استخر توپ بادی کودک با طرح ماشین

intex 48668

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی با طرح ماشین محصولی از شرکت اینتکس یکی از شیک ترین و جذابترین استخر های بادی شکل دار بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که بدنه ای با رنگ شاد و طرح های کودک پسندانه داشته و کف آن نیز همانند جامپینگ ها به صورت مواج و بادی تولید شده است. این کالا علاوه بر اینکه می توان از آن به عنوان استخر توپ استفاده کرد، می توان به عنوان استخر آب نیز به کار برد. این کالا به دلیل داشتن بدنه ای ضخیم در برابر آب و شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود. به همراه این کالا چند توپ پلاستیکی رنگی نیز موجود می باشد.

استخر توپ بادی کودک با طرح ماشین

استخر توپ بادی کودک با طرح ماشین از سری استخر های بادی مخصوص توپ و همچنین مخصوص آب شرکت اینتکس برای شسنین کودکان و خردسالان بوده که ئدر میان خانواده استخر های بادی با طرح ماشین قرار می گیرند. این کالا در واقع از محصولات بادی تفریحی در فصول گرما محسوب شده که در فضای باز به راحتی قابل استفاده خواهد بود. البته در فصول سرما نیز برای استفاده در مکان های بسته مناسب می باشد. این کالا می تواند از مهیج ترین استخر های بادی محسوب شود زیرا که طراحی و رنگ شاد و جذابی دارد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی کلی در نظر گرفته شده برای این استخر شکل دار به صورت مستطیلی بوده که می تواند برای استفاده جمعی نیز مناسب باشد. بدنه ای که همانند یک ماشین مسابقه ای طراحی شده تا به زیبایی آن بیفزاید. قسمت کف این استخر را لایه ای بادی با ضخامت بالا تشکیل داده که به صو.رت مواج موازی طراحی شده است. قسمتی از استخر که نشستن بر روی آن بسیار راحت و لذت بخش خواهد بود. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه داشتن عمق مناسب برای جاری نمودن آب و یا ریختن توپ درون آن می باشد. این کالا به دلیل طراحی متعادل خود می تواند بر روی استخر های کم عمق و آرام استفاده شود.

جنس بدنه

بدنه این استخر بادی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش تمام طرح چرم بوده که در برابر هر گونه فشار و یا دمای آب و همچنین شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود. البته نمی توان از ضخامت مناسب بدنه این کالا نیز به راحتی گذاشت. زیرا این ضخامت بدنه می تواند در برابر فشار های عادی که مصرف کننده به آن وارد می کند مقاوم باشد.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد این کالای تفریحی توپی و آبی معادل (طول: 180 سانتی متر ، عرض: 145 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده چند کودک و یا خردسال به صورت همزمان خواهد بود. این ابعاد در واقع شامل تمام قسمت های بدنه شده و پس از راه اندازی جایگیری نسبتا کمی را خواهد داشت. البته ارتفاع ذکر شده برای این استخر تا بالاترین نقطه بدنه بوده و عمق مفید آن 10 سانتی متر خواهد بود. اما طبق این ابعاد ظرفیت آب این استخر بادی برابر 100 لیتر بوده که از همنوع دیگر خود 50 لیتر کمتر است. در کل این ظرفیت آب سبب می شود تا به راحتی فرزندان شما در این محصول تفریحات خود را انجام دهند.

نحوه راه اندازی

تنها روش راه اندازی این استخر بادی طرح ماشین که برای مصرف کننده نیز آسوده خواهد بود این است که ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها باید با توجه به اندازه دریچه های بادی بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را نیز باید تا زمانی ادامه داد که به صورت کامل به خود شکل بگیرد. همچنین باید از سفت شدن بیش از حد بدنه خودداری کرد تا به درز های آن آسیب وارد نشود. برای جمع نمودن استخر نیز می توان توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داده و در انتها به درستی جمع کرد.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و ساده ترین روش نگهداری و محافظت از بدنه این محصول دور نمودن انواع اشیای تیز از این محصول می باشد. همچنین قسمت کف این محصول به صورت مواج طراحی شده و برخلاف جامپینگ های بادی قدرت بالایی در برابر فشار های ناشی از پرش نخواهد داشت. پس بهتر است از پرش ها و جامپینگ کردن بر روی آن خودداری کرد. علاوه بر این نحوه راه اندازی و استفاده این محصول نیز می تواند در حفاظت بیشتر از کالا موثر باشد.

جمع بندی

استخر توپ بادی طرح ماشین کودک یکی از جذاب ترین و کودک پسند ترین استخر های توپ و همچنین استخر آب بوده که برای تفریحات چند کودک به صورت همزمان طراحی شده است. این کالا با رنگبندی شاد و طراحی منحصر به فرد خود می تواند در میان استخر های بادی مورد علاقه شما و فرزندانتان قرار گیرد. این محصول توسط نمایندگی اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود.

نوعخانگي
ظرفيت 100 ليتر
طول 180 سانتي متر
عرض 145 سانتي متر
ارتفاع کلی 71 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لايه بادی
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندي: 11.8 کيلوگرم
 داراي توپ رنگی همراه
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...