استخر بادی گرد طرح گل کودک اینتکس

intex 56440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد با طرح گل کودک محصولی در میان استخر های بادی با بدنه ای سه طبقه بوده که از کف PVC ساده دو لایه بهره می برد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که می تواند در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دما و فشار آب به راحتی مقاومت داشته باشد. این استخر در واقع برای استفاده در فضای بسته و باز بسیار مناسب بوده و به دلیل داشتن وزن سبک در هر مکانی بخصوص مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. از دیگر ویژگی های این کالا قابلیت باد کردن و یا باد ننمودن دلخواه دیواره های آن بوده که در نهایت سبب کاستن و یا افزایش دادن ارتفاع و یا عمق بدنه خواهد بود.

استخر بادی گرد طرح گل کودک اینتکس از سری استخر های بادی کودک می باشد که به صورت گرد طراحی شده و بدنه آن دارای طرح گل های رنگی بوده که برای کودکان بسیار جذاب می باشد . این محصول از سه لایه تشکیل شده که هر یک ازین لایه ها دریچه باد مجزا داشته و به سهولت در امر راه اندازی کمک شایانی می نماید . وزن آن نیز بسیار اندک بوده و به سادگی قابل حمل و جا به جایی می باشد . در ادامه این مقاله قصد داریم به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی نماییم...


طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که می دانید شکل ظاهری اشیاء برای کودکان بسیار مهم بوده و می بایست طبق سلیقه و روحیه آن ها تهیه شوند . این استخر بادی به صورت گرد تهیه شده و دارای سه لایه می باشد که هر یک ازین لایه ها دارای دریچه باد مجزا بوده و شما می توانید با استفاده از این ویژگی ارتفاع و عمق این استخر بادی را تغییر دهید . بدنه این محصول دارای طرح گل با رنگ هایی شاد و زیبا می باشد که قادر است نظر هر کودکی را به خود جلب نموده و آن را در فضایی شاد و مفرح قرار دهد . رنگ کف آن نیز آبی بوده که برای استخر بسیار مناسب می باشد . این استخر بادی به گونه ای تهیه شده که شما می توانید علاوه بر استخر آب از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمایید .

جنس بدنه

علاوه بر زیبایی و نوع طراحی محصولات ، کیفیت و جنس محصول نیز از نکات حائز اهمیت به شمار می رود که در هنگام خرید توجه به آن الزامیست . بدنه این محصول از جنس پی وی سی با رویه طرح چرم تهیه شده که بسیار مستحکم بوده و در برابر وزش باد ، تابش نور خورسید و در هنگام استفاده دچار ساییدگی و پوسیدگی نشده و نیز تغییر شکل نخواهد داد . کف آن نیز از پی وی سی دولایه در نظر گرفته شده که کیفیت محصول را تا حد چشمگیری افزایش داده است . اما این استحکام مانع از انعطاف آن نشده و در هنگام جمع کردن به کوچک ترین سایز ممکن تبدیل خواهد شد.

ابعاد و وزن و ظرفیت

از دیگر موارد قابل ذکر می توان به حجم و ظرفیت محصول اشاره نمود . زیرا محصولی هرچند زیبا و با کیفیت ولی فاقد ظرفیت کافی برای تفریح کودک دارای کارایی لازم نخواهد بود . این استخر به صورت گرد طراحی شده و دارای قطری معادل 168 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر می باشد که برای تفریح چند کودک به صورت همزمان بسیار ایده آل می باشد . ظرفیت آب آن نیز 481 لیتر بوده که برای استخری با این ابعاد مطلوب به نظر می رسد . علاوه بر این وزن آن معادل 2 کیلو گرم بوده که بسیار اندک بوده به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد به همین منظور می توان از آن علاوه بر منزل در فضای باز و مسافرت نیز استفاده نمود .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که ذکر شد این محصول بسیار مقاوم و با کیفیت بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد اشیاء تیز به آن جلوگیری نموده و آن را در برابر حرارت بالا قرار ندهید . در صورت آسیب دیدگی نیز می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات که برای آن درنظر گرفته شده آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید .

جمع بندی

استخر بادی گرد طرح گل کودک اینتکس محصولی زیبا با رنگ و طرحی شاد می باشد که به دلیل دارا بودن فضای کافی برای تفریح کودکان بسیار ایده آل می باشد . شما می توانید با استفاده از دریچه های باد مجزا ، ارتفاع و عمق این محصول را تغییر دهید . علاوه بر استخر آب می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمایید . شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی تهران اینتکس خریداری نمایید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 481 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپ-
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...