استخر تلقی طرح دریا کوچک بست وی

bestway 55030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر تلقی طرح دریا کوچک بست وی یکی از زیباترین استخر های تلقی تولید شده توسط این شرکت است که به خاطر طراحی زیبایش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جنس این محصول از نوع وینیل شفاف بوده که علاوه بر داشتن مقاومت بالا به زیبایی این محصول نیز افزوده است. طرح بدنه این محصول برگرفته از انواع ماهی ها ، دلفین ها ، گیاهان دریایی و ... بوده است که در بین کودکان از محبوبیت خاصی برخوردار است. علاوه بر خود محصول ، جعبه این محصول نیز به صورت تمام رنگی چاپ و تولید شده است که در هنگام خرید بر روی مشتری اثر بیشتری دارد.

این استخر مناسب برای کودکان بالای 2 سال می باشد. در کنار این محصول نیز برچسب تعمیرات هم وجود دارد تا در صورت رخ دادن مشکلی به راحتی بتوانید ان را حل کنید. این استخر مناسب برای استفاده در منزل ، ویلا و هر مکان دیگری می باشد و با ان می توانید لحظات شادی را سپری کنید. برای خرید این محصول زیبا هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام نمایید.

استخر تلقی طرح دریا کوچک بست وی از سری محصولات ویژه فروشگاه تهران اینتکس که می توانید با خرید آن ، بستر های آبی بسیار جذاب و دوست داشتنی را برای کودکان خود ایجاد کنید . در کنار استخر های بادی ، استخر های تلقی نیز روانه بازار شدند که از نظر کیفیت بسیار عالی بوده و مناسب برای مصارف خانگی و حتی سفری می باشند . این نوع از استخر ها دارای طراحی خاصی بوده و کاملا متفاوت با نمونه های دیگر می باشند . در ادامه قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات استخر تلقی طرح دریا کوچک بست وی آشنا کنیم .

بست وی با توجه به اینکه استخر های بادی آسیب پذیر بودند ، اقدام به تولید استخر هایی با جنس متفاوت کرد تا در برابر اجسام تیز و برنده مقاوم باشند و ساییدگی کمتری در آن ها وجود داشته باشد ، از این رو استخر هایی با بدنه تلقی که نوعی پلاستیک منعطف است تولید کرد . این جنس کاملا ضد آب بوده و به واسطه جنسی که دارد در برابر ضربه ها و اجسام تیز بسیار مقاوم تر است ، از این رو می توان طول عمر بالایی را در این نوع استخر ها انتظار داشت .

این استخر در واقع دارای قطر 183 سانتی متری بوده و بست وی با توجه به عمقی که محصول دارد ، آن را برای رده سنی بالای 2 سال مناسب دانسته است . البته این استخر تنها محدود به کودکان نبوده و نوجوانان نیز می توانند از آن استفاده نمایند . راه اندازی استخر های تلقی بسیار ساده و سریع بوده و به راحتی می توانید آن را در کمترین زمان راه اندازی نمایید . از نظر زمانی استخر های تلقی در مقایسه با استخر های بادی در همان ابعاد مشابه ، سریع تر راه اندازی می شوند . نوع طراحی چاپی استخر های تلقی نسبت به یکدیگر متفاوت است ، بنابراین شما می توانید استخرهای تلقی خود را به نسبت طرح انتخاب کنید .

این استخر در واقع دارای طراحی چاپی دریا با موجودات و ماهی های دریا می باشد که زیبایی بسیار خوبی را به محصول بخشیده است . این طرح ثابت بوده و در صورت مجاورت طولانی مدت با آب نیز آسیب ندیده و کمرنگ نیز نمی شود . تلق شفاف استخر باعث می شود تا نور به داخل استخر تابیده و تلالو های نور در آب جذابیت عالی را به محصول ببخشد . لازم به ذکر است که قسمت کف استخر از وینیل یا همان پی وی سی ساخته شده است تا در هنگام استفاده و راه رفتن در استخر ، تلق نشکند .

این نوع استخر ها نیز اگر چه دارای استحکام بالایی هستند و بدنه آن ها از تلق انعطاف پذیر ساخته شده است ، اما در صورت ضربه زدن با اجسام سفت و سخت ممکن است بدنه بشکند . برخلاف استخر های بادی ، این نوع از استخر ها غیر قابل تعمیر بوده و در صورت آسیب دیدن دیگر نمی توانید از محصول استفاده نمایید . اما در صورت استفاده صحیح سال های سال می توانید از آن بهره مند شوید . برای کسب اطلاع از موجودی و قیمت استخر تلقی طرح دریا کوچک بست وی با فروشگاه تهران اینتکس تماس حاصل فرمایید 

نوعتفریحی
ظرفیت 946 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 38 سانتی متر
وزن 2.2 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک تلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف وینیل
پمپخیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها استفاده از طراحی بسیار زیبا
 مناسب کودکان بالای 2 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...