استخر توپ بادی طرح دلفین کودک

205-016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی طرح دلفین کودک یکی از کوچکترین و سبک ترین استخر های بادی تولید شده برای سنین 1 تا 3 سال بوده که از کیفیت و ساختار مناسبی برخوردار می باشد. این کالا دارای طراحی بدنه و رنگ ملایمی بوده و گزینه بسیار مناسب برای تفریحات توپی و آبی کودکان خواهد بود. این کالا دارای جنس بدنه PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از مقاومت قابل قبولی در برابر دمای مختلف آب برخوردار می باشد. این محصول به دلیل ساختار و طراحی کم حجم خود می تواند به عنوان وان بادی کودک نیز استفاده شود. محصولی با چند دریچه باد مجزا که امکان راه اندازی توسط انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی را فراهم خواهد ساخت.

استخر توپ بادی کودک با طرح دلفین محصولی با طراحی نو و جالب می باشد که با دارا بودن ساختار دو طبقه محفظه ها ، امکان راه اندازی آسان را برای شما فراهم نموده و نیز استفاده از بهترین متریال موجود برای ساخت بدنه طول عمر و کیفیت آن را افزایش داده و موجب شده مدت زمان بیش تری در اختیار شما باشد . وزن مناسب و ابعاد و فضای کافی آن نیز محبوبیت این استخر بادی زیبا را بیش از پیش افزایش داده است . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می نماییم...

 

طراحی و آرگونومی ساخت یکی از مهم ترین نکات در بررسی محصولات تفریحی کودکان ، نوع طراحی آن می باشد . شرکت اینتکس این محصول را به صورت مستطیل شکل طراحی نموده که این نوع طراحی به کودک شما این امکان را می دهد که از چهار گوشه مستطیل شکل این محصول به راحتی استفاده نموده و فضای بیش تری را در اختیار کودک شما قرار خواهد داد . همچنین این محصول شبیه به یک دلفین طراحی شده است که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به دارا بودن تعدادی توپ بادی موجب سرگرمی هرچه تمام تر کودک شما خواهد شد . بدنه این استخر بادی از دو محفظه هوا تشکیل شده است که با استفاده از انواع پمپ های موجود به راحتی و در اندک زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و نیز این امکان را برای شما فراهم می اورد که در صورت لزوم قادر به راه اندازی فقط یکی از محفظه ها باشید . این محصول علاوه بر استخر آب قابل استفاده به عنوان استخر توپ نیز می باشد و می توانید آن را در فضای باز ، منزل و مسافرت ها در اختیار کودک خود قرار داده و ساعاتی شاد و مفرح برای کودک به ارمغان آورید . جنس بدنه از مهم ترین موارد پس از طراحی و شکل ظاهری محصول مورد نظر ، کیفیت و جنس بدنه آن می باشد . زیرا این مورد مستقیما بر طول عمر و کارایی محصول تاثیر گذار بوده و نقش پر رنگی در جلب رضایت مشتریان خواهد داشت .

 

به همین جهت شرکت اینتکس بدنه این محصول را از جنس پی وی سی در نظر گرفته است که علاوه بر انعطاف پذیری بالا در حین جمع نمودن محصول ، از مقاومت چشمگیری در برابر آسیب دیدگی برخوردار بوده و در حین استفاده مستحکم قرار خواهد گرفت . همچنین به منظور افزایش کیفیت آن قسمت زیرین این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است که که در حین استفاده در فضای باز دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . ابعاد و وزن و ظرفیت آب از دیگر ویزگی های مهم این استخر بادی می توان به دارا بودن حجم مناسب و فضای کافی آن اشاره نمود که در عین قابل استفاده بودن در اندک فضای موجود ، از فضای کافی به جهت تفریح و بازی کودک برخوردار می باشد که از طولی معادل 76 سانتی متر ، عرض 48 سانتی متر و ارتفاع 20 سانتی متر تشکیل شده است . وزن آن در حدود 400 گرم بوده که به راحتی توسط کودک نیز قابل حمل و جا به جایی می باشد . دارا بودن ظرفیت آب معاد 20 لیتر کاملا مناسب محصولی با این ابعاد بوده و به سهولت در امر راه اندازی و تخلیه آب داخل آن نیز موثر خواهد بود . مراقبت و نگهداری و خدمات پسی از فروش همانطور که می دانید بدنه این استخر بادی از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تهیه شده است و از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد .

اما تنها کیفیت محصول کافی نبوده و نحوه استفاده ما نیز بر طول عمر آن تاثیر بسزایی خواهد داشت . به همین جهت تنها کافیست که از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نموده و در حین استفاده در فضای باز از یک زیر انداز استفاده نمایید . البته در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و مورد استفاده قرار دهید . جمع بندی استخر بادی توپ کودک با طرح دلفین محصولی جذاب با رنگ و طرح زیبا می باشد که مناسب کودکان خرد سال طراحی شده است . این محصول در کنار طراحی زیبا از کیفیت قابل توجه ای برخوردار بوده و در نوع خود از بهترین استخر های بادی کودک اینتکس می باشد . استفاده از این استخر بچه گانه به عنوان استخر توپ و آب موجب سرگرمی هرچه تمام تر کودک شما خواهد شد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید .

نوعخانگی
ظرفیت 20 لیتر
طول 76 سانتی متر
عرض 48 سانتی متر
ارتفاع 20 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای چند توپ بادی همراه
قابلیت استفاده به عنوان وان کودک
مناسب سنین 1 تا 3 سال
وزن : 400 گرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...