استخر تلقی بزرگ اینتکس

intex 56453

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر تلقی گرد اینتکس با طراحی بسیار زیبا در قسمت بدنه محصولی متفاوت با استخر های بادی اینتکس. محصولی که ساخته شده از پلاستیک تلقی منعطف ساخته شده و می توان آن را در مدت زمان بسیار کمی بدون پمپ باد راه اندازی نمود. این محصول نیز از مقاوم ترین بدنه در برابر آب و هوا بهره برده و به دلیل وزن مناسب خود در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. 

استخر تلقی کودک و نوجوان اینتکس در واقع بزرگترین نوع استخر های تلقی تولید شده تا کنون بوده که از ابعاد 244 در 46 سانتی متر بهره می برد. استخری با ارگونومی گرد و روکش طرح دار که یک محصولی بسیار زیبا را به ارمغان می آورد. طبق این ابعاد ظرفیت این استخر معادل 2089 لیتر خواهد بود. به همین دلیل به راحتی قابل استفاده برای دو کودک به صورت همزمان خواهد بود.

استخر تلقی بزرگ اینتکس از سری استخر های تلقی منحصر به فرد شرکت اینتکس می باشد که با طراحی کاملا متفاوت ساخته شده و در دسته استخر های پرتابل و قابل حمل قرار دارد . اینتکس همواره در زمینه تولید انواع استخر ها از جمله استخر های بادی ، استخر تلقی ، استخر پیش ساخته و ایزی ست فعالیت داشته که توانسته در این زمینه محبوب تر از هر تولید کننده دیگری باشد . استخر تلقی بزرگ اینتکس نیز یکی از تولیدی های این شرکت است که می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر محصول با ما همراه باشید .

برخلاف هر استخر دیگر ، همانطور که از نام محصول مشخص است بدنه این استخر بادی از تلق ساخته شده است . تلقی که برای این محصول استفاده شده است انعطاف بسیار بالایی دارد ، تلق ها تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند که در این میان می توان به انواع تلق های سفت ، منعطف ، نازک و ضخیم اشاره کرد . اینتکس سعی کرده تا با استفاده از این جنس استخر های خود را با دوام بیشتری تولید کند . از معایب استخر های بادی می توان به آسیب پذیر بودن آن ها در برابر ضربه با اجسام تیز یا ساییدگی اشاره کرد ، اما تلق ویژگی و مقاوم بسیار بیشتر و بهتری دارد که موجب شده تا اینتکس به فکر تولید انواع استخر های تلقی بیوفتد .

به مانند دیگر استخر ها ، استخر های تلقی نیز دارای ابعاد مختلفی هستند که خریداران می توانند به نسبت سن کودک و فضایی که در اختیار دارند ، استخر تلقی خود را خریداری کنند . یکی از طراحی هایی که اینتکس بیشتر از آن برای تولید استخر های تلقی استفاده می کند ، طراحی گرد می باشد ، استخر تلقی بزرگ اینتکس نیز به صورت گرد ساخته شده است که قطر آن برابر با 244 سانتی متر و ارتفاع آن 46 سانتی متر می باشد ، بنابراین می توان آن را در دسته استخر های تلقی بزرگ قرار داد . ابعاد بزرگ این استخر اجازه می دهد تا چندین کودک بتوانند به صورت همزمان از استخر استفاده نمایند .

رده سنی که شرکت اینتکس برای استخر تلقی بزرگ اینتکس در نظر گرفته است کودکان زیر 8 سال می باشد ، این در حالی است که ابعاد بزرگ آن می تواند اجازه استفاده نوجوانان را نیز بدهد . دیواره های بیرونی این استخر به صورت طرح دار ساخته شده است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، اشکال کارتونی دریا و حیوانات دریایی در بدنه محصول نقش بسته اند . برخلاف دیواره های بیرونی داخل آن به رنگ کاملا آبی می باشد که این رنگ آبی می تواند رنگ آب را آبی تر و زیبا تر نشان دهد . استفاده از این استخر برای کودکان زیر 3 سال توصیه نمی شود زیرا ممکن است عمق آن برای کودکان خردسال کمی خطرناک باشد .

همانطور که اشاره شد ، دیواره های این استخر به صورت تلقی می باشد اما کف آن از جنس وینیل ساخته شده است . وینیل لایه های نازک لاستیکی است که از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است ، به طوریکه از ان برای ساخت انواع محصولات بادی استفاده می شود . علت استفاده از وینیل برای کف استخر این است که در هنگام رفت و آمد و قدم زدن ، وزن بدن به کف استخر موجب شکستن آن نگردد . این استخر تلقی را می توانید در ابعاد بسیار کوچک تری بسته بندی کنید ، بنابراین زمانی که از محصول استفاده نمی کنید می توانید آن را در ابعاد کاملا کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید . راه اندازی آن نیز بسیار ساده است . در دفترچه راهنمای محصول ، نحوه راه اندازی و استفاده از استخر تلقی بزرگ اینتکس گفته شده است .

 

نوعخانگی
ظرفیت 2089 لیتر
قطر 244 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 4 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک تلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها استفاده از طراحی بسیار زیبا
 مناسب کودکان زیر 8 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...