استخر تلقی کودک گرد اینتکس

intex 58477

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر تلقی کودک گرد اینتکس از نمونه محصولات جدید شرکت اینتکس می باشد که استخر فوق را به صورت تلقی و با بدنه غیر بادی تولید کرده است که با توجه به قطر 122 سانتی متری آن ، استخر تلقی را برای کودکان طراحی کرده است که با تولید بدنه طرحدار آن ، زیبایی استخر را دوچندان کرده است تا نزد کودکان بسیار محبوب و دوست داشتنی باشد . استخر های تلقی دوام و کیفیت بسیار بالایی داشته و به مانند استخر های بادی آسیب پذیر نیستند ، به همین دلیل نیز طول عمر بالایی داشته و بهترین گزینه برای کودکانی خواهد بود که بیشتر به وسایل و اسباب بازی های خود آسیب وارد می کنند .

راه اندازی استخر تلقی کودک گرد اینتکس بسیار ساده بوده و شما می توانید در کمترین زمان آن را راه اندازی کنید . با توجه به ابعاد محصول نیز شرکت اینتکس ، استخر تلقی کودک گرد را برای سنین 3 تا 7 سال مناسب دانسته است . این محصول می تواند در روز های گرم تابستان حوضچه آب بسیار خوبی برای بازی و تفریحات کودکان باشد تا در کنار دوستان خود ، ساعت های خوشی را رقم زده و به تفریحات سالم و پر تحرک بپردازند . 


راهنمای خرید استخر تلقی کودک گرد اینتکس

استخر های تلقی محصولاتی بسیار دوست داشتنی و محبوب هستند که به واسطه ویژگی های بسیار خوبی که به بیشتر آن ها در بخش نقد و بررسی اشاره کرده ایم ، سبب شده است تا این محصول به یکی از پر فروش ترین برند های شرکت اینتکس تبدیل شود . در خرید استخر تلقی کودک گرد اینتکس نیز به مانند هر استخر بادی یا تلقی دیگر نیاز است تا به مواردی همچون رده سنی محصول و سایز آن توجه داشته باشید .

عمده استخر های تلقی در دو مدل بزرگ و کوچک طراحی شده اند که مدل فوق با توجه به داشتن ابعاد 122 سانتی متری خود به یکی از استخر های بادی سایز کوچک تبدیل شده است که می توانید به دلخواه خود آن را خریداری کنید . این محصول با توجه به ابعادی که دارد برای سنین کودکان طراحی شده است و استفاده از آن برای بزرگسالان توصیه نمی شود زیرا فضای آن کوچک است . برند تولیدی نیز بسیار مهم است که باید در خرید استخر تلقی خود به آن توجه داشته باشید . در بخش بعدی برند استخر تلقی کودک را معرفی خواهیم کرد .

برند تولیدی استخر تلقی کودک

برند استخر ها ممکن است متفاوت باشد که بهتر است با شناخت برند های معتبر و پر فروش ، بهترین آن ها را انتخاب و محصولات بادی یا استخر های تلقی خود را از آن ها خریداری کنید . این استخر تلقی همانطور که از نامش مشخص است توسط شرکت بسیار خوب اینتکس تولید شده است . این برند در واقع برند آمریکایی می باشد که خط تولید آن در کشور چین می باشد ، لذا شما می توانید به سادگی و با اطمینان خاطر محصولات این برند را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

مراقبت و نگهداری استخر تلقی کودک گرد اینتکس

استخر های تلقی با توجه به ساختاری که دارند بسیار مقاوم تر از مدل های بادی هستند با این وجود نیز بایستی به خوبی از استخر تلقی کودک گرد اینتکس استفاده کنید تا دچار آسیب دیدگی نشود . از مهم ترین نکاتی که بایستی در هنگام استفاده از محصولات تلقی همچون استخر تلقی کودک گرد اینتکس انجام دهید ، استفاده از زیرانداز می باشد تا بخش کف استخر دچار آسیب دیدگی نشود ، زیرا تنها این بخش است که می تواند سبب سایش قرار بگیرد ، به همین دلیل با استفاده از زیرانداز می توانید به سادگی از این محصولات مراقبت کنید . 

تعمیرات استخر تلقی کودک گرد اینتکس

استخر های تلقی به سختی دچار آسیب دیدگی می شوند ، مخصوصا لبه های آن که به صورت تلقی ساخته شده است ، اما بخش کف استخر که از لایه های پی وی سی ساخته شده است ، قابلیت تعمیر داشته و به سادگی می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی ، پنچرگیری آن را انجام دهید و مانع از نشتی آب شوید .

