استخر توپ بادی طرح ماشین جیلونگ

jilong 30005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی طرح ماشین جیلونگ از سری استخر های بادی مناسب برای کودکان می باشد که توسط کمپانی بزرگ و مطرح jilong طراحی و تولید شده است . ارتفاع بلند دیواره های این استخر بادی باعث شده است تا از محصول بتوانید به عنوان استخر توپ و استخر آب استفاده کنید . جنس بدنه وینیلی این استخر بادی به دلیل اینکه ضد آب است می تواند بستر را برای تفریحات آبی نیز فراهم کند . وینیل یکی از برترین اجناس برای تولید محصولات بادی به ویژه استخر های بادی می باشد چرا که علاوه بر ضد آب بودن ، طول عمر بسیار بالایی دارد و در برابر دماهای مختلف و نور آفتاب نیز مقاوم است . از مزیت های خوب وینیل می توان به سازگاری آن با پوست و سلامت انسان اشاره کرد چرا که برخلاف اجناس لاستیکی و پلاستیکی از مواد غیر سمی ساخته شده است . به دلیل وزن کم و حجم بسته بندی کوچک محصول شما می توانید به راحتی استخر بادی خود را حتی در سفر ها نیز استفاده کنید . ابعاد نسبتا کوچک استخر توپ بادی طرح ماشین جیلونگ این اجازه را به شما می دهد که بتوانید از آن در داخل حمام استفاده کنید . در کنار محصول توپ های بادی رنگی بدون پلیسه قرار گرفته است که کودکان می توانند با استفاده از آن ها به بازی و سرگرمی بپردازند . شما می توانید این استخر بادی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

استخر توپ بادی طرح ماشین جیلونگ از جدید ترین و زیبا ترین استخر های بادی کودک و خرد سال می باشد که می توانید آن را برای کودکان خود خریداری کنید و بستر مناسبی را برای تفریحات آنان فراهم کنید . این استخر توپ بادی با طراحی دوست داشتنی و همچنین توپ های بادی همراهی که دارد می تواند محصولی سرگرم کننده برای کوک شما باشد . محصول فوق توسط شرکت جیلونگ طراحی شده است و از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی استخر توپ بادی طرح ماشین جیلونگ شما را با سایر ویژگی ها و مزیت های محصول آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر توپ بادی فوق به دلیل ساختار و طراحی ظاهری که شبیه به ماشین دارد به نام استخر توپ بادی طرح ماشین جیلونگ شناخته شده است . این استخر بادی با بدنه فیروزه ای و با طراحی رویه ای که دارد بسیار جذاب شده است . شکل هندسی این استخر بادی به صورت مستطیلی در نظر گرفته شده است و تمامی دیواره ها و لبه های آن به جز کف بادی می باشد . استخر توپ بادی طرح ماشین جیلونگ دارای یک مخزن بادی می باشد به همین دلیل نیز بر روی آن تنها یک دریچه باد قرار گرفته است که شما می توانید از آن طریق محصول بادی خود را باد کنید .

جنس بدنه

جیلونگ برای ساخت این استخر بادی از جنس وینیل استفاده کرده است ، وینیل به دلیل قدرت کشسانی بسیار بالا و ساختار لایه ای و ضد آبی که دارد گزینه بسیار خوبی برای تولید محصولات بادی به خصوص استخر های بادی شده است ، از طرفی این جنس کاملا سازگار با محیط زیست است چرا که از مواد غیر سمی و شیمیایی ساخته شده است و هیچگونه آسیب های پوستی را نخواهد داشت ، پس با خیال راحت این استخر بادی را برای کوک خود خریداری کنید و نگران حساسیت های پوستی نباشید . وینیل همانطور که اشاره شد ضد آب است به همین دلیل شما می توانید از استخر فوق علاوه بر استفاده به عنوان استخر توپ می توانید به عنوان استخر آب استفاده کنید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر توپ بادی طرح ماشین جیلونگ فوق برابر با ( طول : 135 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد که به صورت دلخواه می توانید حتی آن را در داخل حمام نیز راه اندازی کنید . این ابعاد بستر را برای استفاده کودکان مناسب کرده است و افراد بالای 5 سال نمی توانند از استخر استفاده کنند چرا که فضای کمتری را خواهند داشت .وزن کلی این محصول در کارتون خود به 2.1 کیلوگرم می رسد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

همانطور که در بخش طراحی و آرگونومی ساخت اشاره شد این استخر بادی دارای یک دریچه باد بر روی خود است که می توانید محصول خود را از آن طریق حتی با استفاده از پمپ های باد دستی و فندکی راه اندازی و استفاده کنید . نکته ای که حائز اهمیت است این است که این محصولات محصولاتی بادی هستند و ممکن است بر اثر ضربه و فشار آسیب ببینند به همین دلیل باید در حفظ آن کوشا باشید . استفاده از زیر انداز می تواند استخر بادی شما را از آسیب دیدن دور نگه دارد . توصیه می شود تا استخر بادی خود را بر روی سنگ ریزه ؛ شاخ و برگ درختان و یا آسفالت راه اندازی نکنید . در کنار محصول بسته ای با عنوان بسته تعمیرات قرار گرفته است که می توانید با استفاده از آن محصول آسیب دیده خود را تعمیر کنید .

سخن پایانی

با خرید استخر توپ بادی طرح ماشین جیلونگ می توانید بستری ایمن و استاندارد را برای تفریحات آبی کودک خود در خانه و حتی در سفر ها فراهم کنید ، وزن کم و حجم کوچک بسته بندی محصول موجب می شود تا شما بتوانید استخر بادی خود را حتی در سفر ها نیز به همراه ببرید . شما می توانید محصول فوق را با نازل ترین قیمت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و آن را در مدت زمان بسیار کم درب منزل تحویل بگیرید .

نوعخانگي، مسافرتی
سازنده جیلونگ
طول 135 سانتي متر
عرض 99 سانتي متر
ارتفاع کلی 43  سانتي متر
جنس رويه وینیل
طرح رویه طرح ماشین
جنس کف وینیل
پمپ ---
نوع پمپ ---
ساک حمل ---
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 2.1 کیلوگرم
 داراي توپ رنگی همراه
 قابل استفاده به عنوان استخر آب و توپ
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما



دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...