استخر تلقی کوچک با طرح پو

intex 58475NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر تلقی طرح پو در سایز کوچک یکی از استخر های تلقی ساخته شده از جنس پلاستیک منعطف بوده که از کیفیت بسیار خوبی بهره می برد. این کالا با داشتن چنین ابعادی می تواند تا دو نفر را نیز در خود به راحتی جای دهد. این استخر در واقع از ویژگی های بسیار خوبی مانند سبک وزن بودن و همچنین انعطاف بالای بدنه برای جمع نمودن آسوده و کم جا تر بهره می برد.

استخر تلقی کوچک با طرح پو از سری استخر های پرتابل و قابل حمل طراحی شده برای کودکان است که بر خلاف مدل های بادی دارای ساختار تلقی بوده و طراحی کاملا متفاوتی دارد . اینتکس با تجربه کاری بسیار بالای خود سعی کرده است تا استخر های کوچکی را برای کودکان با طراحی های عالی و همچنین دوام خوب ایجاد کند ، تا کودکان بتوانند در خانه نیز به تفریحات دوست داشتنی و محبوب آبی بپردازند . استخر های تلقی نیز تنوع بسیار بالایی دارند که می توانید آن ها را با قیمت ارزان از فروشگاه تهران اینتکس که نمایندگی رسمی فروش استخر تلقی کودک و سایر محصولات بادی می باشد ، خریداری کنید .

طراحی و ساخت استخر تلقی

استخر های تلقی طراحی شده شرکت بست وی عمدتا به دو شکل گرد و مربعی یا مستطیلی طراحی شده اند که پر فروش ترین و محبوب ترین مدل آن استخر های گرد می باشد . این استخر ها تاشو بوده و به سهولت قابل راه اندازی هستند ، به همین دلیل شما می توانید در کمتر از 5 دقیقه استخر را راه اندازی کرده و داخل آن را با آب پر کنید . قطر این محصول 122 سانتی متر بوده و عمق آن نیز 25 سانتی متر است ، به همین دلیل تمامی کودکان ، مخصوصا خردسالان به راحتی می توانند از این استخر استفاده کنند .

ظرفیت استاندارد این استخر 288 لیتر است که می توانید آن را به راحتی پر کنید و هزینه زیادی به عنوان مالیات آب نپردازید . بدنه بیرونی این استخر با طراحی کارتونی و انیشمین پو مزین شده است که زیبایی این استخر را دو چندان کرده و باعث علاقه مندی کودکان به این استخر ها شده است . شما می توانید حتی با استفاده از این استخر تلقی کوچک با طرح پو کودکان را تشویق به حمام کردن کنید .

جنس استخر تلقی کودک

برخلاف مدل های بادی اینتکس برای ساخت استخر تلقی کوچک با طرح پو از پلاستیک تلقی منعطف استفاده کرده است که دارای استحکام و دوام بسیار بالایی می باشد . این جنس کاملا ضد آب است و در صورت استفاده دائمی و خیس بودن بدنه ، هیچگاه به تلق استخر آسیب وارد نمی کند . این جنس انعطاف پذیری عالی داشته و در صورت برخورد اجسام به خوبی مقاومت کرده و ترک بر نمی دارد . البته بخش کف این استخر برخلاف دیواره ها از جنس پی وی سی می باشد ، این جنس نیز یکی از بهترین مواد پلاستیکی منعطف می باشد که اغلب برای ساخت بدنه استخر های بادی استفاده می شود . علت استفاده از این جنس برای ساخت این استخر ، عدم آسیب دیدن و شکستن کف استخر هنگام بازی و قدم زدن کودکان می باشد .

 

توصیه های مهم در استفاده و نگهداری از استخر تلقی

اگرچه استخر های تلقی دوام خوبی در برابر ضربه و فشار دارد ، اما کف آن از پی وی سی ساخته شده و به مانند مدل های بادی می باشد ، به همین دلیل توصیه می شود که اگر از استخر در محیط های بیرون استفاده می کنید ، از زیرانداز های نرم و ضخیم استفاده کنید تا زبری زمین و همچنین سنگ ریزه ها و ... به کف استخر آسیب وارد نکنند . البته استفاده از این استخر در زمین های سرامیکی و همچنین چمن نیازی به زیرانداز ندارد اما بهتر است زمین های سرامیکی را جارو کرده و همچنین لابه لای چمن را مشاهده کنید تا شاخ و برگی در میان چمن ها باقی نماند .

توجه داشته باشید که وارد شدن ضربه های محکم از اجسام سفت و سخت نیز می تواند به استخر آسیب رسانده و سبب شکسته شدن تلق شود . بخش کف این استخر در صورت سوراخ شدن قابل تعمیر است ، برای اینکار می توانید برچسب های تعمیراتی را خریداری کرده و با استفاده از آن به بهترین شکل کف استخر را تعمیر کنید . شما می توانید این استخر را طولانی مدت نیز استفاده کنید . توجه داشته باشید زمانی که استخر پر است ، آن را جابجا نکرده و به اطراف نکشید . برای کسب اطلاعات از قیمت استخر تلقی کودک و همچنین پاسخگویی به سوالات خود با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

 نوع گرد
 قطر 122 سانتي متر
 ارتفاع 25 سانتي متر
 ظرفیت 288 لیتر
 وزن 1 کیلو گرم
 جنس بدنه پلاستیک تلقی منعطف
 جنس بخش کناری شفاف طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای طراحی زیبا در بدنه
 مناسب سنین زیر 5 سال
 قابلیت راه اندازی آسوده
 اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...