استخر تلقی کودک طرح اقیانوس

bestway 55029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر تلقی کودک طرح اقیانوس یک استخر جذاب با بدنه ای از جنس وینیل منعطف می باشد که علاوه بر داشتن مقاومت بالا به دلیل داشتن طراحی زیبا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول یکی از جدید ترین محصولات شرکت بست وی بوده که طراحی آن بر گرفته از نمای کف اقیانوس و حیواناتی همچون خرچنگ ، وال ، اختاپوس و ... بوده که در بین کودکان محبوبیت زیادی دارد. بسته بندی این محصول نیز تمام رنگی بوده که به زیبایی این محصول افزوده است. همراه با این محصول جعبه تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل به راحتی می توانید ان را بر طرف سازید. همچنین به دلیل داشتن وزن کم می توانید به سادگی ان را حمل و جا به جا کرده و در مکان هایی همچون منزل، ویلا و ... از ان استفاده کنید. ظرفیت اب این محصول نیز 435 لیتر بوده که به سادگی و در عرض چند دقیقه می توانید ان را پر کرده و لحظات شادی را برای کودک خود فراهم سازید. این محصول جذاب را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

استخر تلقی کودک طرح اقیانوس

استخر تلقی کودک طرح اقیانوس یکی دیگر از محصولاتی است که بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است. این محصول با بهره مندی از یک طراحی فوق العاده و همین طور بدنه ای کاملا مقاوم باعث شده تا فروش بسیار بالایی را کسب کند. این محصول راه اندازی کاملا راحتی را داراست که در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به هیچ گونه ابزار و یا وسیله خاصی می توانید این کار را انجام دهید. در همین راستا در جهت دانستن خصوصیات کامل این محصول می توانید این مقاله را دنبال کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

اولین نکته در رابطه با این استخر بحث طراحی این کالاست که شاید دلیل اصلی خرید و انتخاب این محصول توسط مشتریان می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که ساختار اصلی این کالا گرد می باشد و همین عامل نیز باعث شده تا افراد استفاده کننده از این محصول بتوانند در تمام فضای این استخر به تفریح بپردازند. نکته بعدی که قطعا در خصوص طراحی این استخر باید به ان اشاره کنیم بحث ابعاد بزرگ این محصول است که قطعا باعث شده تا شما بتوانید با در اختیار داشتن فضای لازم چندین کودک را در درون این استخر جای دهید. هم چنین بحث بعدی در حوزه طراحی این کالا به رویه اصلی این استخر تعلق می گیرد که دارای طرحی شبیه به کف اقیانوس بوده و باعث شده تا زیبایی این استخر چشم نواز شود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بر روی بخش بیرونی این استخر شما می توانید طرح انواع ستاره ماهی ، عروس دریایی ، کوسه و گیاهان دریایی را به زیباترین شکل ممکن مشاهده کنید که قطعا از خصوصیتات مهم این استخر به شمار خواهد رفت. هم چنین بخش های دیگر این استخر هم به صورت شفاف طراحی و تولید شده است که قطعا باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است.

کیفیت و جنس محصول

کیفیت یک کالا قطعا یک عامل مهم و تاثیر گذار در انتخاب یک استخر به شمار می رود که قطعا بسیاری از خانواده ها با توجه به سن و سال فرزند خود این عامل را اولویت قرار داده و با توجه به ان اقدام به خرید یک محصول می کنند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر دارای رویه و بدنه ای تولید شده از نوع پلاستیک تلقی منعطف می باشد که قطعا انعطاف پذیری بالایی داشته و بر خلاف محصولات بادی احتمال اسیب دیدن ان بسیار کمتر خواهد بود. هم چنین بخش های کناری این محصول و کف ان نیز همگی از جنس وینیل طراحی و تولید شده اند.

شیوه راه اندازی

راه اندازی این استخر زمان بر نخواهد بود و در کمترین زمان ممکن می توانید بدون نیاز به هیچ گونه ابزاری این استخر را راه اندازی نمایید. در تکمیل این جمله باید اشاره کنیم که به دلیل انعطاف پذیر بودن رویه و بخش های اصلی این محصول و همین طور جنس این کالا شما نیاز به باد کردن این استخر نخواهید داشت و تنها کافی است که این استخر را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را در فضای مورد نظر خود در جهت راه اندازی قرار دهید. پس از ان نیز می توانید با باز کردن این استخر و سپس پر کردن داخل این محصول از اب شکل کاملی را به این استخر بخشیده و از ان بهره مند شوید. تمامی این موارد در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

ویژگی های استخر

از مهم ترین ویژگی های این استخر می توان به عدم نیاز به پمپ باد اشاره کنیم. هم چنین انعطاف پذیری این استخر هم که در بخش های قبلی به ان اشاره کردیم یک نکته بسیار مهم به شمار می رود که باعث شده تا این محصول در معرض اسیب دیدگی قرار نگیرد. در کنار این موارد باید به راه اندازی ساده و اسان و هم چنین وزن کم این کالا هم اشاره کرد. تمامی این موارد قطعا ویزگیهای خاص این استخر را به رخ دیگر محصولات مشابه خواهد کشاند.

جمع بندی

استخر تلقی کودک طرح اقیانوس یک کالای بادوام ، دارای ظاهری شکیل و زیباست که برای کودکان بالای دو سال مناسب بوده و با قابلیت راه اندازی اسان و وزن کم خود در کنار قیمت عالی که داراست سبب شده تا یک پیشنهاد فوق العاده از فروشگاه مرکزی اینتکس به شمار رود.

نوعتفریحی
ظرفیت 435 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 1.3 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک تلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف وینیل
پمپخیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها استفاده از طراحی بسیار زیبا
 مناسب کودکان بالای 2 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...