استخر بادی گرد کودک با طرح پو

intex 58915 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد طرح پو کودک مدل پسرانه از جمله استخر های تفریحی کودکان بوده که تولید شده از شرکت اینتکس برای سنین بالای ۳ سال می باشد. محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم که می تواند در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دمای آب مقاوم باشد، به همین دلیل می توان از این کالا در هوای باز نیز استفاده نمود. البته از این استخر می توان به عنوان استخر توپ نیز برای فرزندان خود استفاده نمایید. اما این کالا همانند بسیاری از استخر های تفریحی کودکان وزن بسیار مناسبی داشته که می تواند حمل آن را در هر مکانی بخصوص مسافرت ها آسوده کند. از این استخر بادی تمامی سنین بویژه دختران عزیز میتوانند استفاده کنند و بزرگسالان نیز در کنار آنها در داخل این محصول میتوانند به تفریح و آبتنی در کنار کودکان بپردازند.

استخر بادی کودک با طرح پو یکی دیگر از سری استخرهای بادی کودک می باشد که در طرح و رنگبندی زیبایی عرضه شده است . این استخر بادی دارای بدنه ای مقاومت و طرح دار از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی گرد کودک با طرح پو همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

استخرهای بادی کودک در ساختار خود علاوه بر کیفیت و مقاومتی که دارند باید مطابق با استانداردهای جهانی باشند تا بهترین حالت را در هنگام آب تنی کردن کودک فراهم آورند . این استخر بادی از این استانداردهای به خوبی پیروی می کند . علاوه بر آن بای بالا بردن زیبایی های آن در بخش بدنه بیرونی از طرح های کارتونی استفاده شده است . ساختار بدنه این استخر بادی به صورت سه طبقه می باشد که از استانداردهای جدید در ساختار خود بهره برده است و به خوبی درجهت کنترل فشار آب عمل می کند . ابعاد این استخر بادی به گونه ای تعبیه شده است که از آن به عنوان استخر توپ نیز می توانید استفاده نمایید و در واقع با یک تیز دو نشان بزنید . لازم به ذکر است که در صورت درخواست شما به همراه این محصول برایتان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل در بدنه استخر به راحتی و توسط آن می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین مواردی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی مورد توجه قرار می گیرد . این استخر بادی با توجه به ساختار سه طبقه ای که در بخش دیواره های خود دارد از جنس پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است زیرا علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . لازم به ذکر است که در بخش کف این محصول از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش دهد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب استخر :

ابعاد استخر بادی گرد کودک با طرح پو به مشخصات ( قطر : 147 سانتی متر و ارتفاع : 33 سانتی متر ) می باشد که ابعاد استانداردی را برای استفاده بیش از یک کودک به طور همزمان فراهم می آورد . وزن این استخر بادی کودک بالغ بر 2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی است . به همین خاطر این استخر بادی می تواند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها باشد . ظرفیت آب این استخر بادی 288 لیتر می باشد . لازم به ذکر است که این ظرفیت کمی از لبه استخر کمتر می باشد و در هنگام راه اندازی استخر نیز باید از پر کردن صد در صدی استخر به منظور جلوگیری از برهم خوردن تعادل استخر خودداری نمایید .

جمع بندی :

این استخر بادی کودک یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها و یا منازل شخصی می باشد که توسط برند اینتکس عرضه شده است . جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد که به منظور بالا بردن استحکام آن در بخش کف استخر از پی وی سی دولایه استفاده شده است . وزن این محصول بالغ بر 2 کیلو گرم  و ظرفیت آب آن 288 لیتر می باشد که نشان از استاندارد بودن استخر دارد . استخر بادی گرد کودک با طرح پو با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع استخر بادی گرد عروسکی مدل دخترانه
 قطر 147 سانتي متر
 ارتفاع 33 سانتي متر
 ظرفیت 288 لیتر
 وزن 2 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای طراحی زیبا و کودک پسند
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...