استخر تلقی کودک اینتکس

intex 58472

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر تلقی کودک اینتکس از محصولات و تولیدات جدید شرکت اینتکس می باشد که برخلاف بسیاری از مدل های بادی ، این استخر را به صورت تلقی تولید کرده است تا دوست داران استخر های تلقی نیز بتوانند از داشتن چنین محصولات بادوام و بسیار دوست داشتنی بهره مند شوند . استخر های تلقی ساختاری متفاوت داشته و در مقایسه با استخر های بادی بسیار مقاوم تر هستند و به سختی آسیب می بینند ، به همین دلیل نیز طول عمر بالایی داشته و در صورت استفاده درست و صحیح می توانید سال های سال از این محصولات تفریحی دوست داشتنی استفاده کنید .

لازم به ذکر است که استخر تلقی کودک اینتکس در ابعاد بزرگی تولید شده است که اجازه استفاده چندین کودک را به صورت همزمان خواهد داد و حتی بزرگتر ها نیز می توانند از استخر استفاده کنند . نوع ساختار این استخر به گونه ای است که دیگر نیازی به باد زدن آن نخواهد بود به همین دلیل به سادگی و به سرعت می توانید آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید . در بخش نقد و بررسی نیز به صورت کامل به بررسی استخر تلقی کودک اینتکس پرداخته شده است که توصیه می کنیم آن را مطالعه کنید .

راهنمای خرید استخر تلقی کودک اینتکس

استخر های مدل تلقی که توسط شرکت اینتکس ارائه گردیده است نیز به مانند محصولات بادی و استخر های بادی دیگر نیز دارای سایز بندی هستند که رده سنی متفاوتی را از یکدیگر دارند ، به همین دلیل نیز بایستی در هنگام خرید استخر تلقی کودک اینتکس به سایز آن توجه داشته باشید . به عنوان مثال استخر تلقی کودک اینتکس که دارای قطری 244 سانتی متری است می تواند برای کودکان بالای 3 سال مناسب باشد ، به طوریکه بزرگسالان و والدین نیز می توانند به همراه کودک به بازی و سرگرمی بپردازند .

همچنین در خرید استخر های تلقی نیز به مانند خرید استخر بادی بهتر است که به جنس محصولات و موادی که برای تولید آن استفاده شده است و همچنین برند تولیدی محصول دقت داشته باشید که برند تولیدی این استخر تلقی ، شرکت اینتکس می باشد که یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات بادی و استخر تلقی به شمار می آید . در رابطه با جنس و همچنین نوع ساختار و طراحی محصول در بخش نقد و بررسی به صورت کامل اشاره هایی شده است .

مراقبت و نگهداری استخر تلقی کودک اینتکس

توجه داشته باشید که استخر تلقی به دلیل ساختار تلقی خود دوام و استحکام بیشتری را داشته و به همین دلیل کمتر از محصولات بادی دچار آسیب دیدگی می شوند ، اما توجه داشته باشید که بخش کف استخر های تلقی نیز به مانند استخر های بادی از لایه انعطاف پذیر و یکسانی تشکیل شده است که این ساختار شما را مجاب خواهد کرد که در صورت استفاده از استخر تلقی کودک اینتکس در بیرون از خانه و در حیاط خانه و ... از زیرانداز نرم و ضخیم استفاده کنید تا آسیبی به قسمت کف محصول وارد نشود . زمین های چمنی حتی چمن مصنوعی مناسب برای راه اندازی هستند . در مقابل آن زمین هایی که از سنگ ریزه پوشیده شده اند مانند آسفالت و ... می تواند به بخش کف آسیب وارد کند.

آیا استخر تلقی کودک اینتکس قابل تعمیر است ؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا استخر تلقی کودک اینتکس به مانند استخر بادی قابل تعمیر است ؟ لازم به ذکر است که بخش کف استخر تلقی به مانند استخر های بادی قابلیت تعمیر دارد و به بهترین شکل می توانید آن را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کرد ، این در حالی است که لبه های تلقی این استخر ضخیم و با دوام بوده و به سختی آسیب می بیند اما در مواقعی قابلیت تعمیر دارد .

