استخر بادی گرد کودک با قطر 63

P 79020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد کودک با قطر 63 سانتی متر از کوچک ترین استخر های بادی با طراحی بدنه سه لایه و تولید شده در رنگ ملایم که برای سنین کودکان 1 تا 3 سال عرضه شده است. این محصول دارای وزن و حجم بسیار کمی بوده و برای تفریحات آبی و توپی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که از مقاومت قابل قبولی در برابر دمای مختلف آب برخوردار می باشد. همچنین این محصول از کف بادی طرح دار برخوردار بوده که محلی راحت برای نشستن کودکان فراهم می سازد. علاوه بر این استخر گرد کودک به عنوان وان بادی نیز در حمام برای استحمام فرزندان خود کاربرد خواهد داشت.

استخر بادی گرد کودک با قطر 63

کودکان یکی از تفریحاتی که در فصول گرم سال و یا حتی در داخل منزل در اختیار دارند ، استخر های بادی می باشد که خانواده ها هم با در نظر گرفتن این مورد به تازگی سعی در خرید این دسته از محصولات برای فرزندان خود کرده اند. در همین رابطه نیز استخر بادی گرد کودک با قطر 63 یکی از محصولاتی است که با کیفیت بالای خود و هم چنین با بهره مندی از یک الگوی ساخت بی نظیر به دست مشتریان می رسد که سبب شده تا افرادی که سعی در خرید استخر بادی دارند به سادگی از این محصول گذر نکنند.....

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین ویژگی مورد بررسی در این مقاله بحث ساختار و شیوه طراحی این کالاست که یکی از موارد مهم در خرید و انتخاب این محصول خواهد بود. بحث طراحی این محصول به گونه ای است که ساختار ان به صورت گرد بوده و همین مورد نیز باعث شده تا کودکان پس از قرار گیری در داخل این استخر بتوانند با در اختیار داشتن یک محیط کاملا یکسان و باز به تفریح بپردازند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که تمامی بخش های این استخر به صورت زرد رنگ نیز شکل گرفته است. این رنگ بندی هم چنین بخش های داخلی ، زیرین و تمام قسمت های رویه را شکل داده است که قطعا یک رنگ شاد و جذاب به شمار می رود. هم چنین مسئله بعدی در ارتباط با این استخر بحت سه لایه بودن ساختار این محصول و همین طور نوع قرار گیری ان ها بر روی هم می باشد که سبب شده تا این محصول به شکلی زیبا و ارگونومیک تولید و عرضه گردد. هم چنین بخش کف این استخر نیز به صورت بادی و طرح دار نیز تولید شده است که تنها بخشی است که از رنگ سفید و طرح های مشکی و سبز شکل گرفته و بادی بودن این بخش هم باعث نرمی و راحتی بیشتر کف این محصول برای کودکان شده است.

کیفیت و جنس بدنه

همان طور که در بخش قبلی به ان اشاره کردیم این استخر با بهره مندی از ساختار سه لایه خود باعث شده تا یک محصول کاملا با دوام و با کیفیت را شاهد باشید که ضخامت هر یک از این لایه به گونه ای است که قطعا به سادگی این استخر دچار اسیب نخواهد شد. هم چنین رویه این استخر نیز با بهره مندی از جنس PVC و طرح چرم علاوه بر زیبایی های ظاهری ، یک جنس فوق العاده مقاوم و با کیفیت را به مشتریان ارائه داده است. البته باید به دو لایه بودن و کف بادی این محصول هم مجدد اشاره کنیم که قطعا مهم ترین ویژگی این محصول در کنار سادگی ان خواهد بود.

موارد مورد استفاده

این استخر تنها برای تفریحات ابی و بازی به عنوان استخر آبی طراحی نشده است و از این محصول شما می توانید استفاده های دیگری را هم داشته باشید. برای مثال یکی از ویژگی های خوب این کالا امکان استفاده از ان به عنوان وان بادی کودک می باشد که قطعا برای استحمام کودکان هم مناسب و ایده ال خواهد بود. هم چنین مسئله بعدی و مورد بعدی استفاده از این محصول به عنوان استخر توپ است که می توانید با پر کردن این استخر از توپ های بادی و کوچک لحظات شادی را برای فرزند خود ایجاد کرده و او را از آب و یا خطرات احتمالی هم در امان نگه دارید که این مورد برای استفاده در داخل منزل ویا اتاق خواب کودک هم بسیار ایده ال و مناسب خواهد بود.

نحوه راه اندازی

اگر به جدول مشخصات این محصول محصول نگاهی بیندازید متوجه این مورد خواهید شد که این استخر دارای پمپ باد نخواهد بود و همین عامل باعث شده تا شما برای راه اندازی بهتر این محصول نیاز به تهیه و خرید جداگانه یک عدد پمپ باد داشته باشید. در همین رابطه نیز می توان عنوان کنیم که این کالا دارای یک سری محفظه باد بر روی هر یک از لایه ها می باشد که باد کردن ان ها به صورت مجزا صورت خواهد پذیرفت و کاری است که نیاز به اموزش های خاصی هم ندارد.

نحوه خرید

برای ثبت سفارش این استخر شما می توانید هم اکنون از طریق فروشگاه محصولات بادی در ایران اقدام کرده و با قیمت ارزان و مناسبی که این محصول دارد ان را به سادگی سفارش داده و درب منزل این محصول را تحویل بگیرید.

نوعخانگی
ظرفیت 25 لیتر
قطر 63 سانتی متر
ارتفاع 22 سانتی متر
وزن 400 گرم
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای کف طرح دار
قابلیت استفاده به عنوان وان کودک
مناسب سنین 1 تا 3 سال
دارای بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...