استخر توپ بادی طرح اتوبوس بست وی

bestway 93506np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی طرح اتوبوس بست وی از سری محصولات بسیار جذاب و دوست داشتنی کمپانی بزرگ و مطرح bestway می باشد که در طرح و رنگ متفاوت و منحصر به فردی تولید شده است . این محصول یکی از با دوام ترین استخر توپ بادی تولید شده در این شرکت است چرا که از وینیل برای ساخت آن استفاده شده است و طراحی و آرگونومی ساخت سه لایه دارد ، به همین دلیل نیز می تواند به خوبی در برابر ضربه های وارده مقاومت کند ، این جنس یعنی وینیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در برابر رطوبت مقاوم است ، همچنین این جنس ضرری برای انسان ندارد چرا که سازگار با محیط زیست و انسان است . شرکت بست وی تمامی قسمت های این محصول را از وینیل ساخته و برای مقاومت بیشتر محصول در برابر ساییدگی و تحمل وزن های بالا قسمت کف آن را به صورت دولایه ایجاد کرده است ، از مهم ترین ویژگی های کف این محصول می توان به بادی بودن آن اشاره کرد ، همین موضوع باعث شده است تا کودکانی که در سنین پایین تر هستند بتوانند با ایمنی بیشتر از استخر توپ خود استفاده کنند . در کنار این محصول پمپ بادی قرار نگرفته است اما شما می توانید با تهیه یک پمپ باد دستی و یا برقی مجزا اقدام به راه اندازی پر سرعت محصول کنید . در کنار این محصول یک بسته توپ 20 عددی قرار گرفته است که می توانید آن را داخل استخر ریخته و زمینه ساز بازی برای کودکان خود شوید ، البته شما می توانید این توپ ها را به تعداد زیاد نیز از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید . سایر ویژگی های محصول در جدول زیر و در بخش نقد و بررسی آورده شده است که می توانید آن را نیز مطالعه نمایید .

استخر توپ بادی طرح اتوبوس بست وی از نمونه استخر های توپ بادی پر طرفدار و دوست داشتنی است که در بین کودکان جایگاه خوبی را دارد ، این محصول را همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دارای طراحی منحصر به فرد و متفاوت است و همین ویژگی باعث شده است تا بست وی بتواند این محصول را به تعداد بالا به فروش برساند ، اما در ادامه این مطلب و در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا به صورت تخصصی تر به نوع طراحی و آرگونومی ساخت ، جنس استفاده شده و ... بپردازیم تا خریداران گرامی که قصد خرید استخر توپ بادی محبوبشان را دارند بتوانند با اطلاعات کامل تر تصمیم بگیرند .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی و آرگونومی ساخت یکی از مهم ترین بخش های ساخت یک محصول است که می تواند بیانگر استحکام ، زیبایی و ... باشد . طراحی این محصول همانطور که تصویر آن را مشاهده کردید به صورت اتوبوس طراحی شده است که شامل قسمت جلویی اتوبوس مانند شیشه جلو و فرمان است که در قسمت بیرونی نیز طرح چشم ، دماغ و دهن عروسکی برای اتوبوس کشیده شده است ، قسمت عقب این استخر توپ بادی طرح اتوبوس نیز پنجره هایی قرار داده شده است که با طرح های نقش بسته بر روی بدنه جلوه قشنگ تری را به خود گرفته است . ساختار قسمت اصلی بدنه این محصول به صورت 3 لایه بوده و همین موضوع نیز باعث شده است تا مقاومت بدنه در برابر فشار بسیار بالا برود . نحوه طراحی این استخر توپ بادی باعث شده است تا بتوانید از استخر به عنوان استخر آب نیز استفاده کنید چرا که بدنه این محصول توانایی نگهداری آب در داخل خود است .

جنس بدنه

شرکت های بزرگی چون بست وی و اینتکس همواره سعی کردند تا با استفاده از اجناس درجه یک و با کیفیت محصولات بادی خود را نیز از نظر کیفی به سطوح بالا تری ببرند تا مشتریان بتوانند با خیال راحت این محصولات بادی را خریداری کنند ، به همین دلیل نیز بست وی با توجه به تجربه کاری بالای خود از وینیل رنگی برای ساخت این محصول استفاده کرده است ، ضخامت این لایه ها به 0.25 میلی متر می رسد و از دوام بسیار بالایی در برابر فشار ، رطوبت و ... برخوردار است . این جنس هیچ خطری برای پوست ندارد چرا که از مواد شیمیایی تشکیل نشده است به همین دلیل نیز کودک شما در اثر برخورد با این محصول حتی در هنگام استفاده از محصول به عنوان استخر آب هیچگونه حساسیت پوستی را نشان نخواهد داد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد این استخر بادی برابر است با ( طول : 137 سانتی متر ، عرض : 96 سانتی متر و ارتفاع : 96 سانتی متر ) ، ارتفاعی که برای این محصول در نظر گرفته شده است ارتفاع دیواره های استخر است . به همین علت نیز بست وی این محصول را برای سنین بالای 2 سال و زیر 6 سال مناسب دیده است چرا که این ابعاد متناسب با کودکان سنین 2 تا 6 سال است . وزن کلی این استخر توپ بادی در بسته بندی خود به 3.8 کیلوگرم می رسد و از آنجا که حجم بسته بندی آن بسیار کم است به راحتی می توانید استخر را جابجا کنیدو حتی در سفر ها نیز آن را همراه خود ببرید . در صورت پر کردن این محصول با آب توصیه می شود که آب را بیشتر از لایه دوم پر نکنید چرا که ممکن است وزن آب باعث ایجاد مشکلاتی برای استخر توپ بادی شما شود .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

بر روی بدنه این استخر توپ بادی تعدادی دریچه هوا قرار دارد که از آن طریق می توانید اقدام به راه اندازی محصول کنید ، شما عزیزان می توانید با استفاده از انواع پمپ های باد این کار را انجام دهید ، توصیه می شود که از یک زیر انداز برای قرار دادن و راه اندازی استخر توپ بادی بر روی آن استفاده کنید ، هیچگاه این محصول را بر روی خاک ، آسفالت و شاخ و برگ درختان راه اندازی نکنید چرا که کف محصول نیز بادی بوده و ممکن است بر اثر ساییدگی آسیب ببیند . در صورت آسیب دیدن به هر نحوی نگران نباشید چرا که این محصولات قابل تعمیر هستند ؛ برای تعمیر این استخر برچسب های تعمیراتی طراحی شده اند که می توانید با تهیه آن ها استخر توپ بادی خود را ترمیم کنید .

سخن پایانی

استخر توپ بادی طرح اتوبوس بست وی یکی از پر طرفدار ترین استخر های توپ بادی موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس است که با بالا ترین سطح کیفی به فروش گذاشته شده است ، لازم به ذکر است که این محصول با گارانتی تعمیر 48 ساعته به فروش میرسد و قیمت آن نیز بسیار مناسب است. برای خرید و یا کسب اطلاع بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

نوعخانگي، مسافرتی
شرکت سازنده بست وی
طول 137 سانتي متر
عرض 96 سانتي متر
ارتفاع کلی 96  سانتي متر
جنس بدنه وینیل
جنس بخش کناری وینیل رنگی
جنس کف وینیل دولایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 3.8 کیلوگرم
 داراي 20 توپ رنگی بدون پلیسه
 دارای کف بادی و نرم
رده سنی : 2 سال به بالا
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...