سخن پایانی

شما عزیزان می توانید خرید های خود را به سادگی از فروشگاه تهران اینتکس انجام دهید . ساکنین تهران به سادگی می توانند به شعب اصلی فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کرده و خرید های خود را به صورت حضوری انجام دهند ، این در حالی است که شما مشتریان عزیز می توانید از شهر های دیگر نیز به صورت اینترنتی و حضوری خرید های خود را ثبت کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

استخر تلقی کودک اینتکس محصولی متفاوت از فروشگاه و شرکت اینتکس می باشد که برای بازی ها و تفریحات شاد و مفرح کودکان طراحی شده است این محصولات بسیار سبک و کم وزن هستند و به سادگی نیز راه اندازی می شوند ، به همین علت نیز استفاده از آن ها بسیار ساده بوده و کودکان می توانند به دفعات زیاد از استخر تلقی کودک اینتکس استفاده کرده و لحظات شاد و دوست داشتنی را در کنار دوستان رقم بزنند .

لازم به ذکر است که استخر های تلقی از نظر ساختاری تفاوت زیادی با استخر های بادی داشته و به همین دلیل نیز در این بخش به بررسی نوع طراحی و ساختار این محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن و نحوه راه اندازی آن توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد که با مطالعه آن قطعا اطلاعات کاملی را از این محصولات کسب خواهید کرد .

طراحی و تولید استخر تلقی کودک اینتکس

استخر تلقی کودک اینتکس همانطور که تصاویر مربوط به آن و کارتن یا همان جعبه بسته بندی شده به محصول در بالا قابل مشاهده است ، از طراحی گرد برخوردار است ، لازم به ذکر است که تمامی استخر های تلقی با توجه به ساختار و جنسی که دارند تماما به صورت گرد ساخته شده اند و مدل های دیگر آن طراحی نشده است . زیرا این نوع طراحی موفق ترین نوع برای تولید استخر های تلقی می باشد . استخر های تلقی ساختار بادی نداشته و به همین جهت نیز نیازی به راه اندازی آن به وسیله پمپ باد نخواهد بود و با توجه به ظاهر تلقی که دارد با این نام شناخته می شود .

بخش بدنه این استخر به صورت شفاف طراحی شده است که بخش بیرونی آن با طراحی چاپی کف دریا و موجودات دریایی مزین شده است که استخر را بسیار شیک و زیبا کرده است . قطر این استخر 244 سانتی متر و ارتفاع آن 46 سانتی متر می باشد که می توان گفت ابعاد بزرگی را داشته و به همین دلیل نیز استفاده از آن برای کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد ، همچنین ابعاد بزرگ استخر این اجازه را خواهد داد که بزرگسالان نیز بتوانند به همراه کودکان به بازی و تفریح بپردازند . بخش کف این استخر البته به صورت تلقی نیست زیرا ممکن است بر اثر شار دچار آسیب دیدگی شود بنابراین از یک لایه pvc انعطاف پذیر ، ضخیم و نرم ایجاد شده است . 

مزایا استخر تلقی کودک اینتکس

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که مزایااستخر تلقی کودک اینتکس چیست و آیا استخر تلقی بهتر است یا استخر بادی ؟ هر یک از این استخر ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که با بررسی و مقایسه این دو می توان گفت که استخر های تلقی دوام و کیفیت بیشتری نسبت به استخر های بادی دارند و کمتر دچار آسیب دیدگی خواهند شد ، لذا اگر دوام بالا برای شما مدنظر است ، بدون شک استخر تلقی کودک اینتکس گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود زیرا طول عمر بالایی را می توانید از این محصول انتظار داشته باشید . از سوی دیگر می توان به این نکته اشاره کرد که حجم بسته بندی استخر های تلقی نسبت به استخر های بادی کمی بزرگ تر است و به همین دلیل خیلی برای سفر ها و جابجایی های مکرر مناسب نیستند . از سوی دیگر استخر های تلقی راه اندازی بسیار ساده ای داشته و می توانید آن ها را در کمترین زمان راه اندازی کنید .

راه اندازی استخر تلقی کودک اینتکس

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، راه اندازی استخر تلقی کودک اینتکس بسیار ساده است زیرا نیازی به باد کردن بدنه نداشته و برای راه اندازی آن تنها نیاز است تا استخر را از کارتن خود خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید ، سپس استخر را با آب پر کنید تا به صورت اتوماتیک راه اندازی شود . توجه داشته باشید که میزان آب استخر بایستی 90% استخر را پوشش دهد و مقدار زیاد چندان توصیه نمی شود . زیرا در هنگام استفاده و با ورود کودکان و ایجاد تلاطم آب استخر سر ریز خواهد شد . توجه داشته باشید که استفاده از این استخر در فضای باز نیز بلامانع بوده و می توانید برای مدت طولانی نیز از استخر تلقی خود در فضای باز همچون حیاط بهره مند شوید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...