استخر تلقی کودک طرح اقیانوس کوچک

bestway 55028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر تلقی کودک طرح اقیانوس کوچک از سری محصولات کودک تولیدی توسط شرکت بست وی می باشد که به تازگی روانه ی بازار شده است و به دلیل جذابیت ظاهری توانسته است توجه بسیاری از کودکان را در همان ابتدای ورود به بازار به خود جلب کند . جنس این محصول وینیل منعطف می باشد که کیفیت آن در حد بالایی در سری محصولات تولیدی کودک می باشد و کودک شما با اطمینان خاطر می تواند به بازی در این استخر تلقی بپردازد . طرح وال ، هشت پا و موجودات زیر دریا در بدنه ی این محصول بر جذابیت آن برای کودکان افزوده است . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که به هنگام بروز مشکل  میتوانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از ادامه ی روز خود لذت ببرید . رده ی سنی برای استفاده از این استخر بادی بالای دو سال می باشد . این محصول در رنگ بندی کامل و همچنین سایز های مختلف در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید پس از بررسی و دیدن تصاویر از خرید آن لذت ببرید . 

استخر تلقی کودک طرح اقیانوس کوچک

این روز ها شرکت های تولید کننده محصولات بادی و همین طور شرکت های عرضه کننده استخر سعی در خلاقیت در تولید محصولات خود دارند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که محصولات متنوعی در این سال ها به بازار عرضه شده است که هر یک سعی داشته اند تا نیاز مشتریان را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند. یکی از همین محصولات جدید ، استخر تلقی کودک طرح اقیانوس کوچک می باشد که با طرح و نقش جذابی که دارد باعث شده تا شما از بابت دارا بودن یک استخر فوق العاده بی نیاز بوده باشید....

نوع طراحی و ساختار محصول

بحث طراحی این محصول نیز یکی از موارد مهمی است که باعث شده تا مشتریان با در نظر گرفتن این عامل و دیدن شکل و ظاهر این محصول اقدام به خرید این کالا کنند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این استخر در وهله اول با طراحی و ارگونومی ساخت گرد روانه بازار شده است. همین امر نیز باعث شده تا شما فضای بسیار مناسبی را برای تفریح و بازی در اختیار داشته باشید و بتوانید به صورت هم زمان و به صورت گروهی از این استخر استفاده کنید. بحث بعدی در خصوص این محصول طراحی ساده این محصول می باشد به گونه ای که شما بر روی این استخر هیچ گونه تجهیزات اضافی را مشاهده نمی کنید. علاوه بر این ها این محصول به صورت شفاف شکل گرفته است که این شفاف بودن شامل بخش داخلی این استخر می شود. هم چنین بر روی بخش خارجی و بدنه بیرونی این استخر نیز شما می توانید طرح انواع ماهی ها و گیاهان دریایی را به صورت انیمیشنی مشاهده کنید که باعث شده تا کودک شما قطعا با مشاهده این موارد از این محصول لذت برده و بتواند ارتباط خوبی را هم با این استخر از نظر ظاهری برقرار کند. در ادامه نیز به دیگر موارد مهم در خصوص این محصول خواهیم پرداخت.

پرتابل بودن محصول

از دیگر خصوصیات خوب این استخر می توان به وزن کم این محصول اشاره کنیم که همین امر نیز باعث شده تا شما با در نظر گرفتن این مورد بتوانید به سادگی این استخر را حمل و نقل کرده و در فضای مناسب از ان بهره مند شوید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این محصول تنها 2.2 کیلو گرم وزن دارد که شما قبل از راه اندازی این کالا می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به تنهایی این استخر را جا به جا نمایید که از مزیت های خوب این محصول به شمار می ورد.

اقلام همراه

در کنار این استخر اینتکس شما می توانید یک عدد دفترچه راهنما و یک عدد برچسب تعمیرات هم مشاهده نمایید. این موارد هر یک کاربرد های خاص خود را دارا می باشد. شما می توانید برای راه اندازی صحیح این محصول ، برای دریافت پاسخ سوالات خود و هم چنین جهت اگاهی کامل از این استخر از دفترچه راهنمای این محصول استفاده کرده و با مطالعه ان به تمامی نکات این محصول پی ببرید. هم چنین می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات این کالا نیز در مواقعی که این استخر دچار اسیب های سطحی می شود و بر روی بدنه ان سوراخ های ریز ایجاد می گردد ، به راحتی می توانید از این برچسب استفاده کرده و این اسیب ها را ترمیم نمایید که این مورد از ویژگی های خوب این استخر به شمار خواهد رفت.

کیفیت محصول

در بحث کیفیت این محصول هم باید خاطر نشان کنیم که این استخر دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد و با استفاده از بدنه ای از جنس پلاستیک منعطف تلقی تولید و عرضه شده است. این جنس سبب شده تا خیال شما از بابت دارا بودن یک محصول عالی و ضخیم راحت بوده باشد و بتوانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. هم چنین کف این استخر را هم جنس وینیل شکل داده است.

شیوه خرید

استخر تلقی کودک طرح اقیانوس کوچک را شما می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و با قیمت ارزان و کیفیت بالایی که این محصول دارا می باشد ، از خرید خود لذت ببرید.

نوعتفریحی
ظرفیت 277 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن  1 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک تلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف وینیل
پمپ   -
نوع پمپ ----
ساک حمل  -
سایر ویژگی ها استفاده از طراحی بسیار زیبا
 مناسب کودکان بالای 2 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه برچسب تعمییرات - دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...