استخر تلقی کودک طرح دایناسور متوسط

bestway 55022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر تلقی کودک طرح دایناسور متوسط از استخرهای جذاب تولیدی توسط برند مطرح بست وی می باشد . این برند فعالیت بسیاری در حوزه ی تولید محصولات بادی دارد . نمای روی آن دارای طرح ها و نقش هایی از دایناسور و خرگوش می باشد که جذابیت را برای کودکان به وجود می آورد .علاوه بر آن جعبه محصول نیز تمام رنگی می باشد. جنس این محصول از نوع وینیل شفاف بوده که مقاومت فوق العاده ای دارد. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم گزینه ی بسیار مناسبی برای سفر های شما و همچنین استفاده در خانه می تواند باشد. ظرفیت آب این استخر 946 لیتر است. همراه با این کالا برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از ان استفاده کرده و به راحتی آن را تعمیر کنید. این استخر تلقی زیبا را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی تهران اینتکس خریداری نمایید.

استخر تلقی کودک طرح دایناسور متوسط از نمونه استخر های تلقی جدید کمپانی بست وی می باشد که با ساختار و جنس متفاوتی ساخته شده است ، این استخر های تلقی از بدنه ای بسیار مقاوم برخوردار است و کیفیت ساخت آن بسیار بالاست ، با خرید استخر تلقی می توانید محیطی شاد و جذاب را برای تفریحات آبی کودکان خود فراهم کنید . در ادامه این مطلب با نقد و بررسی بیشتر استخر تلقی کودک طرح دایناسور متوسط شما را با خصوصیات ، نوع طراحی و ساختار آن آشنا خواهیم کرد .

طراحی و آرگونومی ساخت

این استخر تلقی زیبا و دوست داشتنی به صورت دایره ای و گرد ساخته شده است ، بیشتر استخر های تلقی به صورت گرد طراحی می شوند چرا که این نوع استخر ها محبوب تر هستند ؛ اما شما می توانید استخر های مستطیلی تلقی نیز در فروشگاه اینتکس مشاهده کنید و آن ها را خریداری کنید . تلق استفاده شده در ساخت این محصول به صورت بی رنگ است که قسمت بیرونی آن با طراحی دایناسور زیبا تر شده است . ساختار این استخر تلقی نیز به گونه ای است که می توانید آن را در ابعاد کوچکتری بسته بندی کنید و آن را حتی در سفر ها نیز به همراه خود ببرید .

جنس بدنه

استخر تلقی فوق همانطور که از نامش پیداست از بدنه ای با جنس پلاستیک تلقی منعطف ساخته شده است ، این جنس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ، از آن جا که انعطاف پذیری این بدنه بسیار بالاست به خوبی می تواند در برابر ضربه ، فشار ، دماهای بالا و ... مقاوم باشد . در مقایسه این جنس با استخر های بادی می توان گفت که استخر های تلقی بسیار مقاوم تر هستند و امکان آسیب دیدن آن ها بسیار کمتر است . قسمت کف این استخر تلقی نیز از جنس وینیل است ، این جنس که از لایه های انعطاف پذیر مشابه پلاستیک ساخته شده بیشتر برای تولید محصولات بادی به ویژه استخر های بادی استفاده می شود که در این استخر تلقی از آن فقط در کف استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر تلقی کودک طرح دایناسور متوسط برابر با ( قطر : 183 سانتی متر ، ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد به همین دلیل نیز مناسب برای سنین بالای 2 سال می باشد ، ارتفاع 46 سانتی متری این استخر تلقی در مقایسه با استخر های بادی قطر زیر 2 متر بالا تر است که نشان از دوام بالای دیواره ها دارد . وزن کلی این استخر تلقی 2.2 کیلوگرم است به همین دلیل به سهولت قابل جابجایی می باشد . ظرفیت کلی استخر تلقی فوق نیز 946 لیتر می باشد که می توان گفت ظرفیت بالایی است ، لازم به ذکر است که بدنه و دیواره های این استخر تلقی به قدری بالاست که می تواند این حجم از آب را بدون هیچ مشکلی بر روی خود جای دهد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این استخر تلقی آسوده است ، برای راه اندازی این محصول نیازی به پمپ باد نخواهد بود و صرفا بایستی بدنه تلقی آن را باز کرده تا محصول راه اندازی شود ، برای نحوه صحیح استفاده از استخر تلقی کودک طرح دایناسور متوسط می توانید به دفترچه راهنمای محصول مراجعه کنید . این استخر تلقی همانطور که گفته شد از کیفیت بالایی برخوردار است و آسیب پذیری آن کم است اما با این حال ممکن است آسیب پذیر باشد ، قسمت تلقی آن در صورت وارد شدن ضربه شدید ممکن است آسیب ببیند ، همچنین قسمت کف آن به دلیل اینکه از وینیل می باشد ممکن است که سوراخ شود . اما اگر قسمت کف وینیلی محصول سوراخ شود شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیرات آن قسمت را ترمیم کنید .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی هایی که استخر تلقی کودک طرح دایناسور متوسط دارد می توان به این موضوع پی برد که استخر تلقی فوق دارای استحکام و مقاومت بالایی است ، همچنین ارتفاع آن به نسبت ابعاد استخر بلند تر است ، ظرفیت محصول نیز بسیار بالاست . شما عزیزان می توانید با تهیه این محصول محیطی مفرح را برای فرزندان خود در خانه فراهم کنید .

نوعتفریحی
ظرفیت 946 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 2.2 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک تلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف وینیل
پمپ   -
نوع پمپ ----
ساک حمل  -
سایر ویژگی ها استفاده از طراحی بسیار زیبا
 مناسب کودکان بالای 2 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه برچسب تعمییرات - دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...