استخر بادی گرد طرح دلفین بست وی

bestway 51045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد طرح دلفین بست وی یکی از جدید ترین استخر های بادی ارائه شده توسط این شرکت است که جنس آن از نوع وینیل شفاف بوده و مقاومت فوق العاده ای دارد. وزن این محصول 2.5 کیلو گرم می باشد که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. هم چنین به راحتی با پمپ باد خود نیز می توانید آن را در مدت زمان کوتاهی باد کرده و از ان استفاده کنید. این محصول مناسب برای کودکان بالای 6 سال است. ظرفیت اب این کالا 445 لیتر بوده و قطر آن نیز 150 سانتی متر است. هم چنین هر کدام از لایه های این محصول توسط دریچه باد مجزایی راه اندازی می شوند. شکل ظاهری این استخر بادی که برگرفته از طرح دلفین می باشد نیز این محصول را چشم نواز کرده است. هم اکنون می توایند این محصول را از نمایندگی تهران اینتکس خریداری فرمایید.

استخر بادی گرد طرح دلفین بست وی

شرکت بست وی همواره سعی کرده تا تولیدات فوق العاده ای را در دسته بندی محصولات بادی و خصوصا استخر به بازار عرضه کند و همواره پس از ارائه محصولات جدید خود توانسته رضایت مشتریان را هم جلب کند. در همین راستا یکی دیگر از محصولاتی که در سال جدید میلادی توسط این کمپانی عرضه شده است ، استخر بادی گرد طرح دلفین بست وی می باشد که با دارا بودن مزایای فوق العاده و همین طور ساختار بی نظیرش توانسته در بین محصولات محبوب برای خود جایگاهی را کنار بگذارد که در این مطلب به بررسی ان خواهیم پرداخت...

طراحی و ساختار محصول

اولین ویژگی قابل بحث در این مقاله بحث ساختار این کالاست که باید با توجه به این مورد اقدام به انتخاب این محصول بگیرید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این استخر با ارگونومی ساخت گرد طراحی و عرضه شده است. این گرد بودن این محصول در بین محصولات بست وی یک طراحی رایج به شمار می رود که خب مزایای خوبی را هم داراست و برای استفاده در داخل منزل یک پیشنهاد خوب به شمار می رود. هم چنین شما اگر نگاهی جامع تر به این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که این استخر دارای سه لایه روی هم قرار گرفته شده می باشد که باعث شده تا این محصول دارای ارتفاع خوبی باشد و هم چنین ضخامت مناسبی را هم در اختیار مشتریان قرار دهد. عامل بعدی در خصوص این استخر به طرح های موجود بر روی این محصول تعلق می گیرد که شما می توانید طرح دلفین را بر روی ان مشاهده نمایید که از این حیوان در جهات مختلف این استخر وجود داشته و سبب شده تا زیبایی های این محصول افزایش یابد. در کنار ان نیز طرح کف اقیانوس و گیاهان و طراحی دقیق صورت گرفته در زیر اب را هم می توانید بر روی بخش خارجی رویه این استخر مشاهده کنید که قطعا باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. در خصوص کف این استخر هم می توان عنوان کنیم که این بخش به صورت یکدست ابی رنگ طراحی شده و در کنار شفاف بودن بخش های داخلی و بدنه اصلی این استخر ، جلوه فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است.

شیوه راه اندازی

شما برای راه اندازی این محصول نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت تا بتوانید این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام داده و محصول را به صورت کامل راه اندازی نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این استخر دارای سه عدد دریچه باد مجزا بر روی هر لایه می باشد که با در نظر گرفتن این مورد شما قادر خواهید بود تا در سریع ترین زمان ممکن و به صورت جداگانه هر یک از این لایه ها را باد نموده و باعث راه اندازی کامل این محصول شوید. هم چنین پس از باد کردن کامل این محصول شما می بایست سعی کنید تا دریچه باد این استخر را بسته و کاری کنید که باد از داخل این محصول خارج نشود. در نهایت با پر کردن اب در داخل این استخر می توانید ازاین محصول نهایت لذت را ببرید. البته گفتنی است که از این کالا به عنوان استخر بادی توپ هم می توانید استفاده کنید که در این صورت دیگر نیازی به پر کردن این محصول با اب نخواهید داشت.

کیفیت و جنس محصول

تمامی قسمت های مختلف این استخر از نوع وینیل شکل گرفته است و تنها تفاوت ان در طرح دار بودن و یا نوع ان ها می باشد. در تکمیل این جمله باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این استخر براق بوده و بخش های کناری این محصول نیز به صورت طرح دار شکل گرفته است. هم چنین کف این استخر نیز مقاوم ترین بخش در این محصول می باشدکه به صورت دو لایه طراحی شده و باعث شده تا با خیال راحت بتوانید از این محصول استفاده کرده و نگران تحمل وزن ان نباشید.

جمع بندی

استخر بادی گرد طرح دلفین بست وی همان طور که در این مقاله به ان اشاره کردیم یک محصول بی نظیر است که دارای رویه ای زیبا ، بدنه ای مقاوم و هم چنین ابعاد استاندارد می باشد که در کنار قیمت فوق العاده ای که دارد باعث شده تا ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران بتوانید خریداری کرده و از داشتن ان لذت ببرید.

نوعخانگی
ظرفیت 445 لیتر
قطر 150 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
جنس بدنه وینیل براق
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...