استخر بادی گرد طرح دلفین کودک

bestway 51045E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد طرح دلفین کودک یکی از جدید ترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی برای سنین بالای 3 سال بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل شفاف با رویه طرح دار می باشد. این استخر ساختار بدنه سه لایه داشته که هر کدام از لایه های بدنه توسط دریچه باد مجزایی راه اندازی می شوند. محصولی که نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر توپ نیز کاربرد خواهد داشت. این استخر کیفیت بدنه مناسبی داشته به همین دلیل قابل استفاده در فضای باز و در معرض نور و گرمای آفتاب خواهد بود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن حجم و وزن کم برای حمل و راه اندازی در هر محل مورد نظری اشاره نمود.

نام محصول : استخر بادی کودک طرح دلفین کد محصول : bestway 51045E استخر بادی گرد طرح دلفین کودک از نمونه استخر های بادی طراحی شده مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد که به واسطه ابعاد بزرگی که دارد بزرگسالان نیز می توانند از آن برای ریلکس کردن در آب استفاده کنند . استخر های بادی نه تنها به عنوان استخر آب مورد استفاده قرار می گیرد بلکه می توان از آن ها به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد ، شما می توانید در فصول گرم سال از آن به عنوان استخر آب استفاده کنید و یا به صورت دلخواه و یا در فصل سرما از استخر خود به عنوان استخر توپ استفاده کنید .

دسترسی به توپ های بادی کوچک رنگی نیز بسیار ساده است . هر یک از استخر های بادی دارای طراحی و ویژگی های متفاوت است که در این بخش شما را با استخر بادی گرد طرح دلفین کودک آشنا می کنیم . طراحی و ساختار استخر بادی بست وی و اینتکس با تجربه ترین شرکت ها در زمینه تولید محصولات بادی و استخر بادی می باشند که بهترین طراحی ها را این شرکت ها ایجاد کردند . یکی از طراحی هایی که برای ساخت استخر بادی مناسب می باشد ، طراحی طبقه ای می باشد ، همانطور که تصویر محصول را در بالا مشاهده می کنید این استخر بادی دارای ساختار لایه لایه و طبقه ای می باشد که در واقع از روی هم قرار گرفتن سه حلقه بادی تشکیل شده است ، این نوع ساختار دیواره را از ساختار تک لایه خارج کرده و استحکام آن را بالا می برد .

این در حالی است که در صورت آسیب دیدن یکی از قسمت های استخر سایر قسمت ها مختل نشده و باد آن خالی نمی شود . دیواره های این استخر به صورت شفاف و با طراحی دلفین ساخته شده است و قسمت کف آن تک رنگ و آبی می باشد تا بدین ترتیب آب آبی تر دیده شده و نور به داخل استخر ورود کند تا زیبایی استخر اینچنین افزایش یابد . جنس استخر بادی برای ساخت استخر های بادی عمدتا از pvc استفاده می شود ، بست وی و اینتکس از اولین شرکت های سازنده محصولات بادی بودند که با توجه به ویژگی های بسیار خوب pvc یا همان وینیل از آن برای ساخت بدنه استخر بادی و دیگر محصولات بادی استفاده کردند .

این جنس به دلیل اینکه کاملا سازگار با آب است در دراز مدت نیز پوسیده نمی شود بنابراین نگرانی وجود ندارد . شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی استخر بادی را در محیط های باز و در معرض نور خورشید استفاده کنید چرا که اشعه های مضر خورشیدی نیز تاثیری بر روی این استخرها ندارد . جنس کف استخر بادی که از ساختار دولایه غیر بادی برخوردار است نیز از جنس عالی pvc ساخته شده است . راه اندازی صحیح استخر بادی قبل از راه اندازی بهترین کار این است که محل مناسبی را برای قرار دادن استخر در نظر بگیرید ، استخر ها به دلیل اینکه بدنه نازکی دارند آسیب پذیر هستند ، پس باید به خوبی از ان ها مراقبت شود .

استفاده از یک زیرانداز می تواند کف زمین را نرم تر کند . زمین های خاکی و یا زمین های چمنی نرم هستند اما زمین های سنگی چون آسفالت و ... زبر بوده و می تواند به کف استخر آسیب برساند . پس از انتخاب محل مناسب شما می توانید با استفاده از پمپ های باد ضعیف چون پمپ های باد دستی کمک بگیرید و استخر را باد کنید . پس از باد کردن بدنه نوبت به پر کردن استخر با آب می رسد ، همواره باید توجه داشته باشید که پس از باد شدن بدنه استخر را پر کنید .

از محکم بسته شدن دریچه ها اطمینان حاصل فرمایید . تعمیرات استخر بادی با نگهداری صحیح از استخر بادی هیچگاه نیازی به تعمیرات استخر نخواهد بود . یکی از شایع ترین نوع آسیب دیدگی های استخر های بادی ، ایجاد سوراخ شدگی های ریز در بدنه است ، اما نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمیراتی می توانید سوراخ ها را بپوشانید و به مانند روز اول از استخر استفاده کنید . شما می توانید برای تعمیرات استخر بادی خود ، محصول را برای فروشگاه ارسال کنید تا نمایندگی اینتکس تعمیرات استخر را انجام دهد .

نوعخانگی
ظرفیت 446 لیتر
قطر 150 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
جنس بدنه وینیل براق
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...