استخر تلقی کوچک اینتکس

intex 58474

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر تلقی اینتکس در سایز کوچک محصولی ساخته شده از پلاستیک تلقی منعطف برای کودکان زیر 5 سال که بدنه ای مقاوم را در برابر آب و هوای مختلف به ارمغان می آورد. این استخر نیز همانند سایز بزرگتر خود از راه اندازی آسوده و بدون نیاز به پمپ باد بهره برده و در مکانی به راحتی قابل حمل خواهد بود.  

استخر تلقی کوچک اینتکس یکی از استخر های متفاوت تولید شده برای کودکان بوده که ساخته شده از جنس پلاستیک طرح شیشه ای می باشد. این بدنه قابلیت مقاومت در برابر دمای مختلف آب را داشته و به صورت انعطاف پذیر می باشد. ابعاد این کالا 122 در 25 سانتی متر بوده که می توان بر حسب این ابعاد برای کودکان زیر 5 سال قابل استفاده خواهد بود.

استخر تلقی کوچک اینتکس

نمونه های مختلفی از استخر ها برای سنین کودکان وجود دارد که با جنس های گوناگونی که دارا هستند قدرت انتخاب را برای خانواده ها افزایش داده اند. در همین رابطه نیز می توان عنوان کرد که یکی از این محصولات استخر تلقی کوچک اینتکس می باشد که با بهره مندی از بدنه ای از جنس تلقی به صورت کاملا با دوام و با کیفیت تولید و عرضه شده و باعث شده تا بتوانید با خیالی راحت پس از راه اندازی این محصول از ان استفاده کنید. در همین خصوص هم پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.....

نوع طراحی و ساختار محصول

اگر بخواهیم در خصوص شیوه و ساختار طراحی این استخر و هم چنین نوع طراحی ان با شما صحبت کنیم ، مهم ترین مسئله بحث ساختار و ارگونومی کلی شکل گیری این استخر خواهد بود که با بهره مندی از یک ظاهر گرد و زیبا به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید ان را در فضای مد نظر خود به سادگی قرار دهید. این استخر دارای طرح انواع حیوانات و منظره های طبیعی بر روی سطح خارجی خود می باشد که قطعا این طراحی یک جلوه بی نظیری را از زاویه دید بیرون برای افراد مختلف خلق کرده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که بخش داخلی این استخر هم به صورت مات و ساده شکل گرفته که البته طراحی این بخش نیز بهره مندی از همان طرح رویه بیرونی این محصول می باشد. بحث بعدی در خصوص این محصول هم به سادگی و عدم امکانت خاص بر روی این استخر تعلق می گیرد که شما پس از خرید تنها با بدنه اصلی این محصول رو به رو خواهید شد و هیچ امکانات خاص دیگری را هم نمی توانید بر روی این محصول مشاهده نمایید.


جنس و کیفیت بدنه

همان طور که از اسم این محصول پیداست و حتی می توانید از روی عکس این استخر هم مشاهده نمایید بدنه اصلی این استخر با بهره مندی از پلاستیکی تلقی منعطف شکل گرفته است. این جنس یک کیفیت عالی را به شما ارائه می دهد که نسبت به محصولات بادی خیال شما از بابت کمتر اسیب دیدن و در خطر بودن این استخر راحت شده است. هم چنین شما می توانید با در نظر گرفتن بدنه شفاف و طرح دارد این محصول و همچنین کف دو لایه و PVC این استخر نیز از بابت بهره مندی از جنس و کیفیت فوق العاده این استخر خیالتان راحت شود.

سایر ویژگی ها

در کنار بسته بندی این استخر یک عدد دفترچه راهنما قرار گرفته است. این دفترچه راهنما به شما این امکان را می دهد که بتوانید به بهترین شکل ممکت این محصول را راه اندازی کرده و حتی در صورت اسیب دیدن و یا در زمان هایی که قصد استفاده از این کالا را ندارید ، به بهترین شکل ممکن این محصول را جمع اوری کرده و کنار بگذارید. هم چنین این محصول به دلیل دارا بودن وزن یک کیلوگرمی خود نیز حمل و نقل بسیار اسانی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که با در نظر گرفتن این مورد شما می توانید به راحتی در هر فضایی که این استخر را در بار نخست قرار داده اید ، در دفعات بعدی ان را تغییر مکان دهید. بهره مندی از ظرفیت اب 288 لیتری این استخر هم سبب شده تا به راحتی کودکا شما بتواند با یک تفریح فوق العاده و در یک محیط بزرگ مشغول شود که قطعا خصوصت مهم و ویژگی مورد توجه مشتریان به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها این محصول دارای پمپ باد نخواهد بود که این مسئله یکی از نقاط ضعف این کالا به شمار رفته و شما می بایست سعی کنید تا برای راه اندازی صحیح و اسان این استخر یک عدد پمپ باد را به صورت مجزا خریداری نمایید.

خدمات پس از فروش

شرکت تهران اینتکس ، نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران می باشد که تمامی محصولات بادی را با خدمات پس از فروش به دست مشتریان رسانده و از این بابت خیال ان ها را راحت کرده است. شما نیز با خرید این محصول از این خدمات بهره مند شده و با خیالی راحت می توانید هم اکنون استخر تلقی کوچک اینتکس را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...