استخر تلقی طرح دریا بزرگ بست وی

bestway 55031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر تلقی طرح دریا بزرگ بست وی یک استخر زیبا مناسب برای کودکان بالای 3 سال می باشد. این محصول زیبا که به تازگی روانه بازار شده است به خاطر طراحی زیبایش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بدنه این محصول از جنس وینیل بوده که منعطف می باشد و از استحکام بالایی برخوردار است. طرح روی این محصول برگرفته از نمای دریا ، اقیانوس، ماهی ها ، گیاهان دریایی و .... می باشد که زیبایی این محصول را دو چندان کرده است. جعبه این محصول هم تمام رنگی تولید شده که در هنگام خرید مشتری را بیشتر ترغیب خواهد کرد. همراه با این محصول نیز برچسب تعمیرات هم وجود دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید به راحتی ان را حل کنید. به دلیل داشتن وزن کم این استخر می توانید به راحتی ان را حمل کرده و در مکان دلخواه از ان استفاده کنید. این محصول زیبا را هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

استخر تلقی طرح دریا بزرگ بست وی در بخش بدنه بیرونی خود از طرح های زیبای دریایی استفاده کرده است که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است . این استخر تلقی زیبا به تازگی و توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار به فروش بالایی دست پیدا کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام بهبررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر تلقی طرح دریا بزرگ بست وی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار این استخر تلقی کودک مطابق با استانداردهای جهانی می باشد و شرایط ایده آلی را برای آب تنی کودک فراهم می آورد . دیواره های این استخر کودک به صورت تلقی می باشد که بر روی آن از طرح های دریایی استفاده شده است و زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است که به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . لازم به ذکر است که قسمت های خالی از طرج بدنه این استخر کودک به صورت شفاف می باشد که درون استخر قابل مشاهده است . لازم به ذکر است که عمق آب این استخر تلقی بالغ بر 46 سانتی متر می باشد که رده سنی استفاده از این محصول توسط کمپانی تولید کننده آن بالای سه سال در نظر گرفته شده است . توجه داشته باشید که ایناستخر کودک به توجه به ساختار سبکی که دارد وزنی آن بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل جا به جایی است .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده در تولید این استخر کودک از نوع تلقی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و همچنین به خوبی می تواند فشار آب موجود بر روی خود را مهار نماید . برای بالاتر بردن کیفیت و استحکام این محصول در بخش کف آن از ساختار دولایه استفاده شده است که مقاومت آن را بیش از پیش افزایش داده است . دیواره های این استخر کودک به صورت شفاف می باشد که در جهت زیبایی این محصول گام بسیار بلندی را برداشته است و جلوه ویژه ای را به آن داده است که به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر تلقی طرح دریا بزرگ بست وی به مشخصات ( قطر: 244 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی ر در اختیار کودک قرار می دهد . این استخر تلقی کودک با توجه به ابعاد استانداردی که دارد ظرفیت آبی بالغ بر 766 لیتر را داراست که برای استخر های کودک کافی به نظر می رسد . البته در هنگام آب کردن این استخر توجه داشته باشید که ظرفیت ذکر شده 90 درصد استخر را شامل می شود و لبه های آن باید خالی از آب باشد . وزن این محصول 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این استخر تلقی کودک دارای بدنه ای شفاف می باشد که بر روی دیواره های آن از طرح های دریایی استفاده شده است و به تازگی توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . جنس بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم تلقی می باشد که از استحکام ایده آلی در برابر فشار و آب و ضربه برخوردار است . استخر تلقی طرح دریا بزرگ بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعتفریحی
ظرفیت 766 لیتر
قطر 244 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 4 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک تلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف وینیل
پمپخیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها استفاده از طراحی بسیار زیبا
 مناسب کودکان بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...