استخر بادی گرد کودک با طرح نِمو

FNE016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح نِمو کودک از جدیدترین استخر های بادی با طراحی جدید برای سنین کودکان و حتی خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم می باشد. محصولی که در طرح های مختلف دیگری که نیز تولید شده و با همین ابعاد و ظرفیت به بازار ارائه شده است. این استخر بادی قابلیت استفاده به عنوان استخر آب، استخر توپ و همچنین وان بادی را داشته و به دلیل سبک بودن وزن آن به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این استخر به شکل سه لایه ای طراحی شده که هر لایه آن به صورت مجزا راه اندازی و باد می شوند. گفتنی است که این استخر تنها توسط یک پمپ باد دستی کوچک نیز در کمترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود.

استخر بادی گرد کودک با طرح نِمو

استخر بادی گرد کودک با طرح نِمو از جدید ترین و جذاب ترین تولیداتی است که شاید به دلیل زیبایی های ظاهری این محصول مورد توجه قرار گرفته است. طراحی صورت گرفته بر روی این استخر با بهره مندی از طرح انیمیشن محبوب نمو تولید شده است که مهم ترین خصوصیت این استخر بوده و به همین دلیل است که کودکان استقبال فوق العاده ای از این محصول کرده اند. هم چنین ساختار سه لایه این محصول نیز از دیگر ویژگی های طراحی این کالاست. در این مطلب در خصوص تمامی موارد مهم در خصوص این استخر صحبت خواهیم نمود.....

طراحی و ساخت محصول

مسئله مهمی که این محصول را تحت الشعاع قرار داده است مبحث نوع طراحی این استخر می باشد که به جرات می توان ان را یکی از دلایل اصلی فروش این محصول نامید. رویه اصلی این استخر به این صورت شکل گرفته است که بر روی ان به صورت پیوسته و کامل طرح انیمیشن نمو را می توان مشاهده کرد که واقعا جلوه فوق العاده ای را به این استخر بخشیده است. این طراحی به گونه ای شکل گرفته که تمامی زوایای بیرونی این محصول و هم چنین لبه بالایی این کالا به سمت داخل نیز طراحی شده از همین طرح می باشد که قطعا یک مسئله مهم در انتخاب این کالا خواهد بود. هم چنین بخشهای داخلی دو لایه دیگر این استخر نیز از رنگ یکدست نارنجی تولید و عرضه شده است که این رنگ هم در روحیه کودک شما اثر بسیار مثبتی داشته و هم چنین پس از راه اندازی کامل این استخر و پر کردن اب داخلی این محصول شما می توانید جلوه بیشتری را هم از این رنگ مشاهده کنید که قطعا در خرید و انتخاب این محصول اثر گذار خواهد بود. مسئله دیگر هم بهره مندی از دریچه های باد بر روی این استخر می باشد که با استفاده از ان ها شما می توانید به بهترین شکل ممکن این استخر را راه اندازی نموده و از کیفیت بالای ان لذت ببرید.

جنس و کیفیت استخر

زیبایی های ظاهری و بصری یک محصول یکی از دلایلی است که شاید بیشتر برای کودکان مهم باشد و با دیدن ان بتوانند یک محصول را خریداری کنند. بحث مهم تر در خصوص یک محصول به ساختار کیفیت و جنس بدنه ان تعلق می گیرد که برای خانواده ها خصوصا در هنگام خرید بسیار مهم بوده و با خیال راحت و با علم به این موضوع می توانند یک استخر را خریداری نمایند. نکته مهم در رابطه با این محصول هم بهره مندی از یک ساختار استاندارد و عالی است که رویه و تمام قسمت های زیره و بخش های کناری این محصول از جنس PVC طراحی و تولید شده و باعث شده تا یک جنس رایج در محصولات بادی و حوزه تولیدات استخر های بادی به شمار رود. هم چنین کف دو لایه این استخر هم ضخامت و کیفیت و هم چنین مقاومت بیشتری را به این محصول بخشیده است.

ابعاد و ظرفیت

بحث دیگر در رابطه با این استخر به ظرفیت اب و هم چنین ابعاد این محصول پس از راه اندازی کامل این کالا تعلق می گیرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این استخر با بهره مندی از قطر 100 سانتی متر و همین طور ارتفاع 25 سانتی متر یکی از محصولات استاندارد و مناسب برای سنین کودکان و حتی خردسالان است که با رعایت پر کردن مناسب اب داخلی این استخر می توانید به بهترین شکل ممکن این محصول را در اختیار کودک خود قرار دهید. هم چنین این محصول دارای طرفیت اب 84 لیتر هم می باشد که در کنار وزن 730 گرمی این محصول شما می توانید به سادگی این استخر را حمل و نقل نمایید.

شیوه خرید

اگر تمامی موارد بالا باعث رضایت خاطر شما شده و قصد دارید تا این استخر را خریداری نمایید می توانید با چند کلیک ساده این محصول را به سبد خرید خود افزوده و با خیال راحت با پرداخت مبلغ این محصول ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگي
ظرفيت 84 ليتر
قطر 100 سانتي متر
ارتفاع 25 سانتي متر
وزن 730 گرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 دارای کف طرح دار
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...