استخر بادی گرد قرمز کودک با قطر 122

bestway 51025R

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
410,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد کودک و خردسال بست وی در رنگ قرمز محصولی در میان سبک ترین و ساده ترین استخر های بادی گرد برای انواع تفریحات آبی بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم دارد. بدنه ای با کیفیت قابل قبول که می تواند در هر نوع شرایط جوی مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این استخر علاوه بر استفاده به عنوان استخر اب می تواند به عنوان استخر توپ بادی و همچنین وان بادی برای استحمام در حمام نیز به کار برده شود. همچنین داشتن وزن بسیار سبک و راه اندازی در مدت زمان کم نیز می تواند از دیگر ویژگی های آن محسوب شود.

استخر بادی گرد قرمز کودک با قطر 122 را می توان در دسته بندی استخر های بادی کودک جای داد که هم از نظر کودکان و هم از نظر خانواده ها یک محصول خوب و ایده آل به شمار خواهد رفت. در واقع اگر نگاهی دقیق به طراحی این محصول داشته باشید متوجه خواهید شد که در عین سادگی این محصول جذابیت های خاص خود را دارد و کاربردی فوق العاده مناسب را هم در اختیار شما قرار خواهد داد که از مزیت های این استخر بادی کودک به شمار می رود. در همین رابطه این مقاله را به صورت تخصصی به بررسی این استخر بادی اختصاص داده ایم تا با خیالی راحت بتوانید دست به خرید و انتخاب این محصول زده و آگاهی کافی را قبل از تهیه این محصول داشته باشید....

شیوه شکل گیری و طراحی محصول

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید یک محصول دارا باشد تا با استفاده از آن بتوانید دست به خرید یک استخر بادی و یا محصولات بادی دیگر بزنید ، بحث نوع طراحی و چگونگی ساخت یک محصول می باشد. در واقع باید به این نکته توجه داشته باشید که یک استخر بادی باید سعی کند تا هم دارای طراحی شیک و جذابی بوده و هم به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز شما باشد. در همین رابطه این بخش از این مقاله را به بررسی تخصصی این محصول اختصاص داده ایم تا بتوانید با آگاهی کامل از خصوصیات این استخر بادی از نظر ظاهری دست به خرید آن بزنید.

اولین خصوصیت خوبی که استخر بادی گرد قرمز کودک با قطر 122 برای شما فراهم کرده است بحث نوع طراحی این محصول می باشد. در واقع باید توجه داشته باشید که این استخر از نظر نوع طراحی ساختاری شبیه به اکثر استخر های بادی موجود در بازار دارد که همین ویژگی یکی از خصوصیات مهم این محصول به شمار خواهد رفت. این طراحی گرد باعث شده تا این استخر به یکی از گزینه های خرید اکثر افراد موجود در بازار بدل گردد که با توجه به ساختاری که دارد قطعا می توان از آن به عنوان یک محصول شیک و ایده آل نام برد. در همین رابطه حال باید عنوان کنیم که این استخر از نظر نوع رنگ بندی نیز دارای رنگ یکدست قرمز می باشد. این قرمز بودن رنگ محصول باعث شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن دست به انتخاب این محصول بزنند.

هم چنین باید عنوان کنیم که ساختار اصلی این استخر دارای یک طراحی سه لایه می باشد که این طراحی دقیقا به صورت یکسان و از قرار گرفتن سه لایه روی هم قرار گرفته تشکیل شده است. این سه لایه دقیقا هم اندازه هم بوده و همین ساختار یکسان طراحی اصلی بدنه این استخر را شامل شده است. هم چنین باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که بخش داخلی این استخر نیز با رنگ یکدست سفید طراحی و تولید شده که کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ باعث شده تا یک جلوه بی نظیر را درون این استخر مشاهده کنید.

جنس و کیفیت بدنه

دیگر مسئله مهمی که باید در ارتباط با این محصول راجب آن صحبت کنیم بحث نوع جنس و کیفیت این محصول می باشد که همین ویژگی نیز یکی دیگر از دلایلی است که افراد سعی می کنند تا با علم به این موضوع خرید خود را انجام دهند. در همین راستا باید عنوان کنیم که این استخر با بهره گیری از جنس PVC شکل گرفته که این جنس یکی از موارد رایج در تولید محصولات بادی به شمار می رود. در واقع باید به این مسئله دقت داشته باشید که جنس PVC با توجه به ضخامت و همین طور نوع شکل گیری که دارد باعث شده تا با خیالی راحت مشتریان بتوانند دست به خرید این محصول زده و از ان استفاده کنند. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره داشته باشیم که بخش کف این استخر با بهره گیری از ساختاری دو لایه شکل گرفته که قطعا این ساختار دو لایه نیز یکی دیگر از خصوصیات فوق العاده این محصول در بحث جنس و کیفیت این محصول به شمار خواهد رفت.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تا شما را به صورت کامل با خصوصیات این محصول آشنا کنیم. در واقع با مطالعه این مقاله قطعا به این نتیجه پی خواهید برد که یک استخر بادی کودک شیک و ساده را در اختیار خواهید داشت که ویژگی های فوق العاده ای را دارا بوده و با بهره مندی از ساختار سه طبقه شکل گرفته است. حال با توجه به این موارد شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به سادگی اقدام به خرید این محصول از طریق سایتفروشگاه اینتکس در ایران کرده و با ارزان ترین قیمت آن را خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 160 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25  سانتی متر
وزن 680 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها  ساخت شرکت بست وی
  دارای ساختار سه طبقه ای
  مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...