استخر بادی 6 ضلعی دو رنگ بست وی

bestway 54119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی 6 ضلعی جدید بست وی در مدل دو رنگ یکی از مناسب ترین استخر های بادی مخصوص سنین کودکان و حتی بزرگسالان بوده که برای تفریحات آبی در منزل، ویلا و یا باغ ها طراحی و تولید شده است. این کالا ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که از کیفیت و مقاومت مناسبی در برابر فشار و دمای مختلف آب خواهد داشت. این کالا با طراحی و ارگونومی 6 ضلعی خود از ابعاد و ظرفیت بسیار خوبی برخوردار بوده که به راحتی تا چند کودک را در خود جای خواهد داد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به داشتن جای مخصوص بطری در قسمت لبه استخر و همچنین وزن مناسب آن برای جا به جایی در هر مکانی اشاره نمود. همچنین این استخر به همراه خود یک پمپ باد دستی داشته که در مدت زمان کوتاهی می توان این کالا را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی نمود .

بدنه مقاوم این استخر بادی موجب شده است تا استفاده از آن در محیط های باز و در معرض خورشید بلامانع باشد ، از این جهت شما می توانید با خیال راحت از استخر بادی خود در محیط های باز چون حیاط استفاده کنید . شما می توانید از استخر بادی خود به صورت مداوم و طولانی مدت استفاده کنید ، زیرا آب هیچگونه آسیبی را در دراز مدت به بدنه وارد نمی کند ، تنها اتفاقی که می تواند به استخر آسیب برساند ، برخورد اجسام تیز و یا بسیار داغ می باشد ، پس سعی کنید از استخر بادی خود به خوبی مراقبت کنید و حدالامکان استخر را بر روی یک زیر انداز راه اندازی و استفاده کنید . دریچه تخلیه ای که در بدنه این استخر تعبیه شده است به شما کمک می کند تا راحت تر حجم آب 1030 لیتری آب را تخلیه کنید . برای کسب اطلاع از قیمت محصول با فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

استخر بادی 6 ضلعی دو رنگ بست وی از نمونه استخر های بادی بزرگ و مناسب برای تمامی سنین می باشد که bestway آن را با بهترین اجناس و با بهترین نوع طراحی به مرحله تولید رسانده است . ساخت استخر های بادی بزرگ نسبت به ساخت استخر های بادی کوچک کمی متفاوت تر است چرا که در آن حجم بیشتری از آب جا گرفته و نیاز است تا بدنه استخر از ضخامت و استحکام خوبی برخوردار باشد ، بست وی با تجربه کاری بسیار بالای خود سعی کرده است تا با تولید استخر های بادی بزرگ ، بستر های آبی ارزان قیمتی را برای تمامی سنین ایجاد کند تا افراد با خرید استخر بادی بتوانند در خانه خود نیز به تفریحات شاد آبی بپردازند . در این بخش قصد داریم تا ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی 6 ضلعی دو رنگ بست وی را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان معرفی کنیم .

تولید و ساخت

بست وی با به کارگیری دستگاه های پرسینگ و برش زنی مدرن و همچنین استفاده از طراحان ایده پرداز ، استخر های بادی مدرن و متنوعی را تولید کرده است که با گذر زمان نمونه های جدید تر و با طراحی های متفاوت را می توان مشاهده و آن ها را خریداری کرد . طراحی این استخر همانطور که در تصور مشاهده می کنید دارای ساختار ضلعی می باشد  ، این نوع طراحی باعث شده تا استخر بادی 6 ضلعی دو رنگ از دیگر استخر های بادی بست وی که در اشکال مستطیل ، مربع و گرد ساخته شده است متمایز باشد . ساختار این استخر بادی در واقع از روی هم قرار گرفتن حلقه های بادی تشکیل شده است ، تعداد حلقه های استفاده شده در ساخت این استخر بادی بزرگ 4 عدد می باشد که به بهترین شکل به یکدیگر متصل و پرس شده اند ، به همین دلیل نیز در لایه های آن هیچگونه درزی وجود ندارد . قسمت زیرین استخر را نیز کفی غیر بادی تشکیل داده است . تا بدین ترتیب محصول بادی بتواند آب را در خود به صورت راکد نگه دارد . دیواره های خارجی این استخر بادی به رنگ آبی و دیواره های داخلی آن سفی می باشد ، قسمت لبه های بالای استخر نیز به رنگ سبز است . استخر بادی فوق تک رنگ بوده و تنوع رنگی دیگری را ندارد . بست وی برای استخر بادی فوق دریچه تخلیه آب قرار داده است تا شما به راحتی بتوانید از طریق دریچه ظرفیت 1030 لیتری آب را تخلیه کنید . وجود دریچه ها در استخر های بادی بزرگ بسیار مهم است . در لبه های استخر بادی فوق چندین جای مخصوصی برای گذاشتن بطری یا لیوان طراحی شده است .

