استخر بادی گرد کودک با طرح بن تن

bestway 94585

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد با طرح بن تن از سری استخر های بادی طرح دار گرد برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصول که از کف طرح دار با طرح بن تن بهره برده که به زیبایی آن افزوده است. بدنه این استخر به صورت سه لایه ای طراحی شده و می توان در صورت دلخواه هر کدام از آن لایه های را باد نکرد. این کالا برای استفاده تفریحات آبی و همچنین توپی طراحی شده و می توان از آن به عنوان وان برای استحمام فرندان خود در حمام نیز استفاده کنید. از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن وزن بسیار سبک و راه اندازی کم زمان و آسوده آن می باشد.

استخر بادی گرد کودک با طرح بن تن

استخر بادی گرد کودک با طرح بن تن یک استخر مناسب برای سنین کودکان است که با بهره گیری از طرح و نقش زیبایی که دارد و با توجه به محبوبیت این انیمیشن در بین کودکان باعث شده تا به یک استخر زیبا و پر فروش بدل گردد. این کالا ارگونومی ساخت گرد را هم دارا می باشد و باعث شده تا یک محیط تفریحی شاد و مهیج را شاهد باشیم که قطعا کاربرد های گوناگونی را داراست. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که با دنبال کردن این مطلب نقد و بررسی کامل این استخر را مشاهده خواهید کرد....

نوع طراحی و ساختار محصول

همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره کردیم مهم ترین نکته در خصوص این محصول ساختار و ارگونومی گرد این استخر می باشد که با بهره گیری از جدید ترین نوع ساختار شکل گرفته است. این گرد بودن استخر باعث شده تا کودک شما در هنگام قرار گیری در داخل این محصول محدودیت خاصی نداشته باشد و بتواند به بهترین شکل ممکن از تمام فضای موجود در داخل این استخر بهره مند شود. در تکمیل این مسئله هم شما می توانید در یک نگاه کلی به این محصول متوجه ساختار سه لایه این محصول شوید که همانند سه حلقه گرد روی هم قرار گرفته شده بوده و همین امر هم باعث شده تا استحکام لایه های بالایی این محصول بیش از پیش افزایش یابد. مسئله بعدی هم رنگ اصلی این استخر است که همان طور که گفته شد این محصول با بهره گیری از طرح محبوب بن تن ساخته شده است و طبیعتا رنگ اصلی این استخر را سبز تشکیل داده است که یک رنگ زیبا بوده و باعث شده تا در روحیه کودکان هم اثر گذار باشد.

کیفیت و جنس بدنه

بحث زیبایی های ظاهری یکی از مباحثی است که باید به ان توجه کرد و بحث مهم دیگر در خصوص این محصول بحث کیفیت و جنس بدنه ان است که به زیبا ترین شکل و مقاوم ترین نوع ممکن شرکت بست وی سعی کرده تا این استخر را به دست مشتریان خود برساند. در همین خصوص هم می توان عنوان کنیم که این کالا با بهره مندی از بدنه ای با جنس pvc و روکش چرم خود سبب شده تا هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی شاهد رضایت مشتریان باشیم. هم چنین بهره مندی از کف دو لایه هم باعث مقاومت هر چه بیشتر این استخر شده است که باید به این مسئله هم اشاره ویژه ای داشته باشیم.

ابعاد و ظرفیت اب

این محصول دیگر ویژگی مهمی که داراست بحث ابعاد است که با توجه به فضای مد نظر برای قرار گیری این استخر خانواده ها سعی بر خرید این محصول می کنند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر با بهره گیری از قطر 108 سانتی متر و ارتفاع 21 سانتی متری که دارد یک محصول ایده ال برای سنین کودکان و خردسالان به شمار می رود. هم چنین بحث وزن این محصول هم یکی دیگر از مواردی است که بسیار حائز اهمیت می باشد و در همین خصوص هم می توان اشاره کنیم که این استخر تنها نیم کیلو گرم وزن داشته و به راحتی حمل و نقل ان انجام می شود. هم چنین بهره مندی از ظرفیت اب 90 لیتری این استخر نیز سبب شده تا شما بتوانید در مدت زمان بسیار کوتاهی این استخر را از اب پر کرده و از ان استفاده کنید.

شیوه راه اندازی

اولین بحث در خصوص شیوه راه اندازی باد کردن این استخر است که این کار با استفاده از یک عدد پمپ باد صورت می گیرد. پس از انجام این کار هم شما می توانید به سادگی این محصول را در فضای مورد نظر قرار داده و از ان استفاده کنید. نکته بعدی در خصوص این محصول به طریقه استفاده از این استخر تعلق دارد که هم می توانید از این محصول به عنوان استخر اب و هم به عنوان استخر توپ بهره مند شده و با خیال راحت ساعت های زیادی کودک خود را با این محصول بی نظیر سرگرم سازید.

جمع بندی

استخر بادی گرد کودک با طرح بن تن یک کالای کامل و یک تفریح مهیج برای کودکان به شمار می رود که با قیمت فوق العاده ای که این استخر داراست شما می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 90 لیتر
قطر 108 سانتی متر
ارتفاع 21 سانتی متر
وزن 500 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...