استخر بادی گرد طرح گل

intex 57427

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طراحی گل محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. استخری مناسب کودکان و بخصوص دختران بالای 3 سال که از ساختار دو طبقه ای بهره می برد. این کالا دارای ابعاد 112 در 25 سانتی متر بوده که می تواند تا مقدار 98 لیتر آب در درون خود جای دهد. این محصول از وزن بسیار مناسبی بهره برده و می توان به راحتی در هر مکانی حمل کرد.

استخر بادی گرد کوچک مخصوص کودک یکی از استخر های بادی ای بوده که با طراحی دخترانه خود وسیله سرگرمی آب مناسبی برای کودکان دختر خواهد بود. این محصول که ساخته شده از جنس PVC بوده که از رنگبندی درونی بسیار شادی بهره می برد. ساختار آن به صورت دو طبقه ای بوده که بر زیبایی آن افزوده است. این استخر با داشتن ابعاد 112 در 25 سانتی متر ظرفیت 98 لیتری را به ارمغان آورده که می تواند برای کودکان بالای 3 سال بسیار مناسب باشد.

استخر بادی کودک طرح گل کد محصول : intex 57427 به جرات می توان گفت محبوب ترین محصولات بادی شرکت اینتکس مربوط به استخر های بادی کودک می باشد چرا که با خرید استخر بادی می توانید بستر های مناسبی برای بازی های شاد و مفرح کودکان خود فراهم کنید ، استخر های بادی در ابعاد مختلفی ساخته شده اند که برای رده سنی خاصی قابل استفاده می باشند .

استخر بادی گرد طرح گل یکی از استخر های بادی شرکت اینتکس می باشد که برای رده سنی کودکان 3 سال به بالا قابل استفاده می شود . در این بخش نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با ویژگی های ساختاری و نوع طراحی استخر و ... آن آشنا کنیم . طراحی و ساختار استخر همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید این استخر بادی به صورت گرد طراحی شده است که قطر حلقه بزرگ آن به 112 سانتی متر می رسد .

ایناستخر بادی کودک از دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم ساخته شده است که حلقه زیرین کوچک تر و حلقه بالایی بزرگ تر و قطور تر است ، این نوع طراحی که به دلیل چاپ اشکال گل بر روی بدنه است تا جلوه زیبا تری را به استخر ببخشد . قسمت بیرونی حلقه کوچک دارای طرح چمن و حلقه بالای آن شکل گل های رنگی دارد . قسمت کف استخر نیز دارای طراحی درخت با برگ های رنگی دارد .

برای راه اندازی استخر نیاز است تا تنها حلقه های بادی را باد کنید . جنس بدنه استخر اینتکس برای ساخت بدنه استخر بادی گرد طرح گل از pvc استفاده کرده است ، نام دیگر پی وی سی وینیل می باشد ، بنابراین در صورت برخورد با نام وینیل تفاوتی در جنس نخواهد بود . این جنس از سری اجناس لاستیکی با قدرت انعطاف پذیری بالا می باشد که در برابر رطوبت و دماهای مختلف مقاوم است ، از این رو شما می توانید برای پر کردن استخر از آب های گرم استفاده کنید .

استفاده از استخر اینتکس در محیط های باز بلامانع است چرا که بدنه در برابر اشعه های مضر خورشیدی هم مقاوم است . قسمت کف استخر اگر چه غیر بادی است اما از همین جنس ساخته شده است . راه اندازی استخر بادی شما می توانید برای راه اندازی سریع تر و راحت تر خود از پمپ های باد دستی استفاده کنید .

البته شما می توانید از پمپ های باد دیگر نیز استفاده کنید اما مناسب ترین پمپ برای این استخر پمپ باد دستی می باشد . مهم تر از راه اندازی استخر بادی انتخاب محل مناسب و نگهداری صحیح از استخر می باشد ، بهتر است از زیرانداز ها برای استخر استفاده کنید ، زمین های چمنی ، سرامیکی بهترین زمین ها برای راه اندازی استخر هستند ، اما زمین های سنگی مانند آسفالت و شن گزینه مناسبی برای راه اندازی نیستند .

میزان باد استخر نباید بسیار زیاد باشد . خدمات پس از فروش و تعمیرات استخر استخر های بادی محصولاتی هستند که در صورت آسیب دیدن بدنه می توانید آن ها را تعمیر کنید . روند تعمیر این استخر ها نیز بسیار ساده است ، شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی و چسب مخصوص تعمیر ، قسمت آسیب دیده را ترمیم کنید .

برای اینکار محل آسیب دیده را پیدا کرده و علامت گذاری کنید ، سپس برچسب را آغشته به چسب مخصوص کنید و بر روی سوراخ ایجاد شده بچسبانید و آن را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید . شما می توانید استخر بادی آسیب دیده خود را جهت تعمیر به نمایندگی اینتکس ارسال نمایید چرا که فروشگاه خدمات پس از فروش استخر های بادی را مانند تعمیرات انجام می دهد .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 98 لیتر
قطر 112 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای ساختار دو طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...