جنس استخر

نقاط قوت بیشتر استخر های بادی فروشگاه اینتکس ، جنس استفاده شده در ساخت آن ها می باشد . مواد لاستیکی همواره برای بدن مضر بوده و دیگر محصولات بادی که انسان تماس بدنی با آن دارد ، از مواد پلاستیکی ساخته نمی شود ، مخصوصا در استخر های بادی که در مجاورت با آب و حتی نور آفتاب قرار می گیرند . از این رو بست وی با جایگزین کردن موادی چون pvc یا همان وینیل سعی کرده تا استخر های بادی و حتی دیگر محصولات بادی را کاملا سازگار با سلامت و پوست انسان تولید کند . pvc ها نه تنها شیمیایی نیستند بلکه ضد آب بوده و طول عمر خوبی دارند ، همچنین نور آفتاب آسیبی به آن نخواهد رساند . تمامی قسمت های مختلف استخر بادی 6 ضلعی دو رنگ بست وی از پی وی سی ساخته شده اند ، قسمت کف محصول نیز ساختار دو لایه و ضخیم تری دارد .

راه اندازی استخر بادی

راه اندازی استخر های بادی به مانند هر محصول بادی از طریق دریچه های باد صورت می گیرد . شما می توانید با استفاده از پمپ های باد دستی یا برقی که دارای دهانه سوزنی هستند ، استخر بادی خود را باد کنید . هر یک از لایه ها به صورت جداگانه راه اندازی می شود ، بهتر است زمین های هموار و تمیز را برای راه اندازی استخر در نظر بگیرید ، استفاده از زیرانداز می تواند سلامت کف استخر شما را تضمین کند .

توصیه

زمین های سنگی ، آسفالت و ... گزینه خوبی برای راه اندازی استخر نیستند ، اما با استفاده از زیرانداز ضخیم می توانید از آسیب دیدن استخر جلوگیری کنید . استفاده از استخر بر روی چمن بلامانع است ، اما ممکن است شاخه های تیز جا مانده در میان چمن به کف استخر آسیب وارد کند . بدنه استخر به تنهایی سبک است ، اما پس پر کردن آن وزن زیادی را خواهد داشت . میزان باد استخر باید متناسب باشد ، باد زدن بیش از حد می تواند منجر به ترکیدن بدنه در هنگام استفاده شود .

تعمیرات

استخر های بادی یک بار مصرف نیستند بلکه در صورت آسیب دیدن قابلیت تعمیر دارند ، از این رو نگران سوراخ شدن بدنه نباشید . پارگی های جزئی و یا سوراخ شدگی های ایجاد شده در بدنه استخر های بادی قابل تعمیر هستند ، برای اینکار نیاز است تا بسته تعمیرات مخصوص استخر بادی را تهیه کرده و با استفاده از برچسب و چسب مخصوص اقدام به پنچر گیری استخر بادی خود کنید . شما می توانید به منظور تعمیر ، استخر بادی آسیب دیده خود را برای فروشگاه اینتکس ارسال نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...