استخر بادی گرد کودک با طرح Minions

DSP055

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح مینیون بست وی یکی دیگر از استخر های بادی با طراحی جدید برای کودکان و خردسالان بوده که به شکل گرد سه لایه ای طراحی و تولید شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که در برابر فشار و دمای مختلف آب دوام بالایی را خواهد داشت از ویژگی های بسیار خوب این کالا می توان به داشتن وزن بسیار مناسب برای حمل در هر نقطه بخصوص مسافرت ها اشاره نمود. البته گفتنی است که این استخر بادی قابل استفاده به عنوان استخر توپ و همچنین وان نیز در حمام برای استحمام کودک و خردسال خواهد بود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به باد شدن مجزای هر سه لایه بدنه اشاره نمود.

استخر بادی کودک با طرح Minions کد محصول :DSP055 استخر بادی کودک با طرح Minions یکی از جذاب ترین و محبوب ترین استخر های ساخته شده شرکت بست وی می باشد که با طراحی خاص و دوست داشتنی که دارد به این محبوبیت دست یافته است . همواره انیمیشن مینیون ها برای کودکان جذاب بوده و طرح گرفتن از آن در پوشاک و حتی استخر های بادی موجب جذب آن ها خواهد شد . این استخر بادی علاوه بر زیبایی دارای استحکام و کیفیت مطلوبی است که می تواند از گزینه های بسیار خوبی برای خرید باشد .

اما قبل از خرید شما را به مطالعه این نقد و بررسی که مرتبط با استخر بادی کودک با طرح Minions می باشد دعوت می کنیم . طراحی ، تولید و ساختار استخر بادی شرکت بست وی شرکتی آمریکایی است اما خط تولید آن در کشور های آسیای شرقی مانند چین قرار دارد ، اما ناظران و طراحان آمریکایی بر نحوه عملکرد و تولید محصولات بادی خود نظارت دارند ، بدین ترتیب می توان گفت که استخر های بادی بست وی کیفیت بالایی دارند .

این استخر بادی با طراحی سه لایه یا سه طبقه ساخته شده است ، اگر تصویر محصول را مشاهده کنید میبینید که دیواره های این استخر به صورت حلقه حلقه ساخته شده است که تعداد آن ها سه عدد است ، این حلقه ها به بهترین شکل به یکدیگر پرس شده اند و درزی میان آن ها وجود ندارد ، کف آن نیز از یک لایه دیگر غیر بادی پوشده شده است که می تواند آب را در داخل خود به صورت راکد نگه دارد .

جنس بدنه استخر این استخر بادی از جنس pvc ساخته شده است ، پی وی سی ها انواع مختلفی دارند که برای ساخت استخر بادی کودک با طرح Minions فوق از پی وی سی طرح چرم با رویه براق استفاده شده است . دیواره های بیرونی این استخر به همراه کف آن طرح مینیون ها بوده و دیواره داخلی آن به رنگ نارنجی می باشد . قسمت کف این استخر نیز از همان جنس پی وی سی ساخته شده است ، اما به دلیل اینکه بیشتر در معرض ساییدگی قرار دارد از ساختار دو لایه و ضخیم تر برخوردار می باشد .

این جنس در برابر رطوبت ، نور آفتاب و دماهای تقریبا بالا مقاوم است . قدرت کششی آن نیز زیاد بوده و در صورت ضربه خوردن و یا تحت فشار بودن به سختی پاره می شود . اما از آن جا که لایه های آن نازک است برخورد با اجسام تیز می تواند به بدنه آسیب برساند . راه اندازی استخر بادی راه اندازی این استخر بادی از طریق دریچه هایی که بر روی هر لایه قرار گرفته است صورت می گیرد ، شما می توانید استخر را با انواع تلمبه ها و پمپ های باد که دارای سری باریک هستند ، راه اندازی کنید . راه اندازی توسط پمپ های باد سریع تر و بسیار راحت تر خواهد بود .

توصیه های مهمی در زمینه راه اندازی و استفاده از استخر بادی مطرح است که بهتر است آن را رعایت کنید تا محصول صدمه نبیند . میزان باد بدنه نباید بسیار زیاد باشد . پس از باد شدن باید استخر را از آب پر کنید ، راه اندازی همزمان استخر پر کردن آن با آب توصیه نمی شود . بهتر است استخر را تا بالای حلقه دوم پر کنید که همان ظرفیت استاندارد استخر خواهد بود چرا که در هنگام استفاده کردن و وارد شدن کودکان آب بالا تر خواهد آمد . استفاده از زیرانداز می تواند برای نگهداری هر چه بهتر کف استخر مفید واقع گردد .

تعمیرات و خدمات پس از فروش استخر بادی فروشگاه اینترنتی اینتکس خدمات پس از فروش محصولات بادی مانند استخر بادی را ارائه داده است ، بنابراین شما می توانید در صورت بروز مشکل در استخر بادی و صدمه دیدن آن ، محصول را برای فروشگاه ارسال نمایید تا نمایندگی تعمیرات استخر بادی شما را انجام دهد . این در حالی است که خودتان نیز می توانید با تهیه برچسب های تعمیراتی اقدام به پنچرگیری استخر بادی کنید . نکته قابل توجه این است که پارگی های وسیع غیر قابل تعمیر خواهند بود .

نوعخانگي
ظرفيت 84 ليتر
قطر 100 سانتي متر
ارتفاع 25 سانتي متر
وزن 730 گرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای کف طرح دار
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...