استخر بادی گرد کودک با سایه بان

pool 765

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد سایه بان دار کودک یکی از جدیدترین استخر های بادی مخصوص کودکان بالای 2 سال بوده که از نظر طراحی بدنه و طرح استفاده شده در جنس بدنه بیرونی آن در میان جدیدترین ها قرار می گیرد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور و حرارت آفتاب مقاوم خواهد بود.

این محصول توسط سه دریچه باد مجزا راه در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی می شود. یکی از ویژگی های خوب این استخر بادی داشتن سایه بان بادی سرخود بوده که به خوبی در برابر نور آفتاب مقاومت می کند. علاوه بر این داشتن کف بادی نیز می تواند در راحت نشستن فرزندانتان در این استخر کمک شایانی کند. این کالا به دلیل داشتن وزن سبک به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود.

نام محصول : استخر بادی کودک با سایه بان کد محصول : pool 765 استخر بادی گرد کودک با سایه بان از سری استخر های بادی کودک و خردسال می باشد که برای سنین بالای 2 سال مناسب می باشد . استفاده از این استخر بادی نه تنها برای آب تنی و آب بازی می باشد بلکه والدین می توانند با خرید استخر بادی فوق ، برای استحمام راحت تر کودکان خود از آن استفاده کنند .

حمام کردن کودکان یکی از دشوار ترین کار برای مادران است چرا که کودک تعادل نداشته و یا ممکن است در صورت خیس شدن لیز بخورد ، اما با استفاده از این استخر بادی کودک می توانید بدون نگرانی کودکتان را حمام ببرید . ظاهر زیبای استخر می تواند کودکان را تشویق به بازی کند . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر ، ویژگی های استخر بادی گرد کودک با سایه بان را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

طراحی و تولید استخر بادی طراحی و تولید استخر های بادی به خصوص استخر هایی که برای کودکان سنین پایین ساخته شده است بسیار مهم می باشد . این استخر نیز با توجه به استاندارد های لازم ساخته شده است . از ویژگی های بسیار عالی این استخر بادی می توان به کف بادی آن ، داشتن سایه بان و ظاهر زیبا و عروسکی آن اشاره کرد . وجود کف بادی می تواند به ایمنی بیشتر استخر کمک کند تا کودک علاوه بر حس خوبی که دارد ، در صورت برخورد با کف استخر نیز آسیبی نخواهد دید .

سایه بان این استخر بادی نیز به صورت بادی طراحی شده است ، وجود سایه بان می تواند به شما اجازه دهد تا استخر را در محیط های بیرون از خانه قرار دهید ، پس در این حالت نور خورشید هیچگاه پوست لطیف کودکان را اذیت نخواهد کرد . جنس استخر بادی بدنه این استخر بادی از pvc ساخته شده است ، پی وی سی یکی از برترین و مناسب ترین اچناس برای تولید محصولات بادی می باشد که بیشتر شرکت های بزرگ از آن برای ساخت استخر بادی استفاده می کنند ، پس یکی از نشانه های اورجینال بودن استخر های بادی جنس بدنه آن هاست .

پی وی سی ها به دلیل اینکه در برابر رطوبت مقاوم هستند و از مواد غیر شیمیایی ساخته شده اند جایگزین مناسبی نسبت به سایر اجناس لاستیکی می باشد . تمامی قسمت های این استخر اعم از حلقه بادی کناری ، کف بادی و سایه بان بادی آن از پی وی سی ساخته شده است . راه اندازی استخر بادی قسمت بدنه استخر با سایه بان مجزا بوده و نیاز است تا هر یک را به صورت مجزا باد کنید .

یک دریچه در قسمت دیواره یا حلقه استخر و یک دریچه در قسمت سایه بان قرار دارد که نیاز است از آن طریق استخر را راه اندازی کنید . با راه اندازی بدنه استخر ، چشم های قورباغه نیز باد می شود . میزان باد استخر را نباید بسیار زیاد در نظر بگیرید چرا که ممکن است به استخر آسیب برسد . بهتر است نازک کودک خود را کوتاه کنید و به آن ها گوشزد کنید که استخر را گاز نگیرند .

اگر در محیط های بیرون از خانه از استخر استفاده می کنید بهتر است از یک زیرانداز بهره ببرید تا کف بادی آن آسیب نبیند . تعمیرات استخر بادی در صورتی که استخر بادی دچار پارگی شود و یا قسمتی از آن سوراخ شود ، عملا باد خارج شده و استخر نمی تواند فرم بگیرد بنابراین نمی توان از استخر استفاده کرد ، در صورتی که پارگی های ایجاد شده در استخر کوچک باشد و یا آسیب دیدگی آن به صورت سوراخ باشد شما می توانید با تهیه بسته های تعمیراتی مخصوص استخر ، اقدام به پنچرگیری استخر بادی کنید .

این بسته ها شامل تعدادی برچسب و چسب مایع مخصوص می باشند که می توانید با آغشته کردن برچسب ها به چسب آن را بر روی محل آسیب دیدگی قرار دهید و استخر را تعمیر کرده و به مانند روز اول از آن استفاده نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

 نوعخانگی، سفری
ظرفیت 26 لیتر
قطر 97 سانتی متر
ارتفاع 66 سانتی متر
وزن 700 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سایه بان بادی سرخود
قابلیت راه اندازی سریع
مناسب سنین بالای 2 سال
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...