استخر تلقی کودک گرد اینتکس از جدید ترین استخر های تلقی طراحی شده برند اینتکس می باشد که در ابعاد نسبتا کوچک تری نسبت به دیگر مدل های خود تولید شده است تا اینچنین مناسب برای کودکان سنین پایین تر باشد ، همچنین به واسطه همین ابعاد کوچک شما می توانید به سادگی آن را در هر جایی راه اندازی کنید و حتی با بسته بندی استخر تلقی خود ، آن را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید و از آن استفاده کنید . لازم به ذکر است که مدل های بزرگتری از استخر های تلقی نیز ایجاد شده اند که می توانید آن ها را در فروشگاه اینتکس مشاهده کرده و در صورت انتخاب آن ها را با قیمت ارزانی خریداری کنید .

طراحی و ساخت استخر تلقی کودک گرد اینتکس

طراحی و ساخت استخر تلقی کودک گرد اینتکس همانطور که در تصاویر ملاحظه می کنید به صورت گرد می باشد که می توان گفت اکثر استخر های تلقی به صورت گرد طراحی شده اند ، زیرا اینگونه طراحی سبب افزایش دوام و کیفیت این استخر ها شده و استخر ها بهتر میتوانند وزن آب را تحمل کرده و در برابر آسیب دیدگی مقاوم باشند . این استخر تلقی دارای بدنه شفاف است که بخش بیرونی آن با طراحی چاپی ساحل دریا بسیار زیبا و جذاب شده است تا اینچنین کودکان نیز از استفاده استخر تلقی نهایت لذت را ببرند . شما می توانید به صورت اینترنتی ، حضوری یا تلفنی اقدام به خرید استخر تلقی کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید .

جنس استخر تلقی کودک گرد اینتکس

جنس از مهم ترین فاکتور ها در کیفیت تمامی محصولات به ویژه استخر های بادی و تلقی می باشد که در این نوع از محصولات علاوه بر جنس بدنه ، ضخامت لایه ها نیز بسیار مهم خواهد بود . برای تولید استخر تلقی کودک گرد اینتکس از پلاستیک تلقی منعطف استفاده شده است که دوام بسیار خوبی داشته و ضخامت استفاده شده در لایه ها 0.5 میلی متر است که در مقایسه با ضخامت بدنه استخر های بادی بسیار بالا می باشد . به همین دلیل است که این استخر ها را با نام استخر تلقی اسم گذاری کرده اند . البته بخش کف این استخر برخلاف دیواره ها از pvc ضخیم استفاده شده است که انعطاف پذیری بیشتری داشته و همچنین در برابر فشار آب و وزن کودکان بسیار مقاوم تر بوده و آسیبی نخواهد دید .

راه اندازی استخر تلقی کودک گرد اینتکس

شاید راه اندازی استخر تلقی کودک گرد اینتکس یکی از ساده ترین روش های راه اندازی در میان انواع استخر های پرتابل و قابل حمل فروشگاه تهران اینتکس می باشد ، زیرا برای راه اندازی نیازی به باد کردن بدنه نخواهید داشت ، زیرا این استخر به صورت تلقی بوده و ساختار بادی ندارد ، از این رو شما تنها با باز کردن و پهن کردن آن بر روی زمین می توانید استخر را راه اندازی کرده و از محصول استفاده کنید . البته برای مراقبت بهتر از استخر تلقی توصیه می شود که قسمت کف استخر که در بخش جنس محصول به نرمی و انعطاف پذیری آن اشاره شد ، با استفاده از زیرانداز پوشش داده تا بر روی زمین ساییده نشده و یا سنگ ریزه های کوچک به استخر تلقی کودک گرد اینتکس صدمه ای وارد نکنند . 

مزیت های استخر تلقی کودک گرد اینتکس

با توجه به توضیحاتی که در بخش نقد و بررسی ارائه گردید می توان متوجه شد که بدنه این استخر تلقی بسیار ضخیم بوده و نسبت به استخر های بادی بسیار مقاوم تر است ، از این رو می توان مهم ترین مزیت استخر تلقی کودک گرد اینتکس را همین موضوع دانست که به واسطه آن می توان انتظار عمر بالا و دوام بسیار خوب در برابر ضربه و فشار ، سوراخ شدگی و آسیب دیدگی دانست . این استخر را می توانید به راحتی در هر جایی به مانند فضاهای روباز یا سرپوشیده استفاده کنید چرا که نور آفتاب صدمه ای به آن وارد نخواهد کرد . راه اندازی ساده نیز از دومین مزیت های این استخر به شمار می رود . همچنین این استخر به خوبی می تواند وزن های بالای آب را تحمل کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...