استخر توپ بادی دخترانه بست وی

SOF020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی دخترانه بست وی یکی از استخر های بادی شیک و کودک پسند برای کودکان دختر که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح می باشد. بدنه ای با کیفیت و مقاوم در برابر فشار و دمای مختلف آب که امکان استفاده از آن در فضای باز را نیز به مصرف کننده می دهد. کالایی که از کف ساده PVC طرح دار برخوردار بوده و طراحی بدنه آن به شکل سه طبقه ای بادی می باشد. این کالا از وزن بسیار کمی بهره برده که به راحتی قابلیت جا به جایی و استفاده در انواع سفر ها را به ما می دهد. از دیگر ویژگی های این کالا راحتی و راه اندازی سریع این استخر توپ و آب بست وی می باشد.

استخر توپ بادی دخترانه بست وی

شرکت بست وی یکی از شرکت های خلاق در زمینه تولید و عرضه استخر های بادی برای سنین کودکان و حتی بزرگسالان می باشد که هر ساله محصولات فوق العاده جدید و جذابی را تولید و روانه بازار می کند. جدید ترین تولید این شرکت برای کودکان ، استخر توپ بادی دخترانه بست وی می باشد که یک استخر چند منظوره بوده و قطعا خانواده ها با در اختیار داشتن این محصول لذت و بهره کافی را در جهت تامین و فراهم کردن یک محیط بازی خوب برای فرزندان خود خواهند برد.....

نوع طراحی و ساختار محصول

در این مقاله سعی بر این داریم تا به یک سری نکات مهم در خصوص این استخر پرداخته و سعی کنیم تا به صورت کامل تمامی این موارد را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا برای خرید شما کار سختی در پیش نداشته باشید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که یکی از تولیدات با کیفیت و جذاب شرکت بست وی از نظر طراحی استخر توپ بادی دخترانه بست وی می باشد. این استخر با بهره گیری از ساختاری گرد به گونه ای طراحی و تولید شده است که شما می توانید طرح زیبای روی این محصول را به صورت سر تا سر بر روی تمامی بخش های این استخر مشاهده کنید. مبحث بعدی هم دقیقا همین طرح موجود بر روی این استخر ها می باشد که یک طرح محبوب و دخترانه بوده و باعث زیبایی و خاص شدن این استخر شده است. البته ذکر این نکته که بخش داخلی این استخر را هم رنگ صورتی شکل داده است بسیار مهم می باشد زیرا باعث می شود که برای دختران جذابیت بیشتری داشته باشد. ساختار سه لایه این محصول هم دیگر مسئله ای است که بسیار مهم بوده و باید به ان اشاره کنیم.

کیفیت و جنس محصول

تمامی زیبایی های ظاهری شاید از نظر مشاهده کننده یک استخر مهم باشد اما بحث مهم تری که قطعا در خرید به ان توجه ویژه ای خواهد شد بحث کیفیت و جنس بدنه یک محصول است که قطعا مهم ترین بحث در خرید یک استخر به شمار می رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره مندی از رویه ای از نوع PVC و هم چنین با بهره مندی از ساختار چرم شکل گرفته که قطعا از نظر کیفیت فوق العاده با دوام خواهد بود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که کف این استخر از نوع دو لایه تولید شده که قطعا یک عامل مهم دیگر در خصوص این استخر به شمار خواهد رفت.

ابعاد و ظرفیت استخر

یکی از موارد مهم در انتخاب یک استخر بادی کودک هم به بحث ابعاد ان تعلق می گیرد که شما با علم به این موضوع می توانید فضای مد نظر برای قرار گیری محصول خود را پیدا کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر با بهره مندی از قطر 100 سانتی متر روانه بازار شده است.  هم چنین مسئله بعدی در خصوص این استخر هم به ارتفاع ان تعلق می گیرد که با بهره مندی از ارتفاع 25 سانتی متری خود قطعا برای کودکان و خردسالان یک ارتفاع مناسب به شمار خواهد رفت. این محصول علاوه بر این نکات دارای ظرفیت اب 84 لیتری هم می باشد که قطعا پر کردن این حجم از اب در داخل این محصول کاری ساده و اسان خواهد بود و در کمترین زمان ممکن این مقدار پر می شود. البته استفاده از این استخر به عنوان استخر توپ باعث می شود تا شما نیاز به پر کردن این محصول به وسیله توپ داشته باشید و عملا دیگر اب برای شما اهمیتی ندارد.

شیوه خرید محصول

برای خرید و ثبت سفارش این استخر شما می توانید به سادگی و به چند روش گوناگون این فرایند را انجام دهید. برای مثال می توانید به صورت حضوری این کالا را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید. حتی می توانید از طریق سایت و با افزودن این محصول به سبد خرید خود سفارش خود را تکمیل کرده و سپس این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگي
ظرفيت 84 ليتر
قطر 100 سانتي متر
ارتفاع 25 سانتي متر
وزن 730 گرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان وان در حمام
 دارای کف طرح دار
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...