استخر بادی گرد کودک با سایه بان

intex 57122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد سایه بان دار یکی از جدیدترین مدل استخر های بادی تفریحی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که در میان استخر های تولید شده در سال 2016 قرار گرفته و از طراحی و رنگبندی داخلی شادی بهره می برد. اما این کالا ارگونومی ساخت گرد داشته و از یک سایه بان بادی سرخود برخوردار است. سایه بانی که از دیواره های بادی با دو پنجره بهره مند بوده که به زیبایی این استخر می افزاید. اما این محصول در میان سبک ترین و مقرون به صرفه ترین استخر های بادی قرار گرفته که می تواند به عنوان یک هدیه مناسب برای فرزندان شما نیز باشد. علاوه بر این راه اندازی این کالا نیز بسیار آسوده بوده و تنها توسط پمپ های باد دستی در مدت زمان کمی باد می شود.

معمولا استخر های جمع و جوری مانند استخر بادی گرد کودک با سایبان اینتکس از جمله استخر های محبوب و پر استفاده هستند که فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز چند نمونه از آن را موجود کرده تا شما عزیزان بتوانید این مدل از استخر های بادی کودکی که دارای سایبان طرح دار هستند را از فروشگاه اینترنتی اینتکس با نازل ترین قیمت خریداری کنید . دلیل اینکه شما می توانید محصولات بادی را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید این است که این محصولات بدون واسطه و مستقیم به دست شما مصرف کنندگان گرامی رسیده و برای همین قیمت مضاعفی بر روی محصول کشیده نمی شود . البته که با خرید استخر بادی از فروشگاه اینتکس از بابت اصالت و سلامت کالا مطمعن خواهید بود و استخر های بادی اورجینال اینتکس را دریافت خواهید نمود . 

اگر بخواهیم در رابطه با ویژگی های ظاهری استخر بادی گرد کودک با سایه بان اشاره کنیم، بایستی بگوییم که این استخر بادی شبیه به قلعه بادی است که در بالای سقف آن یک پرچم قرمز قرار گرفته تا این استخر بیشتر شبیه به یک قلعه سنگی تبدیل شود . نوع طراحی چاپی دیواره های استخر نیز آن را شبیه به آجر ها و سنگ های قلعه کرده است . اما این قلعه در وسط یک چمنزار بنا شده ات و اگر به کف استخر دقت داشته باشید ، طراحی چمن و البته گل هایی که بر روی زمین چمنی روییده است ، ظاهر استخر بادی را جالب تر از همیشه کرده است تا کودکان بتوانند در یک شرایط جالب و دوست داشتنی آب تنی کنند . در دو طرف استخر بادی پنجره قرار داشته و دو سمت دیگر آن نیز کاملا باز است تا گردش هوا به خوبی انجام شده و البته نورگیری آن نیز عالی باشد .

استخر بادی کودک گرد کودک با سایه بان

استخر بادی کودک با سایه بان سرخود یکی از جدیدترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که همانند قلعه طراحی و تولید شده است. محصولی شیک با رنگبندی و طراحی کودک پسند که می تواند برای تفریحات مختلف آبی و همچنین توپی مورد استفاده قرار بگیرد. این کالا در واقع در میان استخر های قابل حمل قرار گرفته که علاوه بر سنین کودکان برای خردسالان نیز مناسب خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی کلی در نظر گرفته شده برای این کالا به صورت گرد بوده که یک قلعه بادی با سایه بان نیز بر روی آن تعبیه شده است. قلعه ای که در قسمت لبه استخر متصل بوده و از دو درب بزرگ و دو پنجره برخوردار است. همچنین سقف آن نیز به قدری مقاوم بوده که در برابر باران و همچنین نور شدید آفتاب مقاوم خواهد بود. از همین رو با خیالی آسوده می توان از آن در فضای باز نیز استفاده نمود. از دیگر ویژگی های موجود در طراحی این کالا می توان به کف ساده دو لایه و یک عروسک بادی تعبیه شده در لبه استخر اشاره نمود.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از مهمترین آیتم های خرید این استخر محسوب شده از نوع پلاستیک PVC با روکش طرح چرم می باشد. بدنه ای دو لایه که بین آن را باد پر کرده و در نهایت سبب ایجاد مقاومت بیشتر در شرایط جوی مختلف خواهد شد. این بدنه رویه طراحی شده از اشکال کارتونی و متناسب برای کودکان داشته و به دلیل استفاده از رنگ های شاد و ملایم در آن، تاثیر مستقیمی بر روحیه مصرف کنندگان کوچک خواهد گذاشت. جنس قسمت کف استخر نیز از نوع PVC دولایه می باشد.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد و ظرفیت آب در نظر گرفته شده برای این کالا به اندازه استفاده یک نفر می باشد. ابعادی معادل (قطر: 122 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین قسمت بدنه یعنی سایه بان می باشد. اما ارتفاع خود استخر به 10 سانتی متر می رسد. از همین رو عمق آن کم بوده و فرزندان شما به راحتی در آن به تفریحات خود خواهند پرداخت. طبق این ابعاد ظرفیت آب این استخر برابر 35 لیتر بوده که ظرفیت آبی مناسب برای این کالا خواهد بود. البته به غیر از آب می توان از توپ های پلاستیکی کوچک بدون پلیسه نیز در آن استفاده کرد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این استخر بادی رویه بسیار ساده وجود دارد و تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج ساخته و بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها باید با توجه به سایز دریچه یا محفظه باد استخر نازل پمپ باد متناسب با آن را به این قسمت متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. در هنگام باد زدن باید توجه داشت که پس از شکل گرفتن کالا به باد زدن آن خاتمه داد زیرا در صورتی که حالت سفت به خود بگیرد به درز های آن آسیب جدی وارد خواهد کرد. برای جمع کردن نیز کافیست توسط دست و یا پمپ های بادی که قابلیت مکش دارند این استخر را جمع نمود.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین راه های مراقبت از این کالا دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه می باشد. همچنین انجام ندادن هر گونه عمل پرش و جامپینگ و محل راه اندازی مناسب این استخر می تواند در حفاظت و مراقبت آن موثر باشد. البته این موارد به این دلیل نیست که در فضای باز قابل استفاده نباشد زیرا که کاربری اصلی این استخر بادی کودک در فضای باز می باشد.

جمع بندی

استخر بادی گرد کودک با سایه بان از جدیدترین سری استخر های بادی شکل و طرح دار بوده که از ویژگی های همچون داشتن پنجره و سایه بانی مقاوم بهره می برد. محصولی که وزن بسیار مناسب داشته و زمان راه اندازی آن بسیار کم خواهد بود. این محصول هم اکنون در نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 35 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 112 سانتی متر
وزن 1.1 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 1.1 کیلوگرم
دارای سایه بان بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
دارای دو پنجره سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...