استخر بادی گرد کودک با طرح فیل

bestway 53048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد کودک با طرح فیل از جدید ترین استخر های بادی تفریحی بست وی بوده که برای کودکان بالای 3 سال طراحی و ساخته شده است. این کالا ساخته شده از جنس وینیل با رویه کاملا طرح چرم می باشد. بدنه این محصول در برابر دمای مختلف آب و قرار گرفتن زیر نور و حرارت آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل می توانید به خیالی آسوده در فضای باز استفاده کنید. این کالا بر روی خود یک عروسک بادی طرح فیل داشته که در آن از یک آبپاش سرخود استفاده شده تا قابلیتی تفریحی و مهیج برای فرزندان شما باشد. علاوه بر این می توان از این استخر به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. ابعاد و ظرفیت خوب آن سبب می شود تا دو کودک به شکل همزمان از آن استفاده نمایند. این محصول تمامی مدل های پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

استخر بادی گرد کودک با طرح فیل

استخر های بادی یکی از تفریحات فوق العاده کودکان می باشد که با استفاده از ان خصوصا در فصول گرم سال می توان ساعت های فراوانی کودک را مشغول یک بازی و تفریح مهیج و جذاب کرد. در همین راستا یکی از محصولاتی که همین امکانات را برای شما فراهم می کند ، استخر بادی کودک با طرح فیل می باشد. این محصول با بهره مندی از اهری زیبا و امکانات فراوان یک پیشنهاد عالی به شمار می رود که در این مطلب به تمامی این موارد اشاره خواهیم کرد....

نوع طراحی و ساختار محصول

همان طور که در بخش نخست این مقاله به ان اشاره کردیم یکی از خصوصیات مهمی که این استخر به مشتریان خود ارائه می کند بحث ساختار می باشد که این محصول با ارائه یک ساختار زیبا و یک طرح شکیل باعث شده تا خانواده ها برای خرید این استخر بیش از پیش ترغیب شوند. در همین راستا هم می توان عنوان کنیم که شرکت بست وی ارگونومی اصلی ساخت این استخر را گرد بنا کرده است. این عامل همانند اکثر استخر های بادی شکل گرفته است و سبب شده تا کودکان یک محیط کاملا راحت و بدون دغدغه را در اختیار داشته باشند. مسئله بعدی بهره مندی از طرح یک عدد فیل در بخش بالایی این محصول می باشد که باعث شده تا جلوه این محصول بیش از پیش زیبا شود. البته بهره مندی از رنگ ابی هم در ساختار این محصول بی تاثیر نبوده و سبب زیبایی هر چه بیشتر این استخر بادی شده است. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که طراحی بخش فیل در قسمت بالایی این استخر سبب شده تا این بخش به یک ابپاش هم تبدیل شود که قطعا فضا و محیطی جذاب را به وجود اورده و بدون شک کودک شما به وجد خواهد امد.

طریقه راه اندازی

بحث راه اندازی و حتی جمع اوری این استخر نیز یکی دیگر از پرسش های متداولی است که پاسخ ان می تواند در خرید بسیاری از مشتریان اثر گذار باشد. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که شما برای راه اندازی سریع و اسان این محصول می توانید از یک عدد پمپ باد بهره بگیرید که در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید با استفاده از همین پمپ به بهترین شکل ممکن این استخر را باد کنید. باد کردن هم فرایند ساده ای دارد که با استفاده از دریچه های باد موجود بر روی هر لایه از این استخر شکل گرفته و مدت زمان کمی را هم این کار طلب می کند که باعث تسریع در وقت شما می شود. هم چنین مسئله بعدی وارد کردن و ریختن اب در داخل این استخر می باشد که این کار هم بسته به فشار اب شما می تواند زمان متغیری را داشته باشد. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که شما قادر خواهید بود که از این استخر جهت استخر توپ هم استفاده کنید که در این صورت نیاز به اب نخواهید داشت. هم چنین پس از بازی کردن با این استخر و اتمام کار شما می توانید با خالی کردن توپ و یا اب داخلی این استخر شرایط را برای خالی کردن باد این محصول فراهم نموده و با باز کردن محفظه های باد این محصول و وارد کردن کمی فشار باعث شوید تا این استخر به بهترین شکل ممکن جمع اوری شود.

روش تعمیرات و نگهداری

شما با رعایت یک سری نکات ساده قادر خواهید بود که سلامت این محصول را حفظ نمایید که می توان مهم ترین موارد را عدم وارد کزدن اشیا نوک تیز ، عدم سوراخ کردن و هم چنین عدم نزدیک کردن وسایل داغ به بدنه این استخر ، عدم پریدن و وارد کردن فشار به بخش های مختلف این استخر و هم چنین راه اندازی سریع و باد کردن به اندازه این محصول اشاره کرد. همین نکات ساده مهم ترین موارد در حفظ سلامت این محصول می باشد. حال اگر هر یک از این شرایط را رعایت نکردید و باعث شدید تا این استخر اسیب ببیند ، می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات موجود در داخل بسته بندی این استخر به سادگی اقدام به ترمیم این کالا کنید.

نحوه خرید و ثبت سفارش

فروشگاه مرکزی اینتکس این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه داده است که می توانید با خیال راحت و در کمترین زمان ممکن این محصول را به سبد خرید خود افزوده و در سریع ترین زمان ممکن ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 324 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 74 سانتی متر
وزن 1.8 کیلوگرم
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل شفاف
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای آبپاش بادی سرخود
قابلیت استفاده به عنوان وان بادی
مناسب سنین بالای 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...