بست وی شما را سایر ویژگی های محصول آشنا کنیم . طراحی و ساختار استخر بادی این استخر بادی به صورت گرد طراحی شده است ، برای طراحی این استخر بادی کودک نیز از سه حلقه بادی استفاده شده که بست وی با کمک بهترین دستگاه ها ، لایه ها را به یکدیگر پرس کرده است . قسمت کف استخر نیز به صورت غیر بادی ساخته شده که از نظر جنسی مانند دیواره های بادی می باشد . دیواره های استخر دارای بدنه شفاف هستند که با اشکال عروسکی مزین شده اند 

قسمت کف استخر نیز به رنگ آبی می باشد تا پس از پر شدن آن ، رنگ آب به صورت آبی دیده شود . هر یک از حلقه ها به صورت جداگانه باد می شوند . با توجه به قطر و ارتفاعی که این استخر بادی دارد ، بست وی آن را برای سنین بالای 3 سال مناسب دانسته است ، پس کودکان زیر سن 3 سال جایز به استفاده از استخر نیستند زیرا عمق استخر برای آن ها زیاد است . به دلیل اینکه استخر بادی ، توسط باد حجم می گیرد ، با خالی کردن باد آن ، می توانید استخر بادی خود را در ابعاد کوچکی بسته بندی کنید . جنس استخر بادی استخر بادی گرد طرح دار بست وی از وینیل ساخته شده است ، نام دیگر وینیل همان pvc است ، پس در هنگام خرید محصولات بادی با نام وینیل یا پی وی سی برخورد داشتید بدانید که هر دو اسامی یک جنس می باشد .

استفاده از وینیل برای استخر های بادی به دلیل مقاومت آن در برابر رطوبت ، نور آفتاب و دما می باشد ، همچنین وینیل از مواد غیر سمی ساخته شده است بنابراین به مانند مواد پلاستیکی ضرری برای پوست ، مخصوصا پوست کودکان که لطیف تر است نخواهد داشت . قسمت کف این استخر نیز از همین جنس ساخته شده اند اما به دلیل اینکه ساختار دو لایه دارد ضخامتش از دیواره ها بیشتر است . راه اندازی استخر بادی راه اندازی استخر های بادی و دیگر محصولات بادی چندان کار سختی نیست چرا که تمامی آن ها دارای دریچه های بادی هستند که می توانید با استفاده از انواع پمپ های باد دستی و یا برقی آن ها را باد کنید . برای راه اندازی این استخر بادی پمپ های باد دستی توصیه می شود چرا که نیازی به برق ندارد و قدرت آن برای آسیب رساندن به استخر زیاد نیست .

اما توصیه هایی در کنار راه اندازی مطرح است که باید به آن ها دقت داشته باشید . از سری توصیه های مهم می توان به انتخاب محل مناسب برای استخر اشاره کرد . ضربه زدن یا برخورد اجسام تیز و برنده می تواند باعث صدمه دیدن بدنه استخر شود ، با آسیب رسیدن به بدنه نیز باد موجود در داخل استخر تخلیه شده و عملا استخر با مشکل مواجه خواهد شد ، پس سعی کنید تا از استخر های بادی خود به خوبی مراقبت کنید .

تعمیرات و خدمات پس از فروش استخر های بادی اگرچه آسیب پذیر هستند اما امکان تعمیرات آن ها نیز وجود دارد ، شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص ، استخر بادی را تعمیر کنید . این برچسب ها که با عنوان بسته تعمیرات شناخته می شوند با آغشته شدن به چسب مخصوص به خوبی می توانند سوراخ شدگی های بدنه استخر را بپوشانند . شما می توانید محصول آسیب دیده خود را برای فروشگاه اینتکس که خدمات پس از فروش استخر را انجام می دهد ارسال نمایید .

نوع سفری
ظرفیت 282 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
جنس رویه وینیل
طرح رویه وینیل طرح دار
جنس کف وینیل ضخیم
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
پرتابل
وزن کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...