استخر توپ بادی طرح ماشین باربی

bestway 93207

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی طرح ماشین باربی از سری محصولات سال 2017 شرکت معتبر بست وی می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول دارای دیواره های ساخته شده از وینیل می باشد که در برابر آب مقاومت بوده و طول عمر آن کاملا مناسب است. در طراحی این استخر از ماشین طرح باربری استفاده شده که دارای ترکیب رنگی صورتی و آبی بوده و یک پشتی برای راحتی بیشتر آن تعبیه شده، همچنین در قسمت جلویی فرمان تعبیه شده و در بخش میانی آن نیز یک بوق قرار دارد. علاوه بر ویژگی های فوق که خود برتری خاصی به این محصول ارائه می کنند ویژگی دیگر این کالا توپ های ساخته شده توسط بست وی می باشد که تعداد 25 عدد از آنها در بسته بندی موجود است. این توپ ها کاملا استاندارد و بدون پلیسه بوده و استفاده از آن برای سنین بالای 2 سال بلا مانع است.

استخر بادی با توپ طرح ماشین باربی یکی دیگر از سری استخر های بادی توپ تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که از زیبایی و جذابیت بسیار منحصر به فردی بهره می برد. این محصول دارای طراحی بسیار جذاب و خاصی بوده که توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود و توجه بسیار از افراد را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

از اصلی ترین و ابتدایی ترین کار هایی که می توان به آن اشاره کرد، طراحی و ساخت محصول می باشد. این استخر توپ دارای طراحی بسیار منحصر به فردی بوده که توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. طرح این محصول به شکل ماشین بوده که دارای ترکیب رنگی صورتی و آبی می باشد. قسمتی استخر مانند درون این ماشین تعبیه شده که در آن قسمت توپ قرار دارد و کودکان می توانند در آن جا بشینند. در دو طرف این ماشین دو عدد آینه تعبیه شده و در قسمت وسط نیز یک عدد فرمان که این ها همه گی باعث شده تا کودکان بتوانند سوار شدن درون خودرو را تصور کنند. این طراحی باعث جذابیت بسیار زیادی برای کودکان می باشد.

جنس و کیفیت بدنه :

یکی از مهمترین نکاتی که تمامی افرد برای خرید یک محصول مد نظر دارند، جنس آن محصول است. یعنی همه ما به طور کاملا طبیعی توقع داریم محصولی را که خریداری می کنیم دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و دوان آن نیز بالا باشد. شرکت بست وی توانسته با محصولات با کیفیتی که تولید می کند، تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و کالایی مرغوبی را به مشتریان خود ارائه کند. بدنه این محصول از جنس وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و انواع دمای هوا دارد. کف آن نیز به صورت دو لایه بادی طراحی شده تا کودکان دارای سطح نشیمنگاه نرمی باشند و در هنگام زمین خوردن درون استخر توپ، دچار آسیب دیدگی نشوند و هیچ گونه خطری آن ها را تهدید نکند.

ابعاد و وزن :

این استخر توپ بادی دارای ابعادی استاندارد بوده که فضای بسیار کمی را در اتاق کودک اشغال می کند تا مزاحمتی برای رفت و آمد ایجاد نکند. این محصول در ابعادی از جمله طول: 135 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 43 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. وزن این محصول نیز 2.5 کیلو گرم بوده که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. ابعاد بسته بندی این محصول نیز بسیار کوچک بوده که به راحتی می توان آن را بدون هیچ گونه اشغال فضایی به مسافرت برد تا لوازم تفریح و بازی کودکان در سفر هم فراهم باشد.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد است که می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس و در قسمت پمپ باد، از تمامی این پمپ ها دیدن کرده و هر کدام که مورد پسندتان بود را خریداری فرمایید. پس از تهیه پمپ استخر را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای استخر توپ را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. حال شروع به باد زدن توسط پمپ می کنید. پس از اینکه استخر توپ شکل کلی خود را گرفت پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای آن را می بندید. حال می توانید از این محصول استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری :

برای این که بتوانید مدت زمان بیشتری از این محصول بادی استفاده کنید، نیاز است تا یک سری نکته را رعایت کنید. یک این که به هیچ عنوان بر روی آن پرش و یا جامپینگ نکنید. از برخورد اجسام تیز با بدنه آن خود داری کنید. استخر توپ را در معرض حرارت قرار ندهید. هنگام باد زدن نیز حواستان باشد که بیشت از اندازه به آن باد نزنید. چرا که فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و در نتیجه درز های آن از یکدیگر جدا خواهند شد.

نوعخانگي، مسافرتی
سازنده بست وی
طول 135 سانتي متر
عرض 99 سانتي متر
ارتفاع کلی 43  سانتي متر
جنس رويه وینیل
طرح رویه طرح دار باربی
جنس کف وینیل
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 2.5 کیلوگرم
 داراي توپ رنگی همراه
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...