استخر تلقی کودک طرح دایناسور

bestway 55001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر تلقی کودک طرح دایناسور یکی از استخر های جذاب شرکت بست وی می باشد که به دلیل طرح خلاقانه آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نمای روی آن برگرفته از نقاشی ها و طرح های دایناسور ، خرگوش ، اتشفشان و ... بوده که در بین کودکان بسیار محبوب می باشد. علاوه بر آن جعبه محصول نیز تمام رنگی می باشد. جنس این محصول از نوع وینیل شفاف بوده و مقاومت فوق العاده ای دارد. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم به راحتی در منزل ، ویلا و هر مکان دیگری می توانید از ان استفاده کنید. ظرفیت آب این استخر 2074 لیتر است. همراه با این کالا برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از ان استفاده کرده و به راحتی آن را تعمیر کنید. این استخر تلقی زیبا را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی تهران اینتکس خریداری نمایید.

استخر تلقی کودک طرح دایناسور

استخر تلقی کودک طرح دایناسور یکی از محصولاتی است که با طراحی فوق العاده ای که از خود به جای گذاشته است ، سبب شده تا فروش نسبتا زیادی را به خود اختصاص داده و یک محصول محبوب برای کودکان به شمار رود. هم چنین این کالا دارای یک طرح جذاب و یک ساختار فوق العاده می باشد که همین امر نیز باعث شده تا انتخاب این محصول توسط مشتریان افزایش یابد. در همین خصوص و با توجه به خصوصیات فوق العاده این استخر تصمیم گرفتیم تا نقد و بررسی این محصول را در اختیار شما قرار دهیم...

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین ویژگی این محصول بحث طراحی و ساختار این کالاست که قطعا باعث شده تا شما با خیال راحت سعی در انتخاب این محصول بگیرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر دارای ارگونومی ساخت گرد می باشد که از این نظر شبیه به اکثر استخر های بادی و تلقی می باشد. نکته مهم دیگر نیز در خصوص این محصول طرح های موجود بر روی بدنه این استخر است که باعث شده تا زیبایی های این محصول دو چندان شود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بدنه و رویه خارجی این استخر به صورت مات شکل گرفته است. هم چنین بر روی این بدنه شما می توانید طرح انواع حیوانات خصوصا دایناسور ، خرگوش و همین طور طرحی از منظره های زیبا نظیر اتش فشان و کاکتوس را هم مشاهده کنید که تمامی این موارد باعث زیبایی هر چه بیشتر این استخر شده است. هم چنین بخش داخلی این استخر هم به صورت ساده و بدون هیچ گونه طرح و نقشی شکل گرفته است. تمامی این موارد باعث شده تا در عین سادگی ، استخر تلقی کودک طرح دایناسور یک محصول زیبا و جذاب از نظر طراحی به شمار رود.

کیفیت و جنس محصول

بحث کیفیت این محصول نیز به گونه ای شکل گرفته است که شما قطعا با مشاهده ان و لمس جنس بدنه این استخر از کیفیت بالای این محصول اطمینان حاصل خواهید کرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این استخر از نوع پلاستیک تلقی منعطف شکل گرفته است که یک جنس با کیفیت و با دوام بوده به سادگی اسیب نخواهد دی. بخش های کناری این استخر نیز به صورت طرح دار و از همین جنس شکل گرفته است. البته بخش کف این استخر از نوع وینیل طراحی شده که این بخش هم کیفیت بالایی دارد و خیال شما در مجموع از بابت کیفیت این استخر راحت خواهد بود.

ابعاد و ظرفیت

این استخر بیشتر برای سنین کودکان طراحی و تولید شده است و بر روی بسته بندی این محصول هم شما می توانید گروه سنی استفاده کننده از این محصول را مشاهده کنیدکه برای کودکان بالای دو سال می باشد. در کنار این مورد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که قطر این استخر 244 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 46 سانتی متر می باشد. این ابعاد نشان دهنده فضای بزرگ این استخر است که شاید برای افراد بزرگسال هم یک گزینه ایده ال به شمار رود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که وزن این محصول 4.3 کیلو گرم می باشد که باعث شده تا به سادگی بتوانید این استخر را حمل و نقل کنید. هم چنین مسئله بعدی در خصوص این محصول ظرفیت اب این استخر است که 2074 لیتر اب در داخل این محصول جای می گیرد که مقدار بسیار زیادی خواهد بود.

شیوه راه اندازی

این محصول بر خلاف محصولات بادی نیاز به هیچ گونه پمپ باد یا وسیله مشابهی ندارد و در واقع به صورت اماده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که شما تنها نیاز دارید تا این کالا را از داخل بسته بندی خارج نموده و ان را در فضای مد نظر خود برای راه اندازی قرار دهید.پس از ان نیز با پر کردن اب در داخل این استخر می توانید شکل کاملی را به این محصول بخشیده و با کیفیت عالی از این محصول استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر تلقی کودک طرح دایناسور یک محصول بی نظیر و جذاب است که با ساختار فوق العاده و همین طور بدنه مقاوم روانه بازار شده است. این محصول هم اکنون با قیمت ارزان و تخفیف ویژه از سایت فروشگاه اینتکس قابل خرید می باشد.

نوعتفریحی
ظرفیت 2074 لیتر
قطر 244 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 4.3 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک تلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف وینیل
پمپخیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها استفاده از طراحی بسیار زیبا
 مناسب کودکان بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...