استخر بادی گرد میکی موس بست وی

bestway_91007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد میکی موس بست وییک محصول بسیار شیک با طراحی شکیل و چشم نوازی می باشد که قطعا با دیدن این محصول هر کودکی جذب آن خواهد شد و با ساعت ها بازی کردن با این محصول خسته نشوند. طراحی این محصول به صورت گرد بوده که نسبت به محصولات مبرعی و یا مستطیلی استخر های کودک جای کمتری را می گیرد. این محصول به صورت سه حله بادی چسبیده و تعبیه شده به هم طراحی شده تا در زمان بازی کودکان شما، صدمه وارده به این محصول به سه قسمت تقسیم شود. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر بازی و تفریح فرزندان شما می باشد. وزن این محصول 1.4 کیلو گرم بوده و همانطور که از وزن سبکی که دارد، مشخص است به آسانی قال حمل و یا جا به جایی می باشد. ظرفیت آب این محصول 140 لیتر بوده و مناسب سنین می باشد. فضای این محصول می تواند دو کودک را در خود جای دهد. قطر این محصول 122 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد و حتما مراقب باشید تا ابعاد این محصول را به دقت در فضایی که می خواهید استخر را در آنجا جای دهید، اندازه بگیرید تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید. شما هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس تهران سفارش و درب منزل دریافت کنید.

استخر بادی گرد میکی موس بست وی

استخر بادی گرد میکی موس بست وی از محصولات زیبا و دلنشین بادی، برای کودکان می باشد که نسبت به قیمتی که دارد، دارای ارزش خرید بالایی می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا تجربه های متخصصانمان را شما بازگو کرده و به بررسی این محصول بپردازیم و مزایا و معایب این محصول را برای شما شرح دهیم. اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا این محصول را مطالعه کرده و نسبت به مطالعه خویش، ارزش خرید محصولی که می خواهید بخرید را، بسنجید تا بهترین استخر بادیرا خریداری کنید. پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده که نسبت به محصولات مستطیلی و یا مرعبی شکل جا و مکان کمتری را می گیرد. این استخر دارای سه حلقه گرد چسبیده به هم بوده که هر کدام دارای محفظه بادی خاص خودشان می باشد. این طراحی باعث شده تا صدمه و یا فشاری که در حین بازی به این استخر داده می شود در سه قسمت پخش شده تا به محصول مورد نظر فشار زیادی وارد نشود و آسیب نبیند. بر روی این محصول تصویر کارتون به یاد ماندنی و جذاب میکی موس مشاهده می شود و رنگ هایی که در این محصول به کار رفته شده،سبز،قرمز،بنفش،زرد،آبی و سفید می باشد که در نهایت مخلوط تمامی این رنگ ها با عکس زیبایی که بر روی آن چاپ شده باعث شده است تا محصولی بسیار شیک و جذابی را داشته باشیم.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و همانطور که می دانید وینیل دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برارب، سرما،گرما،ساییدگی و صدمات احتمالی که در حین بازی کودکان به این محصول وارد می شود، دارا است. این محصول دارای کییفت بالایی بوده که یکی از مزایای این استخر بادی کودک می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن و ظرفیت آب این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: قطر: 122 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر، وزن: 1.4 کیلو گرم و در نهایت ظرفیت آب این محصول 140 لیتر می باشد که برای کودکان بالای سه سال طراحی شده است.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض چند ثانیه آن را باد کنید. همچنین برای جمع کردن این محصول نیز شما باید از طریق همان محفظه، اقدام به خالی کردن باد این محصول بکنید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا به بدنه این محصول صدمه ای وارد نکند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکلی پیش آمد و یا در بدنه آن پارگی ایجاد شد، هیچ نگران نباشید زیرا در ابتدا شما می توانید این محصول با برچسب تعمیرات تعمیر کنید و یا در قدم بعدی می توانید آن را به نمایندگی تهران ایتکس آورده و همانند روز اول این استخر را دریافت کنید.

جمع بندی

استخر بادی گرد میکی موس بست وی یک محصول بسیار زیبا با طراحی گردی بوده که نسبت به محصولات مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را می گیرد. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و سرما و گرما دارا می باشد. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید.

 نوع گرد
 قطر 122 سانتي متر
 ارتفاع 25 سانتي متر
 وزن 1.4 کیلوگرم
 ظرفیت 140 لیتر
 جنس بدنه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی بله
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ -----
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 ارگونومی ساخت سه حلقه ای